Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (alma) skrev 2020-10-23 23:06:23 följande:
    Tetraplegier alltså.
    Du borde logga ut för att aldrig mer logga in.
    Du är den lägsta av de låga.

Skäms med dig.

Sånt skämtar man inte om.

• Anonym (h)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-24 12:03:37 följande:
    Jag skämtade inte. 
    Ts man är död, så han tar inte illa upp. Ts tar ingen hänsyn till de människor som hamnar i kläm och blir sårade av hennes beteende, varför är det så viktigt att ta hänsyn till ts känslor? Jag bryr mig lika lite om henne som hon gör om de kvinnor hon hånar.

Man tycker ju att hon borde anat hur enkelt det är var för honom att förföra en kvinna!
    Inte?
    Det gör dig till en ännu vidrigare person.

Jag förstår att ts avslutade sin konversation med dig.
  • Anonym (h)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-24 12:32:17 följande:
    Nej.

Jag bryr mig lika mycket om dina åsikter och känslor som Älskarinnan och du bryr er om de ni är med och bedrar, det vill säga inte alls. 
    Hahaha, men varför skiver du ens här?
    För att jävlas?

Haha, ja fortsätt du!

• Anonym (h)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-24 12:39:06 följande:
    Varför skriver ts här? Varför skriver du här?
    Ts skriver för att det är hennes tråd, gissar jag.
    Vad tror du?

Jag skriver här för att jag förstår ts och för att tråden i stort sett skulle kunnat vara skriven av mig.

Varför skriver du här?
  • Anonym (h)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-24 14:56:35 följande:
    För att uttrycka mitt förakt för beteendet, och för att visa lika lite hänsyn och omtanke om sådana som ts (och dig tydligen) som ts gör för andra. 

Om ni vill sitta och förstå varandra och heja på varandra så går det ju att göra i PM. Skriver ni på forumet så svarar förstås den som vill göra det oavsett vilket motiv den har för det. 
    Fast du är rent elak, det är varken ts eller jag såvitt jag sett.
    Du löjliggör dig över svårt handikappade människor i ett försök att trycka till en person vars beteende du föraktar.

Du löjliggör dig också över en avliden människa, oavsett hans dödsorsak eller eventuella handikapp som ingen utom ts har en aning om ifall de ens existerade.

Det blir dessvärre svårt att skicka PM då vi båda är anonyma.
  • Anonym (h)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-24 15:59:37 följande:
    Så var det uppenbarligen för dig med din avlidne, han var på äventyr med andra kvinnor som lätt förförde honom och du fick tydligen ingen vetskap om det. 
    Hur kan du sitta här och raljera över en död man till hans änka?

Hur fan är du funtad?
  • Anonym (h)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-24 17:04:57 följande:
    Det är inte svårare för mig att raljera över än vad det tycks vara för ts att raljera över inte bara de kvinnor hon är med och sårar och som hon inte vet något om (någon är kanske till med döende i obotlig sjukdom medan hon är på "äventyr" med den kvinnans man) utan också över samtliga kvinnor i den här tråden med dig som enda undantag. Ts saknar medkänsla för dem och jag för ts. Ts man är död så han lider inte av något längre.
    Det är något fel på dig.

Hej då.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 17:10:54 följande:
    Stunta i henne bara.
    Hon är bara här för att provocera.

Hon har inte ens förstått att det inte spelar någon som helst roll vad hon skriver till mig, hon kommer inte få svar ändå.
    Ja, jag har avslutat "diskussionen" (eller vad man ska kalla det) med henne.

När hon började dra in döda människor i sitt raljerande fick jag nog.

Beklagar ts angående din man.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 17:28:27 följande:
    Tack.

Tyvärr kan jag inte gå in på några närmare saker då det sitter gamar här och väntar.

Dessvärre kan vi ju inte heller kontakta varandra.

Var bor du? På ett ungefär.
    Jag förstår det.

Jag bor i mellansverige, en mindre stad.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 17:54:07 följande:

Ibland hoppas jag att frun är som t ex anonyma alma, då kan hon faktiskt ha det om hennes gubbe väljer en njutningsfull stund med någon annan.

Är man så bitter och hatiskt på nätet så lär man knappast vara speciellt trevlig irl.

Utöver det så ska jag ses med någon för en drink på lokal om ett par timmar. Så ni får klara er utan mig i kväll. 

Hoppas du får en trevlig kväll!

Sen håller jag med dig om alma. Är man så elak och utstuderat jävlig så kan man ha det.
    När man inte ens drar sig för att dra in avlidna människor, eller att ironisera över svårt handikappade, förlamade personer.

Då kan man fan ha det.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!