Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Det du gör är inte så mycket annorlunda än en prostituerad eller eskort gör. Skillnaden är att du inte får betalt. Jag är rätt säker på att männen du ligger med uppvaktar och uppmuntrar dej för att fortsätta ha dej på kroken och får dej att tro att du är utvald som deras sexfantasi. Sanningen är för dom är du inget än ett hål dom kan tömma sej utan några motkrav.
Nu skriver du att det är så du vill ha det så jag antar att det är en win win situation. Så fortsätt om du vill men ha med i beräkningen att det inte bara är mannen och den bedragna kvinnan som kan komma att få betala ett högt pris. Även du kommer att få göra det så småningom. Den dagen du stadgar dej och kanske bildar familj kommer det här att gnaga inom dej och du till skillnaden från mannen kommer inte ha någon att ventilera det med. Ingen har sympatier för älskarinnan. Det känns nog inte så nu, men tro mej jag vet. Så var beredd att i framtiden betala ditt pris.
Jag har inget sådant att oroa mig för helt enkelt. Och jag kommer högst troligt leva som singel länge, länge. Om inte för alltid.
Sen förstår jag såklart att detta lyxliv inte kommer vara för alltid.