Inlägg från: Pope Joan II |Visa alla inlägg
  • Pope Joan II

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

SweeneyTodd skrev 2020-09-12 11:02:59 följande:
    Den meningen är så mycket fel att jag inte vet var jag ska börja. 
    Du kan bespara dig besväret, ts ska på spahelg med en gift älskare och har bara en vecka på sig för sina förberedelser inför att behaga och vattna. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-27 18:22:14 följande:
    En mer än två veckor gammal fråga... och du bemödar dig. 
    Det är nästan så du är värd en kjam. Nej, kram menar jag såklart. Hjärta
    Det var verkligen inget besvär. Jag kommer att ha roligt åt det där mycket längre än så. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Jonna) skrev 2020-09-28 17:35:38 följande:
    Nu tror ju jag att du är ett troll, men låt säga att du är ärlig; varför satsa på gifta män bara för att du inte vill ha en seriös relation? De flesta män vill ju helst bara ligga utan något seriöst precis som du, så det måste ligga något annat bakom att du ligger med just gifta män.

Jag har inte läst alla inlägg så kanske har du redan svarat på det?
    Detta är vad som framkommit så här långt:

Män finner ts så behagfull och genomvattnad att alla som inte har något förhållande omedelbart vill ha ett med henne. De gifta männen känner på samma sätt och många av dem har skilt sig för hennes skull - det är förvisso besvärligt för ts som inte bryr sig ett dugg om dem men det är åtminstone en bättre situation än det hade varit om hon legat med singlar som ju samtliga i sådana fall blivit helt galna i henne och varit svåra att bli av med. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 15:41:13 följande:
    Det var nog det dummaste jag någonsin sett dig skriva.
    Grattis till rekordet.
    För min del har jag av naturliga orsaker ingen aning om vad du annars brukar skriva men sammanfattningen gäller vad du har presterat i den här tråden. Så rekordet är ditt. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 16:01:19 följande:
    Varför ljuger du?
    Vad ljuger jag om? Folk kan ju själv läsa vad du skrivit. De flesta är trots allt kapabla att klicka på "visa endast".
  • Pope Joan II
    Anonym (Kim) skrev 2020-09-29 16:22:59 följande:

Önskereprisen.

Du förklarar att du inte vill ha en seriös relation just nu. Du vill ha kravlöst sex och livsnjutning.

Vad är det som ska till för att du ska ändra dig? När når du din gräns till att börja funderar på en monogam stabil relation? Du kan ju inte slå av och på. Har du en tidslimit eller hur har du tänk träffa en partner? Har du tänkt på vad du har med i bagaget in i en ny relation. Din partners tillit? Att du inte väljer kk utan män i relation, beror det på att du vill vara den enda han har sex med, förutom frun. Det kan inte bero på relationsbiten. Kk vill inte ha fast heller likväl som den upptagne mannen.

Jag gissar att du inte kör bara en i taget. Det blir alldeles för lite action och dötid för dig. Då blir det den klassiska älskarinneväntan. Envägskommunikationen med mannen i fråga som idkar familjeliv. Det är nog rätt ensamt.

Bejaka din sexualitet men välj lite klyftigare. Om du sket i den andra kvinnan skulle du inte ha så många åsikter om henne. Att hon inte ger och vattnat å gud vet vad. Då skulle det bara besvaras med en axelryckning.

Inlägg #524 
    Hon ska ju orka behaga och vattna också, så gränsen för det tycks gå vid en (1). 

"Jag har en i taget, fler skulle jag inte orka med."

• Pope Joan II
    nénuphar skrev 2020-09-30 17:51:27 följande:
    Men h hoppas att du är irriterad. Jag tror hen får livselixir genom det. Om inte TS gör någon irriterad måste h dit med lite nedlåtande attityd och amatörgissningar om vad folk känner eller vad deras män eventuellt har för sig ...kanske med TS flås flås. Det är ganska kul. Man tänker lite att deras heta ligg måste vara enda ljuspunkten i tillvaron.
    De är nog snarare "heta". För varför skulle verkligt heta män som gillar att lyxa till det med behagfulla ymnigt vattnande kvinnor som ts och konsonanten ha bedagade, ointresserade, småfeta, tråkiga och allmänt frånstötande fruar? 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-09 16:27:19 följande:
    Jag kommer tyvärr inte besvara din fråga närmare än så här, har inte alla blivit svikna av någon någonsin när man är i min ålder?

