Inlägg från: Anonym (h) |Visa alla inlägg
  • Anonym (h)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

molly50 skrev 2020-09-20 12:33:09 följande:
    Men vad förväntar man sig egentligen när man startar en tråd och mer eller mindre skryter om att man ligger med andras män och beskyller deras fruar för det?
    TS avslutar dessutom sin trådstart med "frågor på det?"
    Och vägrar sen svara på de frågor hon får med ursäkten att det är amatörpsykologiska analyser eller förutfattade meningar.
    Samtidigt som TS själv gärna delar ut epitet till de som kritiserar henne.
    Som sagt,vad hade hon förväntat sig?
    Vad ts förväntade sig kan jag inte svara på av förklarliga skäl.
    Jag undrar vilka exakta frågor ts vägrat svara på, jag hittar nämligen ingen nu när jag skummat genom tråden igen.

När man blir kallad saker eller när någon klistrar på en egenskaper eller personlighetsdrag som inte stämmer, då måste man få säga ifrån. Och det nog det som föranledde tillägget i hennes trådstart.

Vilka epitet tänker du på?
  • Anonym (h)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-09-20 13:04:15 följande:
    Hon har tex inte svarat på frågan om hur det kom sig att hon separerade från sina barns pappa (pappor?).
    Ok, det missade jag.
    Det kanske hon svarar på när hon läser detta, hon kan ju ha missat det av bara farten också.

Eller så tycker hon kanske att det inte har med saken att göra, vilket det inte har.
  • Anonym (h)
    Anonym (Linn) skrev 2020-09-20 13:14:31 följande:
    Är du månne TS, men under nytt nick?

Du försvarar henne väldigt och förklarar för oss andra hur hon tänker och varför hon gör som hon gör.
    Nej, det är inte jag som är ts.

Jag försvarar henne inte heller, jag tänker bara logiskt och låter inte känslorna ta över.
    Inte heller har jag förklarat något åt henne, hur skulle jag kunna det?

Vem vet, jag kanske också har ts erfarenheter?
  • Anonym (h)
    Anonym (Linn) skrev 2020-09-20 16:18:19 följande:

Ja... skriver man en sådan rubrik, förklarar att man enbart har sex med upptagna män för sitt eget nöjes skull och sedan kastar ur sig att det är fruns fel att han är otrogen... Man inbjuder inte direkt till konstruktiva samtal då.

Men detta är en trolltråd så..

Tror du? Varför tror du det?

Jag väntar på att ts ska komma tillbaka, ska bli intressant att se hur hon reagerar på allt som skrivits sedan hon åkte iväg med sin älskare.
  • Anonym (h)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-09-20 20:02:18 följande:
    Anonym (Japp) skrev 2020-09-20 15:34:24 följande:

Vad har det med hennes tråd att göra?

Det har med hennes tråd att göra, men kanske på ett djupare plan än ni kan se.

Jag är fundersam över vad som gör att just TS väljer att inte ha en partner inom överskådlig framtid, och hur det kommer sig att hon verkar se det som negativt att vara en familj. Om hon skulle vilja ha en riktig diskussion kunde det vara intressant att även ta upp bakgrund, såsom hennes tidigare förhållanden och hur det tog slut. Hon vill dock inte detta och är inte ett dugg intresserad av en diskussion kring hennes val. Jag väntar mig inget svar, och skulle hon svara skulle det inte säga någonting. Hon vill bara låtsas som om hon vill "röra om i grytan".
    Djupare plan än ni kan se?

Vad är det för trams?
    Förstår precis vad du menar men du ska nog inte räkna för mycket med att ts kommer ge den informationen när du skriver på detta näsvisa, lite förmersättet som du gör.

Genom att dumförklara andra blir man inte heller speciellt populär. Men det vet du säkert redan.

Men var är ts?
  • Anonym (h)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-21 21:29:29 följande:

Jag får en bild av att ts är som ?Kåta Gun ? i kvarteret Skatan . Explicit i sitt sätt att närma sina offer för att sen bli helt bindgalen om någon man nobbade henne för hennes försök till romans.

Haha, du är ju helt besatt av ts!
    Tror du verkligen att hon kommer svara på mer dumheter från dig?

Nu är du altt bra desperat i dina ansträngningar för att hålla tråden vid liv. Även om du såklart inte erkänner det.
  • Anonym (h)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-22 14:31:20 följande:

[quote=80659958][quote-nick]Anonym (h) skrev 2020-09-22 11:39:51 följande:[/quote-nick]Haha, du är ju helt besatt av ts!

Tror du verkligen att hon kommer svara på mer dumheter från dig?

Nu är du altt bra desperat i dina ansträngningar för att hålla tråden vid liv. Även om du såklart inte erkänner det.

Jag erkänner . Jag är helt besatt. Jag till skillnad från Ts har inga problem att erkänna mina svagheter. Uppenbarligen svarade ju du så du ser till att hålla forumet vid liv.

Det är bra att du vågar står för det. Precis som att ts står för det hon gör.
    Jättebra.

Javisst vill jag hålla tråden vid liv, den är ju rolig!
    Erkänner direkt utan omsvep.
  • Anonym (h)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-22 15:24:29 följande:

Jag är inte speciellt rädd för arga fruar, inte rädd alls för att vara ärlig. Och hittills har ingen sökt upp mig. Händer det så händer det, då ber jag henne att rikta sin ilska mot sin man. Det är han som lurat henne och hoppat i fel säng, inte jag.

Jag vet inget om dessa fruar, de intresserar mig inte. Det har hänt att mannen börjat babbla om frun men då får han bara sluta, annars får han söka sig någon annanstans.
    Jag skiter nämligen i om hans fru "inte förstår honom" eller någon annan trams. Eller om hans ungar är jobbiga, eller vad det nu kan vara.
    Bara håll käften, tänker jag. Jag är inte intresserad av hans familj.

Jag gillar spänning i livet, har väl alltid varit lite äventyrlig på olika sätt. Alltså inte bara med just män och det sexuella.

En fetisch? Nej, det har jag inte. Utan det är som jag redan sagt många gånger här i tråden mycket enklare i förlängningen.
    Så jo, det är ett medvetet val just av den anledningen.

Lite märkligt att så många här i tråden vill tala om för mig varför jag lever och gör som jag vill och önskar.
    Svar på tal, och här gnälls det att du inte svarar!
  • Anonym (h)
    nénuphar skrev 2020-09-23 19:50:35 följande:
    Hen referar till sig själv som medsyster för all del men det tar jag mest för att hen vill elda på alla fiktivt kränkta skrivare här. Det kanske är en kvinna med noll koll på engelsk grammatik.
    Engelsk grammatik?

Och jag är ingen hen, jag är kvinna. Det trodde jag framgått.
  • Anonym (h)
    nénuphar skrev 2020-09-24 14:16:19 följande:
    Varför då? Bara för att jag skriver att jag är elitgymnast och ligger med kanelbullar betyder det inte att det är sant. Däremot har du i text visat att det blir lite rörigt i vegbböjningen ibland.
    Vegbböjningen?
    (Jodå, jag förstår vad du menar. Men det blir lite lustigt när du ska anmärka och skriver fel själv.)

Sen får du gärna berätta lite närmare om vilken engelsk grammatik du yrar om, vad jag vet så skriver jag på svenska.

Och jag är kvinna, sen får du gärna tro att jag är en marsian om det gör dig gladare. Eller en marsipan för den delen. (Jag vet att "en marsipan" inte är korrekt, jag skojar bara lite med dig. Fast om du har humor är tveksamt.)
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!