Inlägg från: Cavill |Visa alla inlägg
  • Cavill

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Black cat) skrev 2020-10-18 20:00:50 följande:

Jag hade också valt en gift man att vara otrogen med, det blir minst risk för att han snackar runt eller tjat om en seriös relation då.

Jag vill inte ha den mannen för gott. Jag vill bara uppleva honom, veta hans hemliga fantasier och kanske liva upp hans tillvaro lite. 

Kanske han är en av de max 20% män som står emot frestelsen, kanske inte.
    Men testad kommer han att bli. 

Tänk om jag skulle skicka ett anonymt grattiskort till frun om han klarar testet?

"Grattis! Din man är 100% trogen trots att han blev frestad."

Hur hade ni reagerat på det, alla fruar härinne? Hade ni misstänkt den trogne mannen i alla fall, trott att någon ville skoja med er eller känt er lite nöjda?

Helt spontant så känner jag att du borde skaffa dig ett liv. 
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-18 15:05:22 följande:

Så nu har jag ingen älskare för tillfället... men det kommer nya. Det gör det alltid.

Förmodar att du hittar dessa "män" på nätet. 
    Väldigt......classy. 
  • Cavill
    Anonym (Black cat) skrev 2020-10-18 21:54:44 följande:

. Antar att det är därför män finner mig så underhållande.

Ja, har förstått att vissa har svårt att skilja mellan att bli skrattad åt och skrattad med. 
    Du lär dig säkert en dag. {#emotions_dlg.flower}
  • Cavill
    Anonym (h) skrev 2020-10-21 05:10:14 följande:
    Hoppas du snart få en ny man att förlusta dig med ts.
    Heja dig!  Tungan ute
    Tinder.com
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 16:11:38 följande:
    Då förmodar du fel.

Och om så vore fallet så vore jag knappast ensam... 
    Svara på frågan då. Var hittar du dom?
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 17:58:25 följande:
    Det min vän, kommer jag inte upplysa dig om.
    Det går liksom inte att först vara hånfull och sedan tro att man ska få svar på en fråga.

Förstår du inte det?
    Jag förstår att du inte vill svara på min fråga. Varför?
    Det är en lätt fråga. Var träffar du dessa män?
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 19:11:44 följande:
    Om du förstår att jag inte "vill" (tänker) svara på frågan, varför envisas du med att fortsätta att tjata?

Du borde väl ändå förstå att det kan vara på olika ställen... 
    Svara på frågan bara. Var träffar du dessa upptagna män? 
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-24 17:54:07 följande:

Ibland hoppas jag att frun är som t ex anonyma alma, då kan hon faktiskt ha det om hennes gubbe väljer en njutningsfull stund med någon annan.

Är man så bitter och hatiskt på nätet så lär man knappast vara speciellt trevlig irl.

Utöver det så ska jag ses med någon för en drink på lokal om ett par timmar. Så ni får klara er utan mig i kväll. 

Så du har redan lyckats ragga upp en ny upptagen karl? Har du en stämpel i pannan? En skylt på ryggen? Eller helt enkelt bara vanföreställningar?

Nej, med tanke på utvecklingen av tråden (och din löjliga ts) så kallar jag bullshit. 
    "Du får tro vad du vill" blir väl din snappy kommentar, och ja, det gör jag. 
    Och säkert fler med mig. 
  • Cavill
    Velouria skrev 2020-10-26 20:46:35 följande:
    Vad är det som gör att du överhuvudtaget stratar en tråd om det här?
    För att varna kvinnor såklart. Ingens man går säker för ÄLSKARINNAN. Tungan ute
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!