Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Vad får dig att tro att jag skulle tycka det?
Men jag måste ändå få fråga dig ts utan att ha läst hela långa tråden.
Har förstått att du haft flera älskare då du inte vill ha ett förhållande men har du en i taget eller flera samtidigt?
När och om du har en i taget är det då inte tråkigt att alltid träffarna sker när din älskar kan och vill och har tid?
Det blir ju alltid när han vill, har tid och har möjlighet att vara borta ifrån jobb och familj, visst kan du förstås säga nej när han vill träffas men det blir ju ändå bara när han har möjlighet då han smyger med att träffa dig.
Du kan ju oftast inte säga, nu skulle jag vilja träffas för han kan ju inte bara försvinna ifrån familj och jobb utan att han en anledning, visst kanske du någon gång kan föreslå en träff och han ljuger ihop något men oftast måste det ju som sagt bli när han kan vara borta.
Det är ju lite det som älskare och älskarinnor får stå ut med, det är när den otrogne kan komma ifrån.
Du är fri och kan när han vill (om du inte är uppbokad på något) men han är inte fri när du vill.
Det blir ju alltid lite på den otrognes villkor, när han har tid och möjlighet och älskarinnan/älskaren får anpassa sig efter honom/henne.
Är inte det tråkigt att du måste anpassa dig efter när han kan, vill och har möjlighet och du inte kan styra när det passar att ni träffas förutom att du förstås kan säga nej?
Jobbar din älskare på annan ort ibland eller hur kommer det sig att ni kan resa bort en helg eller träffas på helger?
Just konferenser med övernattning kan man ju inte säga att man är på nu det sker ju inte så ofta i dessa Corona tider, inga företag har ju knappt det längre.
Självklart väljer han inte mig först, det vill jag ju inte heller!
Även om det har hänt.
Jag skiter fullständigt i hur många älskarinnor han haft. Jag gör detta för MIN skull.
Vad får du ut av det du skriver, tror du att jag tar illa vid mig? Jag vet att det fungerar så. Både jag om mannen jag för tillfället roar mig med är het medvetna om det!
Precis som jag vill ha det. Kravlöst. Löfteslöst. Lekfullt.
Vill du inte svara på 526?