Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Cavill skrev 2020-09-27 21:12:07 följande:
    Det är det nog ingen som tvivlar på. Men varför? 
    Vad mer kan tillföras tråden, förutom att tillfredställa ditt behov av att skriva folk på näsan att du minsann inte bryr dig om vem du sårar, du njuter ju bara av livet?
    Tråden lever vidare för att ts, jag, du och andra fortsätter att skriva!
    Det är så underhållande hur ni försöker göra om ts, förstår ni verkligen inte att alla era pekpinnar och allt ert diagnostiserande bara eldar upp situationen ännu mer? Och att ts säkert sitter där hemma och är än mer nöjd när hon ska träffa sin älskare?

Tänk på att hon kanske ger mannen ny energi till att orka med lunken därhemma, efter en het natt.
  • Anonym (h)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-09-28 08:41:25 följande:
    Jag tror faktiskt dina inlägg är effektivare än övriga när det gäller att få TS att tänka över sitt val.
    Jaså, varför tror du det?
  • Anonym (h)
    Cavill skrev 2020-09-28 11:49:06 följande:
    Göra om ts? Tror inte att någon i tråden har nåt intresse av att "göra om ts".
    Personligen så är jag mest nyfiken på vad det är som gör en person så fullkomligt likgiltig för andra människors väl och ve.

Har inte sett ts rikta sig till dig en enda gång? Ändå sitter du där som en klappande fåne. DET min vän, det är underhållande. 
    Ojojdå, irriterad märker jag!
    Är jag så enerverande för stackars dig?

Jag har faktiskt ingen koll på om ts har kommenterat något jag har skrivit, men du har uppenbarligen kollat igenom hela tråden för att kunna få dra till med något riktigt smarrigt.

Om inte det gör någon till en fåne, då vet jag inte vad som skulle göra det.
    Utöver det så är jag inte din vän.
  • Anonym (h)
    Cavill skrev 2020-09-28 16:17:19 följande:
    Irriterad? Nejdå, inte ett dugg.
    Krävs mer än klappande fånar och s.k "livsnjutare" för att få upp mitt blodtryck. 
    Jomenvisst!

Varför sitter du då är och bjäbbar mot hela tiden då?

Du är som en ilsk liten unge som svarar när man frågar varför den är arg... "JAG ÄR INTE ALLS ARG, BUÄÄHÄÄHÄÄHÄHÄÄ!"

• Anonym (h)
    nénuphar skrev 2020-09-30 23:20:55 följande:
    Akidoki skrev 2020-09-30 22:26:40 följande:

Alternativ 1.

Det är helt uppenbart sedan första inlägget.

Jag tror att om det var någon tvekan tidigare så klargör ju inlägg #612 den mentala nivån. Nu ska den här bitterasterisken gå och knyta sig. Fryser så om rumpan när jag skriver för mycket i den här tråden.
    Att du fryser om röven beror nog mer på den andra tråden du hänger i,
  • Anonym (h)
    nénuphar skrev 2020-10-02 17:12:39 följande:
    Tror du? Ser inte riktigt sambandet men upplys mig gärna du hänger ju helt uppenbart på samma ställe..?
    Ja, vem vet. Man fryser mer utan kläder.

Jag kanske är en av dem som klär av sig där?
  • Anonym (h)
    Anonym (Hahahaha) skrev 2020-10-10 11:19:23 följande:
    Hahaha, alltså ja, sorry att säga det uppenbara men om du hunnit med att gifta dig, skilja dig, och har vuxna barn så är du 50-60 år så länge du inte är lågutbildad och skaffade barn i tonåren, då kanske du är 40 plus, men fortfarande medelålders och ingen ung sexig tjej som frestar Gunnar på konferensen. Men just det, du är ju frisör eller barnskötare som du skrev själv. Antar att ditt arbetsliv och privatliv är väldigt tråkigt och att du har mycket lite inflytande i samhället samtidigt som du är i eller har passerat klimakteriet och har en låg inkomst och fattigpension som väntar dig som äldre, ensam kvinna där du får bo i en etta i ett utsatt område.

