Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

molly50 skrev 2020-09-27 19:15:29 följande:
    Nej,jag är inte nöjd.
    Man behöver inte göra det face to face när man mobbar någon heller.
    Det kan t ex ske via nätet.
    Eller att man hjälper någon att mobba en person man själv inte ens känner.
    Så nej,jag tycker faktiskt inte att det är så stor skillnad.
    Vet du vad?
    Vi får nöja oss med att vi tycker olika.

Och nu ska jag avsluta här för kvällen. Men jag återkommer!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-09-28 18:30:57 följande:
    Detta är vad som framkommit så här långt:

Män finner ts så behagfull och genomvattnad att alla som inte har något förhållande omedelbart vill ha ett med henne. De gifta männen känner på samma sätt och många av dem har skilt sig för hennes skull - det är förvisso besvärligt för ts som inte bryr sig ett dugg om dem men det är åtminstone en bättre situation än det hade varit om hon legat med singlar som ju samtliga i sådana fall blivit helt galna i henne och varit svåra att bli av med. 
    Det var nog det dummaste jag någonsin sett dig skriva.
    Grattis till rekordet.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jonna) skrev 2020-09-28 17:35:38 följande:
    Nu tror ju jag att du är ett troll, men låt säga att du är ärlig; varför satsa på gifta män bara för att du inte vill ha en seriös relation? De flesta män vill ju helst bara ligga utan något seriöst precis som du, så det måste ligga något annat bakom att du ligger med just gifta män.

Jag har inte läst alla inlägg så kanske har du redan svarat på det?
    Om du redan bestämt dig för att jag är ett troll, varför skulle jag då bemöda mig att svara på dina frågor?

Nej, jag är inget troll.

Och in erfarenhet är inte den du har.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-09-29 07:50:47 följande:
    Ett råd, håll dig borta från diskussionsforum. Du verkar inte riktigt förstå (eller hantera för den delen) vad ett sådant går ut på. 
    Vet du vad, det verkar inte du heller förstå.
    Du sitter och gapar om att "h" är en "lappande fåne" för att hon (?) faktiskt verka förstå vad jag pratar om.

Är det så fruktansvärt jobbigt att någon faktiskt inte sitter och diagnostiserar mig i den kör du så vackert stämt in i?

Synd att man inte, som på FB, kan välja bort element som man inte vill ha i sina diskussionstrådar. Riktigt synd.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (h) skrev 2020-09-27 14:38:52 följande:
    Jag tycker inte du ska bry dig om vad alla surtanter skriver om dig. Njut av livet, det går inte i repris.
    Tack!
    Nej, det gör jag inte heller. Jag lever livet, igår blev det visst en spontanträff. Oskyldig Så idag har jag ny energi!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-09-29 15:55:41 följande:
    För min del har jag av naturliga orsaker ingen aning om vad du annars brukar skriva men sammanfattningen gäller vad du har presterat i den här tråden. Så rekordet är ditt. 
    Varför ljuger du?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-09-29 15:56:00 följande:
    Gapar om? Nej, jag har åsikter. Sen att dom inte faller dig eller din privata hejarklack i smaken är inte mitt problem. 

Ja, varför håller du dig då inte till FB då? 
    För att vissa ämnen är bättre att diskutera anonymt.

Min privata hejarklack? 
    Vilka mer än denna "h" har du utsett som medlem i min privata hejarklack?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Anonym@) skrev 2020-09-29 16:00:13 följande:
    Är detta en diskussionstråd tycker du? Du slänger ut en sak, som de flesta ser som ett rött skynke, och sitter sedan och försvarar det med näbbar och klor.
    Hur fan man bara komma på tanken. Men men.... 

Jag tycker du fått fram vad du tycker, så lägg ner tråden.
    Du vet, genom att inte skriva i trådar så självdör de. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-09-29 16:01:43 följande:
    Trist att du får din energi från män. Upptagna män dessutom. 

Försök hitta dig själv och ditt värde istället. Du kan! {#emotions_dlg.flower}
    Såklart jag kan, och just i den här delen av mitt liv roar jag mig med dessa män.
    Det kommer en dag då det inte är intressant längre, för endera parten.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kim) skrev 2020-09-29 16:03:22 följande:

TS fortfarande ingen diskussion. Inga svar på relevanta frågor utan bara ett jävla kattrakande från alla håll. Ska vi dra frågorna igen eller kommer du ihåg?

Du får ställa de frågor du vill ha svar på, som inte redan är besvarade i tråden.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!