Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Hahahaha) skrev 2020-10-08 22:17:42 följande:
    Allvarligt talat, jag tror inte det. Inte heller att hon har levt i ett lyckligt äktenskap där hon haft kärlek, vänskap och attraktion som varat mer än de första veckorna.
    Isåfall hade hon inte trott att "russinen" i ett äktenskap är sex nån gång ibland eller att få ett halsband. Alltså jag kan ha sex varje dag om jag vill och har fått presenter ofta, mer än bara födelsedagar osv, lika många år som vi varit gifta (det är mycket mer sen vi gifte oss än när vi bara dejtade).
    Den synen hon har på sina egna barn säger allt. Jag är tvärtom, barnen är det finaste jag vet.
    Hej igen flabbet!
    Allvarligt talat, jag har levt i ett långt äktenskap. Jag har två vuxna barn.

Sen ska jag berätta en sak för dig, jag "förstår" långt mer än du har en aning om. Jag VET vad som är de russin är som jag tar. Om du vill kalla vardagslunken för russin så varsågod, de russinen kan du behålla. Jag är inte intresserad av dina avkommor. Jag vill bara knulla din man, ja om han är het nog vill säga. 

Vilken syn menar du att jag har på mina barn? Det som "säger allt"?
    Berätta!
    Om du är "tvärtom" så avskyr du dina avkommor.

Tänk dig för vad du skriver.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-09 21:33:21 följande:
    Återigen.. du skrev i ts: Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. 

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!
    Den dagen kommer aldrig se dagens ljus. Så det var dumt skrivet.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-10-09 21:18:55 följande:
    Hur vet du det?
    Det har du inte med att göra, det räcker att jag talar om det.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-09 21:54:16 följande:
    Fast du ser ju på frun som ?en som är hemma och snyter barn?.

Du ser inte frun som en individ, som har ett eget liv. Du ser henne gå hemma och vänta på sin man. Du ser henne som en tant, som inte kan behaga mannen. Som om det är hennes enda syfte.

Du ser inte att hon kanske är lycklig? Det hennes man ger dig ger han ju henne mer. Och snyta ungar är ju det man minst gör när man har barn, det är ju ingenting. Och det verkar störa dig hemskt, eftersom du skriver så nedlåtande om henne. Som om du ser henne som en rival du vinner över.

Fast hon vet ju inte ens om dig. Så hur kan hon då vara den som förlorar?
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-09 16:27:19 följande:

Jag kommer tyvärr inte besvara din fråga närmare än så här, har inte alla blivit svikna av någon någonsin när man är i min ålder?

Kan säga som så att jag har inte blivit sviken på det sätt som en bedragen fru blir.

Jo och om du då vet hur det känns, varför har du ingen empati?

Hur vet du att ditt ex aldrig var otrogen mot dig? Det har du ju ingen aning om. Han kanske smög om det som dina älskare gör. Medan du var hemma och ?snöt ungar? och väntade på honom betalade han kanske hotellnätter till sin älskarinna? Hur vet du att han INTE betedde sig som dina älskare?
    Frun är mig likgiltig. Att han sätter på henne är mig också likgiltigt.
    Det har inte med mig att göra.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Miss Skywalker skrev 2020-10-10 00:47:02 följande:

Varför slingrar du dig?

Jag frågade inte om du kommer att inleda ett förhållande. Frågan var varför du tror att du är bättre på att behaga en man än andra kvinnor?
    Du skriver i ts att det är inte jag som inte är kvinna nog att inte behaga min man och att du vet hur man behagar en man. Det här är tredje gången jag upprepar vad du skrivit i ts. Ska du snacka bort det igen?

Jag slingrar mig inte.

Jag har inte heller påstått att jag är bättre på att behaga än "andra kvinnor". Däremot verkar ju mannen tycka att jag är hetare än hans fru, annars hade han inte riskerat sin familj för våra äventyr.

Sen väljer jag ju själv vad jag kommenterar och vem, samt på vilka frågor.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-10-10 08:01:35 följande:
    Och resten undvek du såklart.

Hur vet du att ditt ex aldrig var otrogen?
    Jag vet det.
    Hur jag vet det är inte relevant.

