Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Glad hustru) skrev 2020-09-29 16:08:47 följande:

"Russinen" är inte liggandet. Orka!  Glad om du tar hand om det!  "Russinen" det är pengarna på banken och att man kan bo i ett hus med ungarna och köra runt i egen bil utan att få ångest när bensinmätaren drar sig mot E! "Ligga" är inte prio ett för alla vet du.....!

Haha, ja men då är det ju perfekt. Dock har vi inte samma åsikt om vad som är russinen. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-09-29 16:14:35 följande:
    Svara då på varför du inte ligger med singelmän som inte vill ha ett förhållande. 
    För att majoriteten av de singelmän jag legat med har haft önskemål om en fortsättning, utöver själva sexet.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kim) skrev 2020-09-29 16:22:59 följande:

Önskereprisen.

Du förklarar att du inte vill ha en seriös relation just nu. Du vill ha kravlöst sex och livsnjutning.

Vad är det som ska till för att du ska ändra dig? När når du din gräns till att börja funderar på en monogam stabil relation? Du kan ju inte slå av och på. Har du en tidslimit eller hur har du tänk träffa en partner? Har du tänkt på vad du har med i bagaget in i en ny relation. Din partners tillit? Att du inte väljer kk utan män i relation, beror det på att du vill vara den enda han har sex med, förutom frun. Det kan inte bero på relationsbiten. Kk vill inte ha fast heller likväl som den upptagne mannen.

Jag gissar att du inte kör bara en i taget. Det blir alldeles för lite action och dötid för dig. Då blir det den klassiska älskarinneväntan. Envägskommunikationen med mannen i fråga som idkar familjeliv. Det är nog rätt ensamt.

Bejaka din sexualitet men välj lite klyftigare. Om du sket i den andra kvinnan skulle du inte ha så många åsikter om henne. Att hon inte ger och vattnat å gud vet vad. Då skulle det bara besvaras med en axelryckning.

Jag ändrar mig när jag har tröttnat på det.
    Jag är inte intresserad av någon relation, kommer mest största sannolikhet aldrig bli det heller. Min känsla är att jag är klar med det. Så, nej det finns ingen tidslimit. Och då spelar mitt bagage ingen roll.

Att jag inte väljer kk? Det är ju det jag gör. Bara det att han inte är singel. Varför jag väljer bort singlar har jag svarat på tidigare. 

"Envägskommunikation"? Inte alls. Det enda vi inte pratar om är hans familj. Det händer att det kommer upp med vissa män men jag är inte intresserad.
    Så nej, inte alls ensamt! Utan underbart.

Jag har bara en i taget. Det funkar bra. Jag är inte sexmissbrukare. Och jag har inga problem att "vänta" då jag har annat att göra utöver detta.

Frun är mitt minsta intresse. Jag bryr mig inte det minsta. Så där förstår du verkligen inte.

Vad menar du med att slå av och på?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Bitten skrev 2020-09-29 18:25:05 följande:

Jag önskar jag hade det som du.

Fasen vad lyxigt. Ha sex lite här och var och slippa hålla på att försaka en massa. Bara sköta sig själv. På ett sätt har jag det så men dessvärre är det andra saker som gör att det inte går att leva ut. Det är som att gå runt och inte leva sitt eget liv. Bara för att tvåsamheten är en så stark norm. Hoppas du har det gött i livet.

Tack, jag har det hur bra som helst och vill inte byta ut detta mot något!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Glad hustru) skrev 2020-09-29 18:50:56 följande:

Jag fattar det inte MEN det finns män som KÖPER sex av en helt okänd kvinna på en gata. Sex helt utan känslor.......ngt mekaniskt...och så är de nöjda!? Obegripligt för mig som kvinna MEN att göra detta helt GRATIS känns också obegripligt. Jag skulle ta rejält betalt......men det är lilla jag det.

Det är inte alls i närheten av samma sak.
    Vi knullar inte bara av oss, vi njuter och lyxar ofta till det också.
    En hora knullar bara för knullandets och pengarnas skull.
    Det gör inte jag.

Lilla du får göra vad lilla du behagar!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-29 19:22:05 följande:
    Vem betalar då? 
    Det är gratis att ha sex.
    Om han vill bjuda mig på middag så är det inte en betalning.
    Inte är det heller en betalning från mig om han besöker mig i min sommarstuga och njuter över en helg.

Ge och ta.
    Tills jag tröttnar eller frun börjar bråka för mycket med honom.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Glad hustru) skrev 2020-09-29 19:29:13 följande:
    Med ALL respekt för Dig så tror jag inte att en "hora" bryr sig i själva knul..andet utan PENGARNA! "sexakten" är själva jobbet att genomlida. Som åtta timmar på McDonalds fast samma lön! Var kommer "lyxen" in med dina gifta män? Har frun låtit dem ta hand om barnbidraget? Skumpa och ostron för det grabben behövde till fotbollsskor och lilljäntan till balettskolan?
    Jag menade att hon när hon gör det för knullandets skull så är det det hon måste genomlida för att få pengarna.
    Ledsen om jag var otydlig.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-29 19:29:58 följande:
    Så "lyxar ofta till det" betyder att ni käkar middag?
    Det kan betyda vad som helst från en mysig middag till en helg på hotell.
    Eller en weekend resa. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Glad hustru) skrev 2020-09-29 19:29:13 följande:
    Med ALL respekt för Dig så tror jag inte att en "hora" bryr sig i själva knul..andet utan PENGARNA! "sexakten" är själva jobbet att genomlida. Som åtta timmar på McDonalds fast samma lön! Var kommer "lyxen" in med dina gifta män? Har frun låtit dem ta hand om barnbidraget? Skumpa och ostron för det grabben behövde till fotbollsskor och lilljäntan till balettskolan?
    Vilka skor hans avkommor behöver är inte mitt problem.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (alma) skrev 2020-09-29 19:47:24 följande:

Wow. Hotellhelg och weekendresa är kanske flärd för en del. Thrilling!

Blir ju lite besvärligt att få till längre saker med tanke på frun. Fast det är klart konferenser blir det ibland också. Dock inte i samma utsträckning som innan corona.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!