Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Ellie skrev 2020-10-22 16:52:28 följande:
    Mindre krångel om han varit singel från början.

Det är sant, men då hade risken varit stor att han velat mer än jag vill. Det är ju därför jag inte är intresserad av singlar.
    Det skrev jag för ca tusen inlägg sedan.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Haha) skrev 2020-10-22 17:54:15 följande:
    Om denna tråden ens är sann, så får vi väl hoppas att någon av dina kollegor läser den och förstår vem du är. Kan riktigt höra skvallret ta fart ;D
    Tråden är sann.
    Kul att du är så illvillig så du hoppas att frun ska få reda på detta trots att jag redan avbrutit. Varför vill du det?

Vad mina kollegor anbelangar, tja låt dem skvallra. Sånt bryr jag mig inte om. Vad jag känner till så snackas det inte en massa skit på min arbetsplats, och gör det det så håller jag mig utanför.
    Jag gillar inte skitprat och skvaller.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Black cat) skrev 2020-10-22 18:00:14 följande:
    Va, brukar inte ni få blommor till jobbet lite då och då?

Men det gav mig ännu en djävulsk idé...Demon
    Låt höra!
  • Anonym (Älskarinnan)
    smulpaj01 skrev 2020-10-22 18:34:58 följande:
    Så vad sa du till kollegorna när de frågade vem som skickat blommor? Vet dem att du bara kn*llar gifta män mot gåvor?
    Vad de sa?
    Inget, vad har de med det att göra?

Vi sitter i separata rum dessutom. 

Nej, det vet de inte. De har lika lite med mitt privatliv att göra som jag har med deras. Lika med, ingenting.
    Varför skulle mina kollegor ha koll på vem jag har sex med?

Berättar du sånt för dina kollegor?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-22 18:48:09 följande:
    Nä det var klart inte tillräckligt.

Varför skulle jag inte skrivit det sista? Du hugger på inlägg riktad mot någon annan och blir surig när det inte var till sig som du hoppats.

Tja, mitt mål är inte att vara trevlig. Men om du känner att det är något att klandras för bör du kanske vara den som tar sig en titt i spegeln du nämner.
    Jo, det var tillräckligt.
    Det är nämligen jag som avgör vad som är tillräckligt i kommentarer som jag publicerar.
    Knepigt va?

Jag har inte huggit på någonting, jag tror att du överskattar dina "bidrag" här i tråden. 

Som sagt, spegeln. Använd den.

Varför hänger du upp dig så förfärligt på mig förresten?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-22 19:09:36 följande:
    Jag förstår att du inte vill svara på min fråga. Varför?
    Det är en lätt fråga. Var träffar du dessa män?
    Om du förstår att jag inte "vill" (tänker) svara på frågan, varför envisas du med att fortsätta att tjata?

Du borde väl ändå förstå att det kan vara på olika ställen... 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-10-22 19:12:12 följande:
    Jaha, då står han förstås i begrepp att lämna sin fru för din skull.
    Det tror jag inte.
    Iallafall inte efter att han insett att jag inte är intresserad av en fortsättning.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-22 19:30:10 följande:
    Tycker du att det är knepigt? Aj då, det verkar rätt simpelt tycker jag.

Faktiskt högg du direkt på mitt inlägg som var riktat till någon annan, det måste du ju kunna se själv. Du trodde det var till dig (i all din självupptagenhet) och reagerade högst kraftigt.

Hängt upp mig på dig skulle jag inte påstå att jag gjort. Jag har gjort ett par (icke betydelsefulla enligt dig) inlägg i en tråd som du har skapat. Det kallar jag inte direkt att "hänga upp sig" men vi har väl alla olika referensramar.
    Haha, det är just precis det du har!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-10-22 19:35:07 följande:
    Jodå, klart han gör det! Hela sju röda rosor till den behagliga!
    Den behagliga?
    Skriver du i fel tråd?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-10-22 20:01:49 följande:

Ja, den behagliga! Behagfulla behagliga behagande du! Det är bara sådana som får sju röda rosor av heta män som vill lämna sina bedagade hustrur förstår du. 

Jaha , tack för klargörandet.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!