Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Naiv) skrev 2020-09-21 16:05:24 följande:
    Finns ingen anledning att ödsla energi och hjälp på en person som uppenbarligen inte uppfattar sina problem själv. H*n trivs bra med det och vi andra med lite en bättre inställd moralisk kompass kan bara klia oss i huvudet och undra vad som gick fel. Man får gud förbjude inte pådyvla ett epitet eller åsikt om Ts beteende för då blir man klassad som 1. Bitter. 2 . Överviktig 3. Osexig 4. Onykter och är således inte berättigad att få sina spörsmål besvarade . Frågor på det?
    De jag kallat för bittra har varit övertydliga med sin bitterhet. Så enkelt var det.

Sen om de är tjocka, osexiga eller fulla kan jag naturligtvis inte veta.
    Lika lite som du och en del andra sitter och proklamerar i långa utläggningar om hur jag är, vilka problem jag behöver hjälp med och min påklistrade kassa självkänsla.

Gör det er bättre?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-09-21 16:38:15 följande:
    Nej, det du klassat som bitterhet har inte varit övertydligt. Du har valt att hitta på detta.

Det som gör många bättre är empati och förmågan att hålla sig undan från gifta män.
    Det jag klassat som bitterhet har varit övertydlig bitterhet, även om du förnekar det. (Vilket du såklart gör.)

Att ni håller er från gifta män kan jag inte invända mot, där gör man som man själv känner och vill.
    Vad jag vill, ja det vet du ju.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-21 16:40:25 följande:
    Det enda jag nämnde var att du var otrevlig och det är du ju. Det är fakta. Har ingen aning om vad du har för diagnos (skulle dock kunna ge en kvalificerad gissning på en släng Aspbergers med tanke på din avsaknad förståelse av ironi och humor) och hade egentligen inget intresse om att ta reda på det heller . Det var inte förrän du själv började svamla om att man själv skulle ta reda på svaren om dig själv när du i själva verket redan i trådstarten var tydlig med att det var frågestund.
    Du kan behålla dina amatördiagnoser. 
    Är du inte läskunnig eller förstår du inte vad du läser?

Om jag är otrevlig så är det för att jag blir otrevligt bemött och inget annat.

(Du är väl den sista som ska yttra sig om att svamla........)

Påminner om min tilläggstext i ts.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Naiv) skrev 2020-09-21 16:53:40 följande:
    Hahahahaha!

Vad som helst för att provocera fram en reaktion från drottningen av Pleasure. Är fullt medveten om att du inte önskar några diagnoser från oss glada amatörer men ditt beteende är bara en sökning på Google och lite livserfarenhet för att fastställa. Krävs ingen psykologexamen för det uppdraget.
    Genom sig själv känner man andra.

Vet du vad? Jag har tröttnat på att besvara dina dumheter så vill du ha några mer svar så vet du vad som gäller.

Så, nu kan du gapflabba och slänga iväg en diagnos till. Varsågod!

Lilla gumman då. 
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-09-21 18:02:15 följande:
    Din rubrik är: det är jag som ligger med din man.

Tycker du det är konstigt att det ger upprörda känslor? Jag tror inte du tänkte att du skulle bli trevligt bemött med en sådan rubrik, men jag kan förstås ha fel.
    Man kan vara saklig och kritisk utan att vara otrevlig.
  • Anonym (Älskarinnan)
    nénuphar skrev 2020-09-21 18:47:14 följande:
    Berätta gärna hur du ser på det. Är du en ologisk person?
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-21 18:31:21 följande:

Man kan vara saklig och kritisk utan att vara otrevlig.

Tycker du att det är sakligt att utmåla personerna som utöver dig deltar i tråden som : bittra, kränkta, överviktiga och kalla dem ointelligent, surpuppa, låtsas missförstå att stavningskontrollen inte spelar med utan kalla folk onyktra? Du vill själv inte besvara såna inlägg. Vill du ens ha diskussion?

Jag är givetvis övertygad om att det inte är din agenda utan du tycker det är kul att driva med folk på FL. Låt så ske. Driv på jag deltar när jag är uttråkad. Hur många inlägg siktar du på? 1000?
    Tja, när man får "TS är en mycket bitter och tragisk människa" som kommentar från en människa som jga inte ens skrivit något till egentligen så får hon ta det som kommer.

Tycker du att det är bättre än de exempel du tog upp?

