Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 18:53:53 följande:
    Du skrev fel igen i din egen text där också för den delen.
    Nix pix.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 18:54:21 följande:
    Du missuppfattade kanske var den personen menade.
    Kanske, eller så gjorde jag narr av en dåligt skriven text.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 18:55:11 följande:
    Haha nej varför ska jag göra det, när det inte ens är så. Det är många som inte orkar skriva helt perfekt på nätet. Finns ingen direkt anledning.
    Godnatt med dig, nu får du inga fler svar för du klarar inte att hålla dig till topic.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 18:58:04 följande:
    Jodå. Men du gör inga fel?
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 18:55:53 följande:

Kanske, eller så gjorde jag narr av en dåligt skriven text.

Har sagt stt jag inte pallar skriva helt perfekt på nätet. Spelar det någon roll ens. Om man fattar vad man skriver. Eller är du en sådan perfektionist.
    Godnatt med dig, nu får du inga fler svar för du klarar inte att hålla dig till topic.
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-11 19:16:45 följande:
    Om det inte är vad du menar så kanske du kan förklara vad du egentligen menar?
    Jag menar nog att du får fråga männen varför de föredrar mig.
    Fråga helst de där tre som lämnade allt för mig, fast jag inte ville ha dem.

Fråga dem. Jag kan inte svara på varför männen väljer mig. (Men jag kan ju ana...)
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 19:23:21 följande:
    Hur kan du ens veta att de skulle föredra dig? Du bara trollar ju.. Hade du varit seriös hade du svarat annorlunda.

• Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Llf) skrev 2020-10-11 19:59:40 följande:

Vad hade du gjort om någon gjort så mot dig?

• Anonym (Älskarinnan)
    Kråkungen skrev 2020-10-11 20:41:47 följande:
    Öh... va? Haha, nu fattar jag ingenting :) Alltså... ja - du kan så klart tycka att en klänning är ful, och det är ju precis på grund av att det inte är en objektiv sanning! Det är ju det som är min poäng... Skönhet/fulhet kan man ha åsikter om. Samma sak med dåligt väder: ja - du kan tycka att det är dåligt väder, återigen för att huruvida ett visst väder är bra eller dåligt är en åsiktsfråga. Huruvida Stefan Löfven är Sveriges statsminister; huruvida Kalle bor i England - eller huruvida en viss tråd är en trolltråd - kan man däremot inte ha en åsikt om; man kan inte tycka att det är på det ena eller det andra sättet, just för att de sakerna har ett objektivt sanningsvärde: antingen är SL Sveriges statsminister eller så är han det inte; antingen bor Kalle i England eller så gör han det inte; antingen är en tråd en trolltråd eller så är den det inte...

Jag vet inte om vi pratar förbi varandra här..? När du säger att du inte håller med om att "tycker" alltid används så rent språkligt, menar du då att du skulle kunna säga "Jag tycker att Stefan Löfven är Sveriges statsminister", och inte se nåt konstigt med det? För i så fall håller jag med dig - då kan man precis lika bra säga att man tycker att en viss tråd är en trolltråd. Jag har dock inte hittills stött på någon annan som använder "tycker" på det viset... men nån gång ska ju vara den första, och man lär sig nya saker varje dag. Häromdan insåg jag t ex till min enorma förvåning att ordet "populär" inte betyder samma sak för barn och unga tonåringar som det gör för min generation... det var en enorm aha-upplevelse :)
    Bra skrivet, instämmer. 
    Och så "tycker" jag att det är måndag morgon... vilket det är.
    Det är fakta, inte åsikt.

Undrar, vad betyder "populär" för ungarna nu för tiden? Det är nog något jag missat!
  • Anonym (Älskarinnan)
    molly50 skrev 2020-10-11 19:43:30 följande:
    Det var inte svar på frågan.
    Frågan var vad du menade om du inte menade att skuldbelägga de bedragna fruarna.
    Svara på det.
    Jag vet inte om jag skuldbelägger dem när jag funderar kring orsaker till att deras män hellre ligger med mig än med dem.
    Eftersom jag inte diskuterar männens fruar/äktenskap/avkommor med dem så vet jag inte hur de har det där hemma.

Hade det varit rosaskimrande eller rosenrött så inser nog både du och jag att han inte riskerat att mista det för att få vara med mig.
    Eller vad tror du?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-12 10:47:32 följande:
    Ts har inte förstått att skitstövlar gärna vill både äta kakan och ha den kvar.
    Har jag inte?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!