Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Tror inte jag sett det förr!
Klart jag vill behaga dem, liksom mig själv.
Några frågor har jag inte och provocerad blir jag inte heller.
Däremot tycker ganska synd om dig då din empatiska förmåga uppvisar väldigt stora luckor. Det är inget personlighetsdrag jag själv skulle välja att skryta med om jag vore i dina skor men om du mår bättre av det så får du väl fortsätta så.
Ps. Det är ingen merit att ligga med upptagna män. Män (och kvinnor) som väljer att bedra sina partners är losers och vem vill ligga med en sån...
Jag har några frågor, om du vill svara?
Har du nån gång inlett ett förhållande med en man vars partner du känt/varit bekant med?
Har någon av "affärerna" någonsin uppdagats av mannens fru?
Träffar du flera män samtidigt? (Alltså under samma period)
Har det hänt att mannen avslutat er relation? Isåfall, varför?
Könssjukdomar?!
Jag undrar över varför du har startat tråden. Vill du visa oss gifta kvinnor hur lätt vi kan bli av med vår man (dvs bli olyckliga pga dig), vill du berätta om ditt perfekta liv som inte innehåller några krav, är det en superegoboost att vara förmer än oss andra som försöker leva medelsvenssonlivet..?
När jag var singel var det många gifta män som vill ha sex med mig och jag gissar att många delar den upplevelsen med mig, tänker du att det bara är du som kan locka fram den sidan eller vad är det du vill ha sagt?
Jag förstår att du vill att vi ska läsa tråden och förskräckas över din fräckhet och själviskhet men jag tror inte att du lyckas särskilt väl, snarare blir det ett försvarstal för ett liv som nästan alla kan få (grundat på mina egna erfarenheter) men väljer bort. Det är mycket lättare att leva ditt liv än att leva med en partner sen 10 år tillbaka.