Inlägg från: Miss Skywalker |Visa alla inlägg
  • Miss Skywalker

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 09:51:08 följande:
    Jag slingrar mig inte.

Jag har inte heller påstått att jag är bättre på att behaga än "andra kvinnor". Däremot verkar ju mannen tycka att jag är hetare än hans fru, annars hade han inte riskerat sin familj för våra äventyr.

Sen väljer jag ju själv vad jag kommenterar och vem, samt på vilka frågor.
    Så du är inte bättre på att behaga än ?lilla frun?. Du är bara ?hetare?.

Hur kommer det sig att du vill provocera bedragna kvinnor? Är det för att du tycker att de får skylla sig själva som inte har behagat tillräckligt eller för att de inte är heta nog?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 20:32:45 följande:
    Vet du vad. det spelar ingen roll vad jag skriver för du hackar ändå ner det till atomer och försöker vända det mot mig.

Jag vill inte provocera de gifta kvinnorna, jag föredrar att de inte har vetskap om vad hennes man och jag pysslar med.
    Om jag har missförstått din ts så pass, vad menar du då med det du skrev i din ts?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-10 20:52:53 följande:
    Det var en provokation, det hade du vetat om du läst allt jag skrivit.
    Jag frågade ju varför du vill provocera men då svarade du att du inte ville det.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 09:54:50 följande:
    Provocerande rubrik, för att väcka uppmärksamhet.
    Sen om vissa provoceras av vad jag skriver? Inte mitt problem.
    Det är ju iofs lite mer som är provocerande än bara rubriken. Eller tror du på riktigt att det är fruarnas eget fel att deras män bedrar dem? För jo det är det man menar om man skriver att de inte är kvinnor nog att behaga sina män och att de inte har vattnat. Eller ska du förneka det också?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 15:26:01 följande:
    Jaha, det är det man menar... välkommen in i min hjärna.
    Eftersom du vet vad jag menar så... du börjar bli som amatörpsykologerna.

Och något beror det ju på. Berätta varför då, du som vet? 
    Är det för att fruarna ger männen det de önskar och åtrår kanske... eller inte. Berätta!

Så vad menade du då när du skrev att de inte är kvinnor nog och inte vattnar?

Du motsäger dig själv. Först förnekar du att du menar att fruarna får skylla sig själv. Sen skriver ändå att fruarna inte kan ge männen vad de önskar, varför skulle de annars inte vara trogna.. 

Men jag kan förklara för dig eftersom du inte fattat utan inbillar dig att du är så mycket duktigare på att behaga än bedragna fruar.
    Det handlar om att de otrogna männen är rövhål. Det handlar alltså varken om dig eller fruarna utan om männen själva. Har man inte en moral som ett rövhål så skiljer man sig istället för att prassla om man inte är nöjd. Ofta är dessa män mycket nöjda med både frun och sexlivet, därför har de inga planer på skilsmässa, men de prasslar ändå. 

Du var ingen ungdom vad jag förstod som man först kunde tro. Därför är det extra förvånande att man kan skriva en så otroligt löjlig ts. Sen din attityd i varje inlägg är som en uppkäftig tonåring som inte bryr sig om något men ändå vill väcka uppmärksamhet. Hur gammal är du egentligen?

• Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 18:20:22 följande:
    Jag har berättat om min ungefärliga ålder i tråden.
    Hur kommer det sig att din mentala mognad fastnat runt 17år? 
    Varför vill du ?väcka uppmärksamhet??
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 18:42:20 följande:
    Det har den inte.
    Och nu har du förbrukat din rätt till svar på dina frågor.

Kan man inte bete sig så får man inga svar.
    Jag har iofs inte fått ett enda vettigt svar från dig. Bara förnekanden på det du själv skrivit. Det är tydligt att du inte kan stå för det du skrev i din ts. Kanske inte så konstigt då den inte var så genomtänkt.
  • Miss Skywalker
    molly50 skrev 2020-10-12 08:34:25 följande:
    Fast är det inte att skuldbelägga när du skriver att något måste vara fel i förhållandet?
    Och i trådstarten skrev du att fruarna inte klarar av att behaga sina män och att de inte vattnar sin gräsmatta.
    Det är ju att skuldbelägga fruarna.

Jag vet att det finns de som bara söker spänning vid sidan av,utan att det behöver vara problem i förhållandet.
    Om de har problem och hellre väljer otrohet som utväg än att prata om det eller göra slut så är de ju inget annat än riktiga skitstövlar.
    Ts har inte förstått att skitstövlar gärna vill både äta kakan och ha den kvar.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-12 11:12:33 följande:
    Har jag inte?
    Uppenbarligen inte. 
  • Miss Skywalker
    molly50 skrev 2020-10-12 17:52:31 följande:
    Det hade jag gjort om du inte sagt emot dig själv hela tiden.
    Det blir bara tjatigt att hela tiden upprepa för ts vad hon själv har sagt medan hon bara spelar dum och säger emot. Som att prata med en tonåring. Frågan är vad hon vill med tråden. 
  • Miss Skywalker
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-12 18:49:09 följande:
    Varför gör du det då?

Jag vill ingenting, jag kommer snart avsluta den oavsett. Iallafall för min egen del, sen kan ni fortsätta att diskutera vad jag tycker och vill. 

Lycka till med det.
    Det gör jag inte. Jag gav upp när det blev tydligt att du inte kunde stå för något du skrev i ts. Och vem skulle kunna stå upp för så mycket löjliga uttalanden.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Black cat) skrev 2020-10-18 20:00:50 följande:

Jag hade också valt en gift man att vara otrogen med, det blir minst risk för att han snackar runt eller tjat om en seriös relation då.

Jag vill inte ha den mannen för gott. Jag vill bara uppleva honom, veta hans hemliga fantasier och kanske liva upp hans tillvaro lite. 

Kanske han är en av de max 20% män som står emot frestelsen, kanske inte.
    Men testad kommer han att bli. 

Tänk om jag skulle skicka ett anonymt grattiskort till frun om han klarar testet?

"Grattis! Din man är 100% trogen trots att han blev frestad."

Hur hade ni reagerat på det, alla fruar härinne? Hade ni misstänkt den trogne mannen i alla fall, trott att någon ville skoja med er eller känt er lite nöjda?

Varför tror du att en man som nobbar dig är 100% trogen?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-19 09:53:17 följande:
    Ah du är en sådan där kvinna som tror att du är liiiite bättre än andra kvinnor eftersom du spelar efter männens regler. Men egentligen handlar det om förakt mot dig själv för hur gärna du än tror dig vara bättre än andra så är du fortfarande kvinna och till syvende och sist så behandlas du av de kvinnoföraktande män, som du ser upp till och avgudar, som vilken annan kvinna som helst. Trist kaka.
    Lite tragiskt ändå med kvinnor som har så dålig självkänsla att de måste bräda andra kvinnor för att upphöja sig själva..
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!