Anonym (ems) skrev 2020-09-22 09:17:54 följande:
Alltså, jag förstår att du inte vill bli analyserad beträffande om du är en stor egoist/narcissist etc. Jag förstår att du skiter i hur det du gör kan påverka andra. Jag förstår att det är de otrogna männen som är de stora skitstövlarna i sammanhanget och jaddajadda.
Men vad jag inte förstår är att du orkar med att ha sånt drama i ditt liv. Det finns alla möjliga galna människor därute och det du gör riskerar att du sätter dig rakt i knät på någon. Rätt vad det är så kommer du att ha legat med en man vars fru/sambo är en tvättäkta galning. Eller ligga med en man som är en tvättäkta galning. Du skapar liksom en massa situationer där folk kan börja hata dig eller vilja göra dig illa. Varför vill man riskera det?
För mig spelar det ingen roll hur gärna jag vill ha en massa kravlöst sex. Jag skulle aldrig utsätta mig för de riskerna du gör ändå. Man kan ha en massa kravlöst sex utan att utsätta sig för drama och sårade känslor. Som kvinna har man ju den fördelen, det finns otroligt många singelmän som också vill ha kravlöst sex utan att blanda in känslor.
Just det får mig att tro att det här inte är ett "medvetet val för att undvika känslor", du har en fetisch för upptagna män helt enkelt.
Jag är inte speciellt rädd för arga fruar, inte rädd alls för att vara ärlig. Och hittills har ingen sökt upp mig. Händer det så händer det, då ber jag henne att rikta sin ilska mot sin man. Det är han som lurat henne och hoppat i fel säng, inte jag.
Jag vet inget om dessa fruar, de intresserar mig inte. Det har hänt att mannen börjat babbla om frun men då får han bara sluta, annars får han söka sig någon annanstans.
Jag skiter nämligen i om hans fru "inte förstår honom" eller någon annan trams. Eller om hans ungar är jobbiga, eller vad det nu kan vara.
Bara håll käften, tänker jag. Jag är inte intresserad av hans familj.
Jag gillar spänning i livet, har väl alltid varit lite äventyrlig på olika sätt. Alltså inte bara med just män och det sexuella.
En fetisch? Nej, det har jag inte. Utan det är som jag redan sagt många gånger här i tråden mycket enklare i förlängningen.
Så jo, det är ett medvetet val just av den anledningen.
Lite märkligt att så många här i tråden vill tala om för mig varför jag lever och gör som jag vill och önskar.