Anonym (Llf) skrev 2020-11-10 11:03:55 följande:
Men det är väl för det är ett känsligt ämne.
Nej, ämnet har jag valt själv så det är lugnt.
Anonym (Llf) skrev 2020-11-10 11:03:23 följande:
Det jag menade är inte att du ska säga vem det varelser någonting. Utan bara berätta lite mer om så du träffat killarna. Ser var väl inget att bli sur för. Du blir ju sur så fort man säger ett ord fel.
Ok, en av männen träffade jag på ett evenemang. Vi hamnade bredvid varandra och det började helt och hållet med en diskussion i ämnet evenemanget berörde. Vi tog en fika ihop efter, vi kände båda ett intresse och bestämde att ses igen. Inte mer komplicerat än så. Jag såg att han hade ring på fingret. Men sa inget om det då. Nästa gång vi sågs och det hettade till lite mer hade han tagit av ringen, då förklarade jag att jag sett den och att jag inte har några problem med det då jag inte är ute efter någon relation. Så på den vägen började just äventyret med den mannen.
Nu under coronan är det inte så enkelt men jag är inte desperat. Jag avslutade ett äventyr för inte så länge sedan och mannen vägrade först att acceptera. Men det har jag redan skrivit om så det behöver inte utvecklas mer. Nu är det iallafall helt avslutat från min sida.
Anonym (Llf) skrev 2020-11-10 11:04:50 följande:
Det är du själv som säger att du svarar på frågor. Det är du som startat tråden. Du får ju vara beredd på att folk undrar saker så. Ta det lugnt. Menade inte så som du tog det.
Ja, jag svarar på frågor. Men inte alla frågor utan undantag.
Ja, jag har startat tråden. Det är jag medveten om. Och folk får undra, dock kan man inte kräva svar på alla sina frågor. Man får vackert acceptera att det är jag som avgör vad jag svarar på.
Men det är lugnt!
Bra att du klargör hur du menar.