Anonym (Hahahaha) skrev 2020-10-10 11:19:23 följande:
Hahaha, alltså ja, sorry att säga det uppenbara men om du hunnit med att gifta dig, skilja dig, och har vuxna barn så är du 50-60 år så länge du inte är lågutbildad och skaffade barn i tonåren, då kanske du är 40 plus, men fortfarande medelålders och ingen ung sexig tjej som frestar Gunnar på konferensen. Men just det, du är ju frisör eller barnskötare som du skrev själv. Antar att ditt arbetsliv och privatliv är väldigt tråkigt och att du har mycket lite inflytande i samhället samtidigt som du är i eller har passerat klimakteriet och har en låg inkomst och fattigpension som väntar dig som äldre, ensam kvinna där du får bo i en etta i ett utsatt område.
Om min man skulle bli attraherad av nån på jobbet hade det nog snarare varit Miranda 23-26 än Anette 56, fniss.
Hur ska du ha det? Du snackar som om det enda du vet om att vara gift och mamma är hemskt och jättetråkigt men samtidigt påstår du att du inte alls är den som är bitter av livet.
Sen klarar du inte av att svara på resten jag skriver så det tog nog extra hårt antar jag, hahaha.
Alltså, jag tror faktiskt inte att någon blivit arg eller upprörd av din ts, detta är guld.
Du låter som en karaktär i någon humor-show. Lite Gunilla Persson över dig.
Har äskarinnan skrivit någonstans att hon är skild?
Jag kan inte hitta det hur mycket jag än läser.
Att ha vuxna barn och vara relativt ung kan innebära att man studerat senare i livet, när man ändå trots allt inte var så himla gammal. Utöver det så har ts skrivit sin ålder i tråden. Ja, sin ungefärliga ålder iallafall.
Sen undrar jag om du har missat att många "yngre" män (läs under ca 35) tänder på lite äldre kvinnor. Kvinnor i ts ålder behöver inte alls vara, som du tror, gamla och rynkiga utan många kvinnor i den åldern har tagit väl vara på sig och är bra mycket fräschare än utslitna, trötta småbarnsmammor.
Ts har inte berättat om sitt yrke. Det hon gjorde var att uppmärksamma att det kan vara så att du faktiskt träffar henne, att hon kanske jobbar i ett yrke där du kommer i kontakt med henne.
Sen undrar jag, ser du ner på frisörer och barnskötare? Vilka klipper ditt hår och tar hand om dina ungar när du jobbar? Om du nu har ett jobb, du skulle inte klara att skriva en arbetsansökan värd att läsa ens... så det är klart. Du går nog hemma och röker om dagarna, hasandes i pyjamas.