Inlägg från: Anonym (Älskarinnan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

sextiotalist skrev 2020-09-19 09:41:45 följande:
    Man är väl olika. Personligen så är en kärleksfull relation en förutsättning för att jag ska ha bra sex.

Så jag hade inte velat byta med dig. Jodå jag var singel under flera år 30-35, och saknade inte uppvaktning. Så inte det minsta avundsjuk eller bitter. Hade inte velat byta bort någon dag under dessa 25 år mot att bli singel igen
    Ja, men det är ju jättebra att du är nöjd.
    Varför kan du inte acceptera att jag är nöjd med hur jag lever?

Som du själv skriver, man är väl olika.

Det är inte din man jag har mina små stunder med heller.
  • Anonym (Älskarinnan)
    sextiotalist skrev 2020-09-19 09:58:44 följande:
    Det är snarare din syn på kvinnorna som lever med dessa män du roar dig med. Tänk ett steg till. När dessa män beter sig som svin, så tar kvinnorna hand om deras barn. Tvättar tvätten, tar hand om disken. Städar, arbetar. En man som är så illojal mot den han påstår sig älska för att tömma sig under kravlöst sex. Är han en riktig man?
    Jag kunde inte bry mig mindre.
    Jag vill liksom inte överta honom, vill inte ha hans ungar på halsen heller.

Jag vill bara ha kravlöst sex.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Linn) skrev 2020-09-19 09:54:51 följande:

Att få en upptagen karl intresserad är tyvärr inte det minsta svårt. Dejtingsiterna vimlar av dom. Har flera väninnor som dejtat killar som de trodde var singlar, men efter någon/några träffar så kryper det fram att de visst har partner och barn.

Självklart kommer då alla de vanliga ursäkterna fram: Vi har glidit isär. Hon förstår inte mig. Hon vill inte ha sex lika ofta som jag vill. Jag skulle ha lämnat men jag tänker på barnen. Eller varför inte klassikern: Jag skulle ha lämnat men hon mår psykiskt dåligt.

En bra man försöker lösa problemen och går inte det så lämnar man. En dålig man söker en lättillgänglig kvinna istället.

Jag vill inte vara kvinnan som denna dåliga man väljer. Usch.

Man ska även minnas att de flesta av dessa män har det bra hemma. Vad de egentligen söker är spänningen och kicken som det ger att göra något så förbjudet och moraliskt dåligt. De döljer detta genom att klaga på sin fru så den godtrogna kvinnan ska tycka synd om honom och gå med på att smyga och ställa upp när han kan smita ifrån familjen.

Haha, han väljer inte mig som partner!
    Jag vill som sagt inte ha honom mer än för stunden, och då intresserar hans privatliv mig lika lite som t ex ditt gör.

Jag bjuder på kicken! Jag får en själv på köpet. Har du inte förstått det?
    Jag skiter fullkomligt i vad han gör när vi inte är tillsammans och med vem.
    Är inte intresserad av hur hans förhållande är, hur gamla hans avkommor är eller var de bor. JAG BRYR MIG INTE, för snart tusende gången.

Tro inte att jag är godtrogen, det är jag inte. Möjligtvis egoist när det kommer till livsnjutningar, men godtrogen? Haha, absolut inte.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (G) skrev 2020-09-19 10:12:29 följande:
    Varför inte ha det med män som är singel? Eller känns det bättre med gifta män?
    De har för stor förmåga att vilja ha mer.
    Gifta är inte nödvändigt iofs, men inte singlar.

Risken att få dem efter sig som kärlekskranka är för stor med singlar.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Linn) skrev 2020-09-19 10:26:52 följande:
    Nej jag vet att du inte vill ha ett förhållande. Det vill inte männen heller, men de är ju inte dummare än att de lägger fram det så. För det låter bra och ökar chansen för att kvinnan ska tycka synd om honom och släppa till.

Själv tycker jag att såna män är hemska och skulle inte vilja vara med dom, någon slags standard håller jag på iallafall.

