Inlägg från: smulpaj01 |Visa alla inlägg
  • smulpaj01

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

smulpaj01 skrev 2020-09-21 15:43:00 följande:

Fast alla förstår ju var "tjusningen" ligger, det gör även du. Hon har noll självkänsla och springer efter gifta män för att få någon form av bekräftelse. Deras fruar är ju övervika, fula och kan inte vattna sin egen gräsmatta. TS är snyggare, sexigare och kan ha heta helger med dessa bottenskrap. Frunkan aldrig komma i närheten av ts, hon går igång på att bräda fruarna. TS är en mycket bitter och tragisk människa, jag hoppas hon får hjälp att må bättre snart.

Överviktiga *
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-05 17:43:34 följande:

Visst!

1. Jag har nog kryddat på lite extra för att retas lite med er. Sanningen är att jag faktiskt inte bryr mig om frun för fem öre. 

Att hon kanske inte vattnat sin gräsmatta ligger det iofs en del i. Och hade hon behagat honom så hade han inte legat i min säng istället för hennes.

2. Jag bryr mig inte om vad ni skriver, faktiskt inte. Det innebär inte att jag inte har en åsikt. Och "ni" (kanske inte du) kallar mig diverse skit och ställer amatördiagnoser på mig... förmodligen av svartsjuka på kvinnan som "lurat" er man. Då tänker jag att man faktiskt får tåla att bli kallad bitte***tta. För det är ju det man beter sig som.

3. Det är helt ok att andra bryr sig. Det finns mycket och många som jag bryr mig om också. Det gäller dock inte fruarna till mina "äventyr". Innerst inne bryr jag mig inte så mycket om mannen heller. Han duger att behaga mig, mer vill jag inte ha.

Så, nu har du fått dina svar.

Oj, du inser inte själv hur tragisk du är. Om... Jag menar OM detta är på riktigt så behöver du söka hjälp. Du har något obearbetat trauma, är psykopat eller "bara" rejält sårad och bitter. Ta emot hjälpen, du har ju faktiskt barn som kanske vill träffa dig igen nån dag när du mår bättre. Du är inte frisk om detta är sant!
  • smulpaj01

Jag ska inte agera amatör psykolog utan bara säga att du beter dig som en gratis hora och det är DET ENDA som gör att du får ligga med en gift man. Männen vill inte riskera att de begår ett brott så de väljer någon som gör det gratis. Perfekt för bottenskrapen av män och kvinnor, grattis.

• smulpaj01
    complicit skrev 2020-10-13 11:35:06 följande:

Så nu ska vi se... du ligger med otrogna svin, som TROTS ert upplägg på kravlöst sex väljer att lämna sina familjer för dig...

Du behagar alltså idioter?

De lämnar med största sannolikhet inte sina familjer utan de blir utkastade när frun får vetskap om vilka svinhögar de gift sig med. Då går dem till den som är lättast att få till det med så de har nånstans att bo och nån att sätta på tills de hittar en ny kärlek.
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-13 11:58:46 följande:

Det förstår jag att du hoppas.

Tyvärr måste jag göra dig besviken.

Det vet du ingenting om... Haha.... Ä
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-13 16:20:07 följande:

Du har rätt, helt rätt.

Fast sålänge "vissa" finns i tråden och ställer samma frågor om och om igen, och gnatar och tjatar, den ena efter den andra så kommer tråden leva. 

Det är för underhållande!

Fast tro´t eller ej, jag börjar faktiskt tycka lite synd om dem.

Tror nog de flesta i tråden hade tyckt VÄLDIGT synd om dig om detta vore sant.
  • smulpaj01
    Anonym (Black cat) skrev 2020-10-18 20:00:50 följande:

Jag hade också valt en gift man att vara otrogen med, det blir minst risk för att han snackar runt eller tjat om en seriös relation då.

Jag vill inte ha den mannen för gott. Jag vill bara uppleva honom, veta hans hemliga fantasier och kanske liva upp hans tillvaro lite. 

Kanske han är en av de max 20% män som står emot frestelsen, kanske inte.

