Inlägg från: Cavill |Visa alla inlägg
  • Cavill

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 16:02:32 följande:
    Min privata hejarklack? 
    Vilka mer än denna "h" har du utsett som medlem i min privata hejarklack?
    Nej, det är visst bara du och h som hejar på varandra. My bad. Drömmer
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-04 13:32:47 följande:
    Tja, säg det.
    Kanske för att berätta hur en älskarinna resonerar. Jag är också en tänkande och resonerande människa förstår du.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-05 17:43:34 följande:
    Visst!

1. Jag har nog kryddat på lite extra för att retas lite med er. Sanningen är att jag faktiskt inte bryr mig om frun för fem öre. 
    Att hon kanske inte vattnat sin gräsmatta ligger det iofs en del i. Och hade hon behagat honom så hade han inte legat i min säng istället för hennes.

2. Jag bryr mig inte om vad ni skriver, faktiskt inte. Det innebär inte att jag inte har en åsikt. Och "ni" (kanske inte du) kallar mig diverse skit och ställer amatördiagnoser på mig... förmodligen av svartsjuka på kvinnan som "lurat" er man. Då tänker jag att man faktiskt får tåla att bli kallad bitte***tta. För det är ju det man beter sig som.

3. Det är helt ok att andra bryr sig. Det finns mycket och många som jag bryr mig om också. Det gäller dock inte fruarna till mina "äventyr". Innerst inne bryr jag mig inte så mycket om mannen heller. Han duger att behaga mig, mer vill jag inte ha.

Så, nu har du fått dina svar.

Någonstans gick det fel i tänket och resonemanget. 
  • Cavill

Alltså, jag vet inte.
    Hade jag varit en sån patetisk ursäkt till människa som gick igång på andras smärta så hade jag väl gjort som du ts. Startat en tråd på fl. För jag förmodar att det inte finns någon irl att prata om det här med?

Jag tänker inte spekulera i om detta är en trolltråd eller inte, finns tusentals kvinnor som resonerar och beter såhär oavsett. 

Stor i orden, liten på jorden. Karma hinner ifatt alla. Det lutar jag mig mot. Skål

• Cavill

Och innan du hinner skriva "jag tänker aldrig ha ett förhållande, så jag kommer aldrig bli så sviken"
    Karma jobbar inte så. Tänk på det "lilla älskarinnan"

• Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-13 12:04:10 följande:
    Karma existerar inte.

Det är bara en förhoppning som svaga individer tar till.
    Men vad skönt att du kan tänka så. Så sover du gott om natten också. Kyss

Men när den biter dig i röven (för det kommer den att göra, lita på en "svag individ") kom då ihåg att du blev varnad. 
  • Cavill
    Kråkungen skrev 2020-10-13 12:22:48 följande:
    Kråkungen skrev 2020-10-13 12:20:52 följande:
    Blir bara lite nyfiken på vad du baserar detta på? Jag önskar förstås att du hade rätt - att var och en skulle få det den förtjänar - men tyvärr har jag (och, förutsätter jag: de flesta andra) sett alldeles för många exempel på svin som kommer undan med vad som helst och lever lyckliga till dagen de dör, och, omvänt: fantastiska människor som bara får mer och mer skit att skyffla genom livet. Eller menar du det i nån form av andlig/religiös betydelse? Att du tänker att man får sitt straff (eller sin belöning) efter döden?
    Eller du kanske har räknat ut vem ts är, och just nu sitter och smider svarta planer för hennes framtid?? Haha, vilken plot twist det hade varit i så fall :D
    Haha, nej skulle jag smida svarta planer så skulle det vara åt någon närmare än ett svart hål med storhetsvansinne på fl. Tungan ute
  • Cavill
    Kråkungen skrev 2020-10-13 12:58:27 följande:
    Haha, ok. Men håll med om att det hade varit en kul vändning... :)
    Det hade det med all säkerhet varit. Cool
  • Cavill
    Anonym (Loo) skrev 2020-10-13 14:03:55 följande:

Jag vet inte om någon håller med mig men går inte den här tråden lite runt och runt? Samma frågor, samma svar...

Jo, men så är det ju. Sålänge ts finns i tråden och snackar mot sig själv, och ger det ena dumma svaret efter det andra så kommer tråden leva. 

Det är lite som en olycka på gatan. Man vill inte titta men den morbida nyfikenheten tar över. 
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-13 16:21:54 följande:
    Usch, så du är en sån där gam som står och dreglar över olyckor?
    Är du en av dem som gärna fotograferar också?

Och DU klankar ner på MIG... 
    Ja,  för det var precis det jag skrev. Din läsförståelse är tydligen lika låg som resten av dig. 
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-13 17:15:34 följande:
    Haha, nej vet du vad?
    Nej förresten, jag vill inte bli avstängd.

Och nu har jag inte tid mer idag, ikväll ska jag på "massage". Och det vet jag en till som ska. Flört 

Återstår att se hur mycket frustration ni fått ur er när jag loggar in igen i morgon.

Tjing!
    Nej, bli inte avstängd för guds skull. Det skulle ju kännas som när ens favvoserie slutar sändas. Så vill vi inte ha det. 

Ha det så skönt, och glöm inte, karma ser dig. Kyss
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!