Om min man skulle bli attraherad av nån på jobbet hade det nog snarare varit Miranda 23-26 än Anette 56, fniss.

Hur ska du ha det? Du snackar som om det enda du vet om att vara gift och mamma är hemskt och jättetråkigt men samtidigt påstår du att du inte alls är den som är bitter av livet.

Sen klarar du inte av att svara på resten jag skriver så det tog nog extra hårt antar jag, hahaha.

Alltså, jag tror faktiskt inte att någon blivit arg eller upprörd av din ts, detta är guld.

Du låter som en karaktär i någon humor-show. Lite Gunilla Persson över dig.
    Har äskarinnan skrivit någonstans att hon är skild?
    Jag kan inte hitta det hur mycket jag än läser.

Att ha vuxna barn och vara relativt ung kan innebära att man studerat senare i livet, när man ändå trots allt inte var så himla gammal. Utöver det så har ts skrivit sin ålder i tråden. Ja, sin ungefärliga ålder iallafall.

Sen undrar jag om du har missat att många "yngre" män (läs under ca 35) tänder på lite äldre kvinnor. Kvinnor i ts ålder behöver inte alls vara, som du tror, gamla och rynkiga utan många kvinnor i den åldern har tagit väl vara på sig och är bra mycket fräschare än utslitna, trötta småbarnsmammor.

Ts har inte berättat om sitt yrke. Det hon gjorde var att uppmärksamma att det kan vara så att du faktiskt träffar henne, att hon kanske jobbar i ett yrke där du kommer i kontakt med henne.
    Sen undrar jag, ser du ner på frisörer och barnskötare? Vilka klipper ditt hår och tar hand om dina ungar när du jobbar? Om du nu har ett jobb, du skulle inte klara att skriva en arbetsansökan värd att läsa ens... så det är klart. Du går nog hemma och röker om dagarna, hasandes i pyjamas.

• Anonym (h)
    Anonym (Hahahaha) skrev 2020-10-10 13:01:36 följande:
    Haha, som om jag skulle sitta och kolla vad ts skrivit och inte, detta är en trolltråd med högt underhållningsvärde, ingenting att doktorera i.

Och lustigt att du berättar om din sysselsättning om dagarna, inbillar mig att det är ungefär så som internet-troll har det om dagarna, annars har man inget behov av eller tid med att hitta på trolltrådar och hoppas på att göra andra arga och upprörda ;)

Sedan undrar jag om du överhuvudtaget kan räkna, ts har skrivit att hon har vuxna barn. Om hon fick barn när hon var i 20-årsåldern så är hon minst 40 nu, ingen ungdom alltså.

Och det finns män som tänder på att ha blöja på sig eller bli ledda i hundkoppel, det finns otrogna människor och det är ingen nyhet för någon tror jag. Det roliga är bara ts grandiosa självbild av att det hon gör spelar någon roll för den som läser tråden. Alla börjar bara psykoanalysera henne istället för att hon framstår som knäpp och som om hon saknar självinsikt.
    Vad är det som är så hysteriskt roligt egentligen?

Hur gammal är du som tycker att en fyrtioåring skulle vara så gammal? Fjorton?
    Det kan man nästan tro på det sätt som du uttrycker dig och ständigt upprepar dina "haha".

Du verkar inte riktigt "riktig" för att uttrycka sig snällt.

Jag har inte berättat om min sysselsättning och detta är inte min tråd.
    Är du full eller?

• Anonym (h)
    Cavill skrev 2020-10-20 17:07:05 följande:
    Ja, har förstått att vissa har svårt att skilja mellan att bli skrattad åt och skrattad med. 
    Du lär dig säkert en dag. {#emotions_dlg.flower}
    Så härligt bittert! Drömmer

Kul att se att tråden ännu lever.

Hoppas du snart få en ny man att förlusta dig med ts.
    Heja dig!  Tungan ute
  • Anonym (h)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-20 07:26:25 följande:
    Åh, var det allt du kunde komma med? Lite försök att provocera som bara gör din kassa attityd extra tydlig? Grattis till självmålet
    Haha, som att inte du gör allt för att provocera? 

Hittills leder ts med 100-0 mot dig. Minst.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!