Jag kommer inte diskutera mitt fd äktenskap i den här tråden. Och jag kommer inte heller att upprepa det.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Russinet) skrev 2020-10-10 08:23:56 följande:

Russin i kakor är inte så gott så det är bra att du nöjer dig med det lilla du kan få.

Tack, jag tar de så gärna.
    OM din man är het nog vill säga.
    Annars kan du behålla dem.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2020-10-10 11:50:57 följande:
    Har äskarinnan skrivit någonstans att hon är skild?
    Jag kan inte hitta det hur mycket jag än läser.

Att ha vuxna barn och vara relativt ung kan innebära att man studerat senare i livet, när man ändå trots allt inte var så himla gammal. Utöver det så har ts skrivit sin ålder i tråden. Ja, sin ungefärliga ålder iallafall.

Sen undrar jag om du har missat att många "yngre" män (läs under ca 35) tänder på lite äldre kvinnor. Kvinnor i ts ålder behöver inte alls vara, som du tror, gamla och rynkiga utan många kvinnor i den åldern har tagit väl vara på sig och är bra mycket fräschare än utslitna, trötta småbarnsmammor.

Ts har inte berättat om sitt yrke. Det hon gjorde var att uppmärksamma att det kan vara så att du faktiskt träffar henne, att hon kanske jobbar i ett yrke där du kommer i kontakt med henne.
    Sen undrar jag, ser du ner på frisörer och barnskötare? Vilka klipper ditt hår och tar hand om dina ungar när du jobbar? Om du nu har ett jobb, du skulle inte klara att skriva en arbetsansökan värd att läsa ens... så det är klart. Du går nog hemma och röker om dagarna, hasandes i pyjamas.
    Nej, jag har inte skrivit att jag är skild. Jag har hållt den delen av mitt liv utanför av en anledning som jag inte kommer gå in på för det har inget med min ts att göra.

Resten av det du skriver är sant, men flabbet föstår inte då hon har grava problem med att förstå skriven text. Det är anledningen till att jag inte bemöter all skit hon producerar här i tråden.  Hon gör försök efter försök att trigga igång mig med sina fantasier, men hon förstår inte att hon inte kommer att lyckas.

Hon tröttnar nog till slut när hon inte blir bemött mer än med en copy+paste.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-10-10 12:49:45 följande:
    Ditt liv som gift och skild (ev änka) har visst ned tråden att göra, på det viset att det format dig som person. Det är väl inte underligt att frågor dyker upp om vad som gör dig till den person du är, vilket speglar de val i livet du gör. Om tråden inte handlar om dig som person, utan bara om ditt sexliv, tja... vem du ligger med är inte lika intressant som varför du gör det.

Att besvara med copy+paste framstår som rätt barnsligt.
    Nej, det har inte med tråden att göra.
    Det hjälper inte att tjata om det, det kommer inte besvaras ändå.

Anledningen till varför jag skrev tråden finns också att läsa, om man är intresserad.

Att jag besvarar flabbet som jag gör har en anledning. Fast det verkar bara trigga igång henne ännu mer. Nu fullkomligt skakar hon av ilska, men det erkänner hon såklart inte utan fortsätter med sitt rentav galna flabbande. Känns nästan hysteriskt.

Kanske bättre att fullständigt ignorera henne... ska fundera på saken.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-10-10 13:18:57 följande:

Så ts tidigare man är kanske eller kanske inte död och innan han kanske eller kanske inte dog så hände något med honom som gör att ts kan vara fullständigt övertygad om att han aldrig bedrog henne. Fast det hände först efter att de fick sina pojkar. Eller om det är en annan relation som är far till dem (men den relationen bedrog henne naturligtvis heller aldrig och det vet hon för sådant vet ts även om ingen annan kan vara säker på dylikt).

Vad kan ha hänt med den kanske eller kanske inte döde? Murade hon till hälften in honom i en vägg eller blev han kanske helkroppsförlamad efter en olycka?

Du brukar vara vass, men du brukar inte bete dig så här.
    Är du så fruktansvärt provocerad av min tråd, verkligen?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!