Men testad kommer han att bli. 

Tänk om jag skulle skicka ett anonymt grattiskort till frun om han klarar testet?

"Grattis! Din man är 100% trogen trots att han blev frestad."

Hur hade ni reagerat på det, alla fruar härinne? Hade ni misstänkt den trogne mannen i alla fall, trott att någon ville skoja med er eller känt er lite nöjda?

Haha... Jag hade mest skrattat åt kvinnan (?) som tror att hon är mer åtråvärd och attraktiv än hon faktiskt är. Ett sånt kort lugnar ingen kvinna på det sätt du tror. Mannen kan fortfarande bli frestad när en i hans ögon attraktiv kvinna lägger ut sig. Han behöver ju inte sätta på vilket ras som helst. Jag tror att alla både män och kvinnor får många chanser till att vara otrogen, men vi är många som alltid tackar nej oavsett vem som erbjuder.
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 18:02:11 följande:

Tråden är sann.

Kul att du är så illvillig så du hoppas att frun ska få reda på detta trots att jag redan avbrutit. Varför vill du det?

Vad mina kollegor anbelangar, tja låt dem skvallra. Sånt bryr jag mig inte om. Vad jag känner till så snackas det inte en massa skit på min arbetsplats, och gör det det så håller jag mig utanför.

Jag gillar inte skitprat och skvaller.

Så vad sa du till kollegorna när de frågade vem som skickat blommor? Vet dem att du bara kn*llar gifta män mot gåvor?
  • smulpaj01

Har du någon gång sett frun till männen du ligger med? Anledningen till min fråga är för att älskarinnorna alltid (enligt min erfarenhet) är mycket fulare än den fru han har hemma. Detta är något jag har funderat på och det enda jag har kommit fram till är att det är frun som har lessnat på mannen och är på väg bort, därför tar han vad som helst för att få känna sig lite älskad för en stund.

• smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-26 17:00:31 följande:

Ja, det har hänt om jag sprungit på mannen med frun med sig på stan t ex.

Dock har jag inte sett de flesta.

Jag är inte det minsta intresserad eller nyfiken på dem, eller hur de ser ut nämligen.

Så, hur har du fått din erfarenhet av älskarinnor?

Din teori stämmer dessvärre inte, när det kommit fram att jag existerat i deras mäns liv så har de ofta pipit hem med svansen mellan benen. 

Att de inte vill lämna familjen är ju liksom min önskan, då jag inte på något vis är intresserad mer än av lite "lek".

Hos mig känner han sig heller inte älskad, snarare kåt och senare tillfredsställd. Allt enligt mina önskemål.

Det är inte bara min teori, det är fakta. Kolla alla kändisar med supersnygga fruar som sätter på den fula barnflickan. Jag har aldrig sett en snygg älskarinna, utan dessa tanter är alltid desperata ruggugglor som tar det enda de kan få, bottenskrapet av "män". Jag umgås inte med såna människor, otrogna män/kvinnor är inte vad jag vill ha i min bekantskapskrets, men jag har ögon att se med.

Jag hoppas han blir tillfredsställd, det är ju det han har betalat för med weekend resan, middagen, spa eller vad han nu köper dig för
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-27 05:10:22 följande:

Haha, du är verkligen bitter. Jag förstår att du reagerar som du gör eftersom du har din erfarenhet, dock är din erfarenhet inte fakta.

Har sett någongstans där du skryter om hur snygg du är, men vet du? Det är också en åsikt, inte fakta.

Bittra lilla kvinna, det är nästan så jag tycker synd om dig.

Sura, bittra kvinnor ingår inte i min bekantskapskrets så jag vet ju inte hur såna som du resonerar och vad ni inbillar er. För det är just det du gör. Inbillar dig.

Ditt bittra avslut är bittrare än en bittermandel. "Köper"? Ja, kära nån. 

Haha....

Det är dock inte jag som springer efter bottenskrapet av män, jag behöver inte det utan jag kan få den jag vill ha som är singel och bra.

