Inlägg från: Pope Joan II |Visa alla inlägg
  • Pope Joan II

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 20:48:06 följande:
    Det är klart att det är en fördel.
    Hur du sen väljer att "se på saken" spelar ingen roll.

Jag är nämligen ensam i min hjärna.
    Det tror jag ingen tvivlar på. Du bekräftar ju dock din syn på saken - och därmed också min uppfattning om den - här.
  • Pope Joan II
    Anonym (Japp) skrev 2020-09-14 10:41:19 följande:
    Jag skuldbelägger inte dig, det var inte min tanke. Men du och flera andra vill så desperat tala om för TS vad hon vill, tycker och tänker ang hennes roll som älskarinna. Hon har klart och tydligt talat om vad hon vill ha ut av att vara älskarinna.

Jag säger inte att det hon sysslar med är okej, men hur svårt har vissa av er det med läsförståelsen? Hon skriver att hon är en alldaglig kvinna på 40+, då ramlar det in svar om att hon har ankläppar, fakefransar, plutröv mm. HUR kan man få det till det?
    Det gäller väl åt andra hållet också i så fall? Ts har ju upprepade gånger påstått att andra är bittra och dessutom att de inte vet om just deras män är trogna dem eller inte trots att de ts svarat tillbakavisat hennes påståenden, anklagelser och vanföreställningar. Betyder det att hon inte kan läsa heller då?
  • Pope Joan II
    Anonym (Japp) skrev 2020-09-14 12:55:38 följande:
    Hon skriver klart och tydligt. Jag läser inte mellan raderna eller spekulerar som vissa andra och som tillskriver ts något annat hon inte beskriver. Flera här gör det, och då ruttnar väl ts och ger svar på tal. Hade jag iaf gjort.

Det där beteendet, att läsa mellan raderna och att spekulera är så j-a typiskt på FL. Hur svårt kan det vara att läsa en text rakt upp och ner och sen utgå från den?? OM hon nu var ute för att provocera, då har hon verkligen lyckas. Jag vill påpeka igen att jag tycker INTE det är okej det hon sysslar med.
    Vad då "OM"? Läser du verkligen texter så rakt upp och ner som du gör gällande? 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 16:26:38 följande:
    Bara det mysiga och hänförande.
    Det trista vardagslunket, skrikande ungar och skitig disk t ex. Det får du ta vara på medans jag... ja, du fattar. 
    Det är alltid de här kvinnorna som är mest angelägna om att behaga som har de största och tråkigaste erfarenheterna av män som inte tar sin del av vardagsgöramålen och inte heller ett lika stort ansvar och engagemang för barnen. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Jaha) skrev 2020-09-16 06:10:45 följande:
    Är det möjligt att vara emot otrohet och älskarinnor utan att man själv är bitter eller bedragen?
    Det är väl samma fenomen som när en stackare som blir slagen, saknar pengar, arbete och utbildning sätter sig tillrätta i sin egen klagotråd och börjar anklagar andra för att vara avundsjuka. 
  • Pope Joan II
    nonameleft skrev 2020-09-18 16:41:39 följande:

Några frågor har jag inte och provocerad blir jag inte heller.

Däremot tycker ganska synd om dig då din empatiska förmåga uppvisar väldigt stora luckor. Det är inget personlighetsdrag jag själv skulle välja att skryta med om jag vore i dina skor men om du mår bättre av det så får du väl fortsätta så.

Ps. Det är ingen merit att ligga med upptagna män. Män (och kvinnor) som väljer att bedra sina partners är losers och vem vill ligga med en sån...

Ts vill inte bara ligga med dem, hon vill behaga dem. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-18 18:58:25 följande:
    Underhållande att se t o m dig lite sådär lagom kränkt.
    Tror inte jag sett det förr!

Klart jag vill behaga dem, liksom mig själv.
    Jag raljerar över din enfald. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-18 19:25:49 följande:
    Nej, det gör du inte.
    Jo, det gör jag verkligen. Varför vill du behaga män som du bara använder för att ligga med och som du inte känner något alls för? Och vad i all världen tänker du dig att jag skulle vara kränkt över? Föreställer du dig att jag inte är en behagfull kvinna men att jag gärna skulle vilja vara en och att jag nu sitter och avundas dig att du är det? Hör du inte själv hur fånigt du resonerar?
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-18 19:56:27 följande:
    Varför lägger du ut en halv föreläsning om något som inte ens rör dig?

*facepalm*
    Är fyra rader "en halv föreläsning" för dig? Ja, det förklarar ju det mesta. 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-18 21:41:54 följande:
    Eller hur?
    Inse att du klantat till det.
    Hur har jag klantat mig? Räknade jag fel på antalet rader i den "halva föreläsningen"?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!