Jag hade inget mål angånde antal kommentarer, det förvånar mig faktiskt att tråden ännu lever.
    Men det beror nog på.. nej, jag struntar i det. Du vet nog ändå vad jag menar.

Fast så här efteråt är det gentligen mest underhållande. Glad Det var inte tanken från början.
  • Anonym (Älskarinnan)
    complicit skrev 2020-09-21 20:00:25 följande:

Absolut kan man det.

Man kan också välja älskare som inte är upptagna med någon annan. Dock är det ju de upptagna männen som gör mest fel här.

Du skriver att du väljer upptagna män för att det blir kravlöst då, samtidigt har ett flertal av dessa män velat ha mer/ett förhållande. När du började upptäcka att upptagna män inte innebär att det alltid är kravlöst, att det inte är någon garanti, varför väljer du fortfarande upptagna män framför singelmän?

För att risken är oerhört mycket mindre.

Jag orkar inte med några kärlekskranka karlar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (ems) skrev 2020-09-22 09:17:54 följande:
    Alltså, jag förstår att du inte vill bli analyserad beträffande om du är en stor egoist/narcissist etc. Jag förstår att du skiter i hur det du gör kan påverka andra. Jag förstår att det är de otrogna männen som är de stora skitstövlarna i sammanhanget och jaddajadda.

Men vad jag inte förstår är att du orkar med att ha sånt drama i ditt liv. Det finns alla möjliga galna människor därute och det du gör riskerar att du sätter dig rakt i knät på någon. Rätt vad det är så kommer du att ha legat med en man vars fru/sambo är en tvättäkta galning. Eller ligga med en man som är en tvättäkta galning. Du skapar liksom en massa situationer där folk kan börja hata dig eller vilja göra dig illa. Varför vill man riskera det?
    För mig spelar det ingen roll hur gärna jag vill ha en massa kravlöst sex. Jag skulle aldrig utsätta mig för de riskerna du gör ändå. Man kan ha en massa kravlöst sex utan att utsätta sig för drama och sårade känslor. Som kvinna har man ju den fördelen, det finns otroligt många singelmän som också vill ha kravlöst sex utan att blanda in känslor.

Just det får mig att tro att det här inte är ett "medvetet val för att undvika känslor", du har en fetisch för upptagna män helt enkelt.

Jag är inte speciellt rädd för arga fruar, inte rädd alls för att vara ärlig. Och hittills har ingen sökt upp mig. Händer det så händer det, då ber jag henne att rikta sin ilska mot sin man. Det är han som lurat henne och hoppat i fel säng, inte jag.

Jag vet inget om dessa fruar, de intresserar mig inte. Det har hänt att mannen börjat babbla om frun men då får han bara sluta, annars får han söka sig någon annanstans.
    Jag skiter nämligen i om hans fru "inte förstår honom" eller någon annan trams. Eller om hans ungar är jobbiga, eller vad det nu kan vara.
    Bara håll käften, tänker jag. Jag är inte intresserad av hans familj.

Jag gillar spänning i livet, har väl alltid varit lite äventyrlig på olika sätt. Alltså inte bara med just män och det sexuella.

En fetisch? Nej, det har jag inte. Utan det är som jag redan sagt många gånger här i tråden mycket enklare i förlängningen.
    Så jo, det är ett medvetet val just av den anledningen.

Lite märkligt att så många här i tråden vill tala om för mig varför jag lever och gör som jag vill och önskar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    nénuphar skrev 2020-09-23 18:09:52 följande:
    Jaså? Trodde bara du ville ligga med TS.
    Tror du att "h" är en man?
    Jag har fått känslan att det är en kvinna...

Och att "ligga" med en kvinna är totalt ointressant för mig.

Inte kan väl "h" vara en man? 
    Eller?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Kim) skrev 2020-09-25 17:32:45 följande:

Jahapp! Var håller du hus TS? Du har en del frågor att besvara. Sedan får du gärna berätta hur du hade det i helgen som var och vilka planer du har inför stundande. Säger du inget och har övergivit din egen tråd så kan vi ju konstatera att du antingen fejkar eller blev överväldigad av diverse kommentarer. Så slutligen hoppas jag och säkert flera med mig att det kommer några inlägg som klargör läget.

Jag har haft fullt upp, på många sätt.
    Helgen som var, var tlll belåtenhet. Den här helgen har jag inga möten men nästa vecka ska vi på spa.

Jag har inte övergivit mig egen tråd, jag har varit upptagen med annat.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!