Kan säga som så att jag har inte blivit sviken på det sätt som en bedragen fru blir.
    Hur vet du det?
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 00:02:58 följande:
    Det har du inte med att göra, det räcker att jag talar om det.
    Visst. Men varför räcker det inte för dig när andra talar om samma sak för dig? Då är din reaktion den här:

"Hur vet du att din man inte är otrogen? Har han kyskhetsbälte?"

"Jaja gumman, jag förstår att det känns tufft när hans arbetskamrater vet saker som inte du vet.
    Jag har t o m varit med på såna resor förstår du."

Det är ju lätt att ta det där för att den man du hade ett långt förhållande med antingen hade kyskhetsbälte eller hade arbetskamrater som visste mer än vad du gjorde. Kanske var kvinnorna du svarade i det av mig citerade här ovan med på sådana resor. Vad vet du. 
  • Pope Joan II

Så ts tidigare man är kanske eller kanske inte död och innan han kanske eller kanske inte dog så hände något med honom som gör att ts kan vara fullständigt övertygad om att han aldrig bedrog henne. Fast det hände först efter att de fick sina pojkar. Eller om det är en annan relation som är far till dem (men den relationen bedrog henne naturligtvis heller aldrig och det vet hon för sådant vet ts även om ingen annan kan vara säker på dylikt).

Vad kan ha hänt med den kanske eller kanske inte döde? Murade hon till hälften in honom i en vägg eller blev han kanske helkroppsförlamad efter en olycka?

• Pope Joan II
    Anonym (Loo) skrev 2020-10-10 15:57:54 följande:
    Å samma skit här...håller inte med ts för fem jävla öre, men folk som börjar med såna här låga påhopp (om någon annans ev. död!) visar bara på desperation och hysteri.
    En väninna till mig tog livet av sig för några år sedan efter att hennes man bedragit henne. Det var ju inte direkt muntert heller. Hon var alltså "tanten", "lilla frun", den som enligt ts "inte vattnat, inte behagat, inte bjudit till" ordentligt så att hon därigenom fortfarande enligt ts - fördrev till sin man till närmaste annan öppen kiosk som till exempel ts. Hon hade tre barn i tonåren när hon gav upp. 

För mig är det obegripligt att en kvinna, mycket mycket långt ifrån den sort som ts föreställer sig och som hon ser ner på, tar livet av sig för vad en man och en kvinna med ts obefintliga moral tar sig för och därmed sviker och överger sina barn men för henne fanns det visst inget alternativ. 

Hur som helst - varför menar du att större hänsyn bör tas till ts och hennes kanske eller kanske inte döda man än vad hon själv gör till de kvinnor som drabbas dubbelt av sina otrogna män och kvinnorna som möjliggör eländet? Ts har upprepat många gånger hur mycket hon skiter i dem, då får hon väl tåla att jag och kanske även andra struntar i hennes känslor, vilka de nu är, kring hennes kanske eller kanske inte döda man. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Loo) skrev 2020-10-10 16:44:22 följande:
    För mig finns det ändå en viss skillnad mellan att driva med någon för otrohet och att driva med att någons man antingen är död eller ligger i koma. Hade ts börjat driva med kvinnor som din väninna, som begår självmord efter att ha blivit bedragen, så hade hon stått på samma nivå. Men det har hon inte gjort. Hittills...
    Det är väl tack och lov inte så alldeles vanligt att bedragna kvinnor (eller män) tar livet av sig, men man bör ha klart för sig att det finns väldigt många som tvingas lida i onödan för att andra verkligen inte bryr sig om hur illa drabbade de blir.

För min väninna var hennes man både kakan och russinen, och någon som resonerade på liknande sätt som ts gör struntade i vad agerandet gjorde med henne. 

Ts vet inget om kvinnorna hon driver med. Hon är ju inte intresserad av dem och säger här att hon inte heller låter männen, som hon ju inte heller har något egentligt intresse av, prata om sina partners. Ts vet förstås inte hur bra eller dåligt de mår - det säger hon sig skita i. Så vilka det är hon driver med vet hon inte. 

Jag beklagar att du tycker att jag befinner mig på samma eller lägre nivå än ts i det här sammanhanget. Jag håller dock inte med dig om din bedömning. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 18:01:44 följande:
    Du brukar vara vass, men du brukar inte bete dig så här.
    Är du så fruktansvärt provocerad av min tråd, verkligen?
    Jag har för min del nolltolerans mot otrohet, och även om jag tycker att det är parten som har partner som är den som beter sig uslast, föraktar jag verkligen de som är dem behjälpliga. 

