Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (h) skrev 2020-10-24 17:18:15 följande:
    Det är något fel på dig.

Hej då.
    Bra beslut.

Nu får hon skrika för döva öron.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2020-10-24 17:26:40 följande:
    Ja, jag har avslutat "diskussionen" (eller vad man ska kalla det) med henne.

När hon började dra in döda människor i sitt raljerande fick jag nog.

Beklagar ts angående din man.
    Tack.

Tyvärr kan jag inte gå in på några närmare saker då det sitter gamar här och väntar.

Dessvärre kan vi ju inte heller kontakta varandra.

Var bor du? På ett ungefär.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Bitten skrev 2020-10-24 17:27:23 följande:

Tråden handlar väl knappast om medkänsla. Den handlar om att det kan kännas skönt att vara med en person som redan är upptagen för att en då vet att det inte kommer bli något seriöst vilket är precis det som en vill vara säker på att det inte blir.

Det är inte olagligt att inte ha medkänsla för någon som blir bedragen. Det är heller inte olagligt att vara den som bedrar.

Jag är också på ts sida.

Tack och välkommen till tråden!

Nej, tråden handlar inte om något annat än om att jag väljer upptagna män, just av anledningen som du nämner.
  • Anonym (Älskarinnan)

Ibland hoppas jag att frun är som t ex anonyma alma, då kan hon faktiskt ha det om hennes gubbe väljer en njutningsfull stund med någon annan.

Är man så bitter och hatiskt på nätet så lär man knappast vara speciellt trevlig irl.

Utöver det så ska jag ses med någon för en drink på lokal om ett par timmar. Så ni får klara er utan mig i kväll. 

• Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-24 21:25:59 följande:
    Så du har redan lyckats ragga upp en ny upptagen karl? Har du en stämpel i pannan? En skylt på ryggen? Eller helt enkelt bara vanföreställningar?

Nej, med tanke på utvecklingen av tråden (och din löjliga ts) så kallar jag bullshit. 
    "Du får tro vad du vill" blir väl din snappy kommentar, och ja, det gör jag. 
    Och säkert fler med mig. 
    Om du nödvändigtvis måste veta så tillbringade jag kvällen med en kompis av kvinnligt kön. En väninna alltså.

Och du får såklart tro vad du vill. Flört
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Bibban) skrev 2020-10-25 09:13:57 följande:

Varsågod säger jag bara. Anledningen till att inte jag ligger med honom är att han är förjäkla tråkig i sängen, men du kanske nöjer dig med det?

Nej, är han tråkig så kan du behålla honom.

Eller så kanske du inte tillfredställer honom, och det är därför han upplevs som tråkig av dig?
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-25 10:22:18 följande:
    Det är inte heller olagligt att inte ha medkänsla för någon som bedrar eller som deltar i någon annans otrohet.

Dessutom kan man inte vara säker på att en upptagen man inte får känslor.,
    TS skriver ju att flera män har lämnat sina fruar för henne.
    Så att han är upptagen är uppenbarligen ingen garanti.
    Det är sant att det inte är någon garanti, dock är risken betydligt mindre.

Just nu har jag ju en som skickar blommor trots att jag sagt att jag tänker avsluta.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-25 10:47:05 följande:
    Nej,men att säga att det är helt säkert är ju fel.

Då får du väl be honom sluta med det då. Men du njuter kanske av att få den uppmärksamheten.
    Jag har bett honom att sluta och jag tänker inte träffa honom mer.
    Dock kan jag inte tvinga honom att sluta uppvakta mig utan att vara väldigt otrevlig och det ligger inte i min natur.

Jag kan ju förstås hota med att kontakta frun, även om jag inte kommer göra det.  Jag njuter definitivt inte av denna oönskade uppmärksamhet.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-25 11:10:08 följande:
    Ja,då är det väl bara att hota med det. Och göra det om han ändå inte slytarJa
    Det får nog bli tomma hot, men det vet ju inte han.
    Jag kommer absolut inte kontakta frun, varför skulle jag?
  • Anonym (Älskarinnan)
    170909 skrev 2020-10-25 11:15:42 följande:

Jag orkar inte läsa hela tråden, men på vilket sätt plockar du russinen ur kakan?

Han är dålig i sängen
    Han bara sitter och spelar dator hemma medan jag sköter allt med barn och jobb, och det är oattraktivt.
    Han sköter inte sin hygien.
    Brukar anges som skäl till varför kvinnor inte ligger med sina män som jag då antar ligger med dig istället. 

Då är det inte din man jag har mina äventyr med.
    Behåll din lata lortgris du, jag vill inte ha honom.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!