• Anonym (Älskarinnan)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag vet, rubriken är provocerande. Det är för att den ska uppmärksammas, istället för att skriva något i stil med "Jag är älskarinna till en gift man" eller liknande.

Hur som helst, jag är älskarinnan som har ljuvliga stunder med upptagna män. En del är gifta, andra är sambos, förlovade, särbos... de har iallafall en partner som de bedrar.

Varför väljer jag då att göra detta?
    Jo, för det första är jag inte intressead av någon seriös relation. Något som ofta kommer på tal med lediga män. Jag vill inte ha det. Jag är livsnjutare och går dit jag behagar för stunden. Och jag har inte lovat någon någonting.

Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag.

Visst händer det att mannen i fråga kommer på tanken att lämna frugan för min skull, men jag tackar nej.
    Det har också hänt att mannen lämnat frun och sedan försökt få mig, utan resultat.

Den dagen jag vill (om det någonsin sker) stadga mig, då kommer jag inte överta en upptagen, otrogen man. Då väljer jag en som är fri och som vet att behaga mig liksom jag vet hur man behagar en man!

Frågor på det?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-09-15 17:03

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-10-31 11:33
    De som tror sig veta mer om mig än jag själv gör, personer som förminskar mig genom diverse tillmälen eller diagnoser (som sagt, från amatörpsykologer) samt annat löst folk får inga andra svar än en påminnelse om vilket inlägg de bör gå tillbaka till.

Ett avslut är ett avslut, en hashtag är en hänvisning i detta fall med inläggets nummer som referens.

• Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-22 18:48:09 följande:
    Nä det var klart inte tillräckligt.

Varför skulle jag inte skrivit det sista? Du hugger på inlägg riktad mot någon annan och blir surig när det inte var till sig som du hoppats.

Tja, mitt mål är inte att vara trevlig. Men om du känner att det är något att klandras för bör du kanske vara den som tar sig en titt i spegeln du nämner.
    Jo, det var tillräckligt.
    Det är nämligen jag som avgör vad som är tillräckligt i kommentarer som jag publicerar.
    Knepigt va?

Jag har inte huggit på någonting, jag tror att du överskattar dina "bidrag" här i tråden. 

Som sagt, spegeln. Använd den.

Varför hänger du upp dig så förfärligt på mig förresten?
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 17:58:25 följande:
    Det min vän, kommer jag inte upplysa dig om.
    Det går liksom inte att först vara hånfull och sedan tro att man ska få svar på en fråga.

Förstår du inte det?
    Jag förstår att du inte vill svara på min fråga. Varför?
    Det är en lätt fråga. Var träffar du dessa män?
  • Anonym (Älskarinnan)
    Cavill skrev 2020-10-22 19:09:36 följande:
    Jag förstår att du inte vill svara på min fråga. Varför?
    Det är en lätt fråga. Var träffar du dessa män?
    Om du förstår att jag inte "vill" (tänker) svara på frågan, varför envisas du med att fortsätta att tjata?

Du borde väl ändå förstå att det kan vara på olika ställen... 
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 16:17:11 följande:

Utöver det så var fruns misstankar ett falskt alarm, så mannen i fråga vill fortsätta att ses.
    Men jag tappade liksom gnistan, så jag skiter i det. Det får vara.

Idag kom det blombud till jobbet men sju röda rosor från honom.  

Jaha, då står han förstås i begrepp att lämna sin fru för din skull.
  • Anonym (Black cat)
    Pope Joan II skrev 2020-10-22 19:12:12 följande:
    Men det är kanske detta som är TS kall?

Att få män att inse att de är i fel relation och faktiskt äntligen byta slentrianen och tvättkorgen mot ett spännande nytt liv? 

Skämt åsido, en del par lever som om de är mumifierade redan vid 40.
    Vet en kvinna som deklarerade att hon var färdig med sex, för nu hade de två barn och då tänkte inte hon bry sig med det något mer, det fick mannen lösa själv.

(ja, han går på antidepptabletter om nån undrar)
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-10-22 19:12:12 följande:
    Det tror jag inte.
    Iallafall inte efter att han insett att jag inte är intresserad av en fortsättning.
  • Anonym (Självbedrägeri javisst)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 19:06:52 följande:

Jo, det var tillräckligt.

Det är nämligen jag som avgör vad som är tillräckligt i kommentarer som jag publicerar.

Knepigt va?

Jag har inte huggit på någonting, jag tror att du överskattar dina "bidrag" här i tråden. 

Som sagt, spegeln. Använd den.

Varför hänger du upp dig så förfärligt på mig förresten?

Tycker du att det är knepigt? Aj då, det verkar rätt simpelt tycker jag.

Faktiskt högg du direkt på mitt inlägg som var riktat till någon annan, det måste du ju kunna se själv. Du trodde det var till dig (i all din självupptagenhet) och reagerade högst kraftigt.

Hängt upp mig på dig skulle jag inte påstå att jag gjort. Jag har gjort ett par (icke betydelsefulla enligt dig) inlägg i en tråd som du har skapat. Det kallar jag inte direkt att "hänga upp sig" men vi har väl alla olika referensramar.
  • Pope Joan II
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-22 19:20:48 följande:
    Det tror jag inte.
    Iallafall inte efter att han insett att jag inte är intresserad av en fortsättning.
    Jodå, klart han gör det! Hela sju röda rosor till den behagliga!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Anonym (Självbedrägeri javisst) skrev 2020-10-22 19:30:10 följande:
    Tycker du att det är knepigt? Aj då, det verkar rätt simpelt tycker jag.

Faktiskt högg du direkt på mitt inlägg som var riktat till någon annan, det måste du ju kunna se själv. Du trodde det var till dig (i all din självupptagenhet) och reagerade högst kraftigt.

Hängt upp mig på dig skulle jag inte påstå att jag gjort. Jag har gjort ett par (icke betydelsefulla enligt dig) inlägg i en tråd som du har skapat. Det kallar jag inte direkt att "hänga upp sig" men vi har väl alla olika referensramar.
    Haha, det är just precis det du har!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Pope Joan II skrev 2020-10-22 19:35:07 följande:
    Jodå, klart han gör det! Hela sju röda rosor till den behagliga!
    Den behagliga?
    Skriver du i fel tråd?
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!