Varför berättar du för mig hur jag känner? Det vet jag bäst själv. Jag tycker att din trådstart och dina prestationer i den genomgående är riktiga lågvattenmärken, precis som det agerande du säger dig ha i verkligheten är. Och varför i hela världen skulle du visas någon särskild hänsyn när du själv pratar om kvinnor som exempelvis min väninna på det sätt du gör. 
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 18:11:43 följande:
    Jag skulle säga att om man gör något så drastiskt så handlar det  om mer än om mannens otrohet. Då lider man troligen av psykisk ohälsa sedan innan.

Nej, jag vet inget om kvinnorna och jag är inte intresserad av att prata om dem med männen jag leker med.
    Varför skulle jag göra det? Är han i behov av samtalsstöd så finns det terapi att söka. Jag är ingen terapeut, jag är en älskarinna. En kvinna som ger mannen det han vill ha, det han kommer till mig för att få.
    Ja, vad skulle du annars säga? En människa som jag känt under 45 år, och som du just precis hört talas om. Men visst, som jag skrev hör det ju inte till vanligheterna att folk tar livet av sig för att de blir bedragna, och visst, - min väninna, en vacker, varm, mycket snäll kvinna som vid sidan av att vara omtänksam och framgångsrik var enormt kär i sin man som hon var tillsammans med från unga år - visst var hon av ett känslomässigt lite skörare slag men någon psykisk ohälsa led hon inte av. Hon hade inte varit deprimerad, medicinerade inte för något, var inte bipolär och hyste inga suicidala tankar innan otroheten.

Däremot förlorade hon förmågan att se värdet med livet i övrigt som barnen, karriären, vännerna och mycket annat i och med att sveket uppdagades. 

Jag har verkligen aldrig skrivit att du skulle prata med männen om de kvinnor som du hjälper dem bedra och lura. Jag svarade på en annan människas inlägg där jag skrev att du självklart inte kan veta något om de bedragna kvinnorna och hur de mår, hur de är osv eftersom du inte pratar med männen om dem. Att någon med en skev moralisk kompass som därtill förefaller tycka att det är höjden av sofistikerande förolämpningar att kalla andra för "lilla gumman" och "bitterfittor" och annat likande skulle agera terapeut i någon mån alls är förstås absurt. 

• Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 11:53:44 följande:
    Om fruarna är så underbara, varför väljer då deras män att ligga med mig?
    Inte för att jag tycker att alla kvinnor, gifta eller inte, är underbara men det tycks mig som oerhört enkelspårigt att du inte ens förefaller överväga att en del människor, män i ditt fall, inte är bättre än att de lurar och bedrar. De är skitstövlar helt enkelt. 

De kan mycket väl vara lika nöjda med sina äktenskap, samborelationer och kvinnor som du är med att inte ha något stadigt förhållande med en egen man och ändå vilja ligga med andra kvinnor. 

Det finns män som kan sägas ha allt som också är villiga att riskera absolut allt för att ha sex med någon annan än den de är ihop med - utan att för den delen vara ett dugg missnöjd med sin partner. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 16:17:11 följande:

Utöver det så var fruns misstankar ett falskt alarm, så mannen i fråga vill fortsätta att ses.
    Men jag tappade liksom gnistan, så jag skiter i det. Det får vara.

Idag kom det blombud till jobbet men sju röda rosor från honom.  

Jaha, då står han förstås i begrepp att lämna sin fru för din skull.
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 19:20:48 följande:
    Det tror jag inte.
    Iallafall inte efter att han insett att jag inte är intresserad av en fortsättning.
    Jodå, klart han gör det! Hela sju röda rosor till den behagliga!
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 20:00:15 följande:
    Den behagliga?
    Skriver du i fel tråd?
    Ja, den behagliga! Behagfulla behagliga behagande du! Det är bara sådana som får sju röda rosor av heta män som vill lämna sina bedagade hustrur förstår du. 
  • Pope Joan II

Som en mobbande högstadietjej. "Jag är snyggast!", "Du är dum!", "Du är ful!", "Han gillar bara mig!", "Du vet inte hur man gör!" "Hahaha!"

Ja, herregud.  

• Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-12 21:39:34 följande:

Har varit och återupplivat lite gamla minnen, därav min frånvaro här.
    Men nu är jag tillbaka.

Vem ska du prata med här då? #ensamkvar? 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!