Anonym (Maria) skrev 2020-10-03 21:33:13 följande:
Männen måste må som prinsar som hittar en sådan älskarinna. Ställer inga krav om någonting eller risken att bli kär. Dom kör bara på tömmer och går.
Tror inte dom kan hitta en bättre älskarinna.
Dom flesta prata mer om männens familjer, barn och hustrun. Männen då? Är dom helt felfria?
Låt människor få leva sina liv precis som dom vill. Varför ens bry sig om vad andra gör? Är det ren avundsjuka från er sida eller vad är det med människor.
Alla har sitt eget ansvar över sina egna liv och vad dom väljer att göra. Hon lyckades i alla fall att göra er upprörda över något som egentligen inte angår någon av er. Vet inte om jag skratta eller gråta.
Nu är jag här igen, har varit på lite äventyr med trevligt sällskap i helgen.
Klart de mår som prinsar, tills de ev kärar ner sig i mig utan gensvar och med en familj där hemma. Fast det händer oftast inte.
Den här mannen ska jag snart avsluta min lek med, känns som att vi setts för ofta på sistone och det är då tanten där hemma brukar misstänka något. Då är det lika bra att säga tack och adjö.
Så då får han tömma där hemma, alternativt hitta en annan älskarinna att skämma bort ett tag.
Precis, låt människor leva som de vill. Det angår INGEN vad jag gör, jag har inga löften som ska hållas.
Tror dock inte att de som varit surast här är avundsjuka, nej jag tror att de är bedragna och då reagerar de som de gör. Precis som att det varit mig deras gubbar knullat. Det är det kanske, men högst troligt inte.
Gör som jag, skratta!