Hoppas du kommer över din bitterhet mot människor (främst kvinnor) och får må bra igen, även du har ett värde som människa och inte bara som en tömning station. En dag kanske du förstår det och träffar en fin man som uppskattar dig på riktigt, inte bara för ett simpelt billigt knull.
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-29 11:27:52 följande:

Jag ligger inte med svin, jag ligger med heta män.

Män som jag får det jag vill ha av, utan några krav eller förväntningar. (För det mesta.)

Jag är väldigt frigjord, det kan jag lova!

Ja har man inga höga krav utan ligger med vilket patrask som helst så tycker man säkert att dessa män är "heta", även om du garanterat är väldigt ensam om den åsikten.

Jag känner till en del män som har älskarinnor då och då, dessa män står inte högt i kurs hos någon annan än de kvinnor dem köper billigt med jämna mellanrum. Vi andra tycker dem är lika stora losers som tanterna de sätter på. Alla skrattar åt dem :D så är det såklart gällande dig också tyvärr, men du verkar vara okej med det så...
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-29 18:19:33 följande:

Den mest hånfulla av de hånfulla.

Du har fel, men du förstår det inte. Du gör verkligen inte det.

Så jag ger upp på dig nu.

Det enda du är ute efter är att försöka förminska mig, vilket du inte lyckats med hittills.

Du är bara jobbig så jag avlutar här och nu med att bemöta dig.

(Du är som en gammal repig LP-skiva som fastnat i samma spår.)

Haha.... Ja jag förstår att det blir jobbigt när sanningen läggs ut framför dig. Du ÄR patetisk som få men du förstår det inte.

Skulle möjligen ha mer respekt för de älskarinnor som träffar en man, blir kära och är naiva nog att tro på mannens lögner. Men du är bara ett billigt våp.

"Dina" män ringer en random prostituerad de tillfällen du inte har tid/kn*llar någon annan just då, lite dyrare för männen men dem får exakt samma slutresultat som de är ute efter. Dem testar säkert det billigaste och enklaste alternativet först. Så gör vi ju alla när vi köper slit och släng varor Lycka till nu, det behöver du!
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-31 09:23:49 följande:

Då frågar jag dig också.

Varför tror du att män väljer sina äventyr med mig om allt är så bra därhemma?

Hur kan det vara att vissa t o m lämnat sina fruar för min skull? (UTAN att ha blivit påkommen. Så det är inte det som är anledningen.)

Det säkraste kortet för mig är en man med småungar, de är mest bundna till familjen.

För en sak har jag iallafall förstått, det är familjen som håller de flesta kvar där. Inte frun specifikt, utan familjen med ungar, hund, villa, volvo och husvagn. Livsstilen.

Oj, det är helt ofattbart att du inte förstått det än. Har du någon diagnos, svagbegåvning? Jag kan i så falla lite överseende (men du borde ta betalt) för det du gör. Men i alla fall är du på riktigt svagbegåvad? Lägg till det i din ts så man kan svara utifrån det.
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-01 11:00:52 följande:

Helt rätt uppfattat!

Jag har inte någon skyldighet att kolla upp om det eventuellt existerar en fru eller sambo.

Hettar det till så hettar det till!

Anledningarna till att mannen väljer mitt sällskap intresserar mig inte. Men som sagt, skulle livet därhemma vara perfekt så hade han knappast gjort det.

Jodå, du ligger ju enbart med äckliga patrask så visst kan de ha ett perfekt förhållande på hemmaplan och ändå kn*lla dig ibland. Hade det varit bra män så hade de inte legat med dig oavsett hur situationen är därhemma.
  • smulpaj01
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-01 11:33:22 följande:

Påminnelse, ifall svagbegåvning gör dig lite glömsk.

Du är bara jobbig så jag avlutar här och nu med att bemöta dig.

(Du är som en gammal repig LP-skiva som fastnat i samma spår.)

Haha....otroligt komiskt att du tar åt dig så mycket och blir lite tjurig

Jag skriver hur mycket jag vill, det är ett öppet forum
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!