Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

smulpaj01 skrev 2020-10-29 14:18:59 följande:
    Ja har man inga höga krav utan ligger med vilket patrask som helst så tycker man säkert att dessa män är "heta", även om du garanterat är väldigt ensam om den åsikten.

Jag känner till en del män som har älskarinnor då och då, dessa män står inte högt i kurs hos någon annan än de kvinnor dem köper billigt med jämna mellanrum. Vi andra tycker dem är lika stora losers som tanterna de sätter på. Alla skrattar åt dem :D så är det såklart gällande dig också tyvärr, men du verkar vara okej med det så...
    Den mest hånfulla av de hånfulla.

Du har fel, men du förstår det inte. Du gör verkligen inte det.

Så jag ger upp på dig nu.

Det enda du är ute efter är att försöka förminska mig, vilket du inte lyckats med hittills.
    Du är bara jobbig så jag avlutar här och nu med att bemöta dig.

(Du är som en gammal repig LP-skiva som fastnat i samma spår.)
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (X) skrev 2020-10-29 11:37:12 följande:
    Klart du måste inbilla dig det Flört Men det gör ju inte det mindre patetiskt, att du ligger med otrogna män och dessutom skryter om det...

Ändå kan du inte stå för det du gör IRL. 
    Vem inbillar sig?
    Det är ju isåfall du! Så löjligt... så löjligt.

Jag vet vad jag gör, och du har ingen aning om vad du pratar om.

Det är härligt med frigjorda män utan krav!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-29 14:10:13 följande:
    Du säger att du inte ser ner på bedragna kvinnor men bemöter dem likväl hånfullt med att de skulle vara bittra och avfärdar deras frågor och åsikter. Så du bevisar med handling vad du tycker även om du påstår något annat. Det är inte jag som talar om för dig vad du tycker, du är för dålig för att maskera din åsikt bara.
    Som sagt.

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Girl) skrev 2020-10-30 09:31:46 följande:

Det enda detta bevisar är vilka idioter till män det verkligen finns. De har inget samvete utan följer endast SIN egen lust och vilja utan som helt tanke på sin partner. Usch mår bara illa av vissa mäns beteende. Skulle min man välja ?grönare gräset på andra sidan? för sin lust och begär skulle jag bara säga tack hej.

Problemet är inte du Ts. Jag är bara glad att kvinnor står upp för sin sak, sin vilja och lever sitt liv utan att vara beroende av någon. Helt rätt! Underbart med självständiga kvinnor.

MEN

Sen att skryta om att du BEHAGAR MÄN bättre än andra kvinnor och uppfyller MÄNS fantasier i sängen, förstår jag inte vad du vill poängtera med det. Hade du endast skrivit om dig själv, din lust, ditt liv så hade jag sagt YOU GO GIRL. Men att börja värdera andra kvinnor blev lågvattenmärke.

Du är inte ensam om det. Men saken är att frun helst inte ska få vetskap om de små äventyren.
    Mannen får bara leva ut sina fantasier med mig, sen går han hem till vardagen igen. 

Kul ändå att du förstår att jag gör det av lust och vilja, till motsats från en del andra här inne!

Varför tror du att "mina" män söker spänningen och äventyret hos mig om allt är så rosenskimrande och perfekt där hemma?
    En ärlig fråga.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-30 11:07:35 följande:
    Inte bara det. Hon skyller dessutom på fruarna för att deras män kommer till henne.
    De kan inte vattna sin gräsmatta eller behaga sina män osv.
    Det är också ett lågvattenmärke.
    Då frågar jag dig också.

Varför tror du att män väljer sina äventyr med mig om allt är så bra därhemma?
    Hur kan det vara att vissa t o m lämnat sina fruar för min skull? (UTAN att ha blivit påkommen. Så det är inte det som är anledningen.)

Det säkraste kortet för mig är en man med småungar, de är mest bundna till familjen.
    För en sak har jag iallafall förstått, det är familjen som håller de flesta kvar där. Inte frun specifikt, utan familjen med ungar, hund, villa, volvo och husvagn. Livsstilen.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-10-30 19:24:32 följande:
    Ts är knappast självständig i sitt beroende av att ligga med upptagna män. 

"Står upp för sin sak"?  Du menar att vara en självcentrerad marskatt? 
    Majj gadd, den siste FLidioten har verkligen inte blivit född.
    Beroende?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-31 09:35:53 följande:
    Varför är det så viktigt för dig att framhålla dig själv som bättre än fruarna? Vad spelar det dig för roll hur de har det där hemma? Ditt fokus verkar ligga extremt mycket på att du är bättre än fruarna vilket motsäger den bild du vill framföra av dig själv som självständig och självsäker.

En ärligt fråga.
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-31 10:38:48 följande:
    Oj, det är helt ofattbart att du inte förstått det än. Har du någon diagnos, svagbegåvning? Jag kan i så falla lite överseende (men du borde ta betalt) för det du gör. Men i alla fall är du på riktigt svagbegåvad? Lägg till det i din ts så man kan svara utifrån det.
    Påminnelse, ifall svagbegåvning gör dig lite glömsk.

Du är bara jobbig så jag avlutar här och nu med att bemöta dig.
    (Du är som en gammal repig LP-skiva som fastnat i samma spår.)

Ska dock göra ett tillägg i ts.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-31 11:40:07 följande:
    Svarslös alltså. Blev det för jobbigt?
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-31 12:22:51 följande:
    Det har jag svarat på tidigare. Men det verkar du ha missat.
    En del söker bara lite spänning vid sidan av.
    Det behöver inte vara dåligt i förhållandet.
    Men även om det skulle vara så så är det inte enbart fruns fel,som du försöker få det till.
    Man är två i en relation och båda måste jobba för att det ska funka.
    Och det är helt och hållet mannens egna val att vara otrogen istället för att jobba på de förhållande han har. Det ansvaret kan inte läggas på frun.
    Om han är för feg för att våga prata med frun om deras problem alt göra slut på ett värdigt sätt så är det inte fruns fel.
    Ja, men det är ju toppen och precis den mannen jag söker!
    Fast om allt är bra så gör han inte det. Det tror jag nog att du också förstår. Det behöver givetvis inte vara katastrofalt därhemma, men rosenrött lär det inte vara.

Nej, visst. Det måste inte bara vara fruns fel. Det får jag hålla med om, förhållandet kan knaka av olika anledningar. Fast knakar det för mycket så är det risk att det brister, och då tänker inte jag stå där och plockar upp resterna.

Jag bryr mig inte om deras familjeproblem, jag vill inget veta. Skulle det börja ältas om sån skit så säger jag tack och adjö.
    Jag är inte terapeut, jag vill bara ha skönt och kravlöst sex.

Tack förresten för att du alltid håller god ton!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!