Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
nénuphar skrev 2020-09-25 17:10:54 följande:
Ledsen att du missuppfattade (valde att missuppfatta?) vad jag skrev. Jag ville demonstrera att det är en fullt mänsklig reaktion att bli irriterad när man får ?sanningar? påklistrades på sig. Du och TS verkar ju helt överens om att det är okej att kalla folk kränkta, ej behagfulla och insinuera att deras män ligger med andra. TS vill inte ens diskutera med dem som beter sig på samma sätt. Då är det snudd på en ärekränkning.Jag tackade inte för ditt deltagande i tråden. Jag tackade dig för att du själv visar att du också vänder dig emot att man går på dig orättvist ( som när jag började diskutera din ev brist på grammatik). Det är så människor ofta beter sig när de blir orättvist behandlade. Du betedde dig inte mer logiskt eller känslomässigt oberörd än någon annan (då hade du troligtvis inte svarat).
Trams syftade förresten till att ändra mitt inlägg som stavningskontrollen ändrade till trans. Inte till att du inte får skriva trams.
Så återgå nu till den intressanta frågestunden.