Jag tror absolut att det finns många singelmän därute som skulle uppskatta en kk. Så varför väljer du just upptagna män? Är det någon form av självskadebeteende?
    Nej, de lägger inte fram det så. Inte de jag intresserar mig för.
    Det är dina blåögda och godtrogna väninnor som gått på den bluffen, inte jag. Så detta kan du predika för dem istället.

Resten har jag redan svarat på.
    "Självskadebeteende"? Haha, nej tvärtom!

Och vad DU tycker eller vill med uptagna män är inte relevant.
  • Anonym (Älskarinnan)
    sextiotalist skrev 2020-09-19 10:29:39 följande:
    Och empatilös.

Kanske emotionellt stannat kvar i tidiga tonåren.

Hoppas du undviker bekantas och kollegans män.

Det är inte roligt att bli utfryst och förlora bekanta och trovärdighet på sin arbetsplats.

Konsekvenstänk har du det?
    Ok, din åsikt är mottagen och registrerad. (Rad ett och två.)

Kollegors och vänner och bekantas män undviker jag, pga eventuella konsekvenser. Så ja, jag har konsekvenstänk.
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Linn) skrev 2020-09-19 10:39:55 följande:
    Har du blivit bedragen tidigare och nu "ger du igen"?

Jag och många med mig förstår inte varför man väljer att gå mot det mörka och moraliskt fula, när man kan välja ett okomplicerat liv istället.
    Nej, det har jag inte blivit.
    Så det finns inget att "ge igen" på.

(Jag skulle inte svara på amatörpsykologanalyser, jag vet... men nu gjorde jag det ändå.)

Du behöver inte förstå, det är hur lugnt som helst att du inte gör det!
    Det är liksom mitt val.

Måste fråga, fattar du inte trots alla mina förklaringar varför jag gör som jag gör? Oavsett vilken moral du föredrar?
    Då tror jag att jag ger upp angående dig.  Många andra som fördömer mitt handlande inser iallafall anledningen till att jag gör som jag gör.
  • Anonym (Älskarinnan)
    nénuphar skrev 2020-09-19 10:54:03 följande:

Herregud, lever den här tråden än!? Lite info till er som läser från en statistiknörd:

Älskarinnans inlägg (antal) hittills.

12/9 53

13/9 22

14/9 15

15/9 8

16/9 4

17/9 7

18/9 6

19/9 10

Har hon ett jobb? Finns det ens tid att knulla dessa upptagna män? Görs inläggen samtidigt?

Ja, hon har ett jobb. Ja, tid finns.
    Kolla gärna tidpunkterna för mina inlägg. Tungan ute
    Snart slipper ni mig dock ett par dagar, då jag ska på "konferens" nästa helg. Solig
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Beata) skrev 2020-09-19 11:09:48 följande:
    Skulle du kalla dig själv empatilös?

Du har skrivit flera gånger att du inte bryr dig om andra människors känslor. Gäller det bara när du har sex med otrogna män, eller har du även annars svårt för, eller struntar i, att sätta dig in i andra människors känslor?

Eller förstår du hur illa du gör dem men bryr dig inte ändå?
    Nej, det skulle jag inte.
    Det ligger inte i mitt intresse att fruarna får reda på sina mäns små snedsteg. För min del får det gärna bli vår hemlighet.

Jag gör ingen illa så länge de inte vet vad vi gör och i de flesta fall får fruarna inte reda på det heller. Och så länge de inte vet så lider de inte.
    Det är klart att de som männen lämnade fick veta att det fanns någon annan, men hittills har ingen sökt upp mig iallafall.

Det är ju inte så att jag är ute efter att såra någon, det är bara så det blir då jag i detta fall sätter mig själv först.
    Jag är inte beredd att avstå från min njutning för att inte göra saker som andra tycker är fel, eller för att någon inte ska bli ledsen.
  • Anonym (Älskarinnan)
    nénuphar skrev 2020-09-19 11:11:00 följande:
    Du misstolkar mitt inlägg. Det var på intet sätt en fråga till dig. Jag är ganska ointresserad av dina förehavanden. Däremot är din psykologiska profil...intressant.
    Ok, ja men det bjuder jag på.
    Varsågod!
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!