Inlägg från: Feminina |Visa alla inlägg
  • Feminina

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-08-27 19:42:53 följande:
    Det är kanske inte fantastiskt men väldigt tillfredsställande.
    Du kanske skulle testa?

Om du har vad som krävs vill säga.

Vad skulle krävas för att få till det med en gift man? Verkar ju inte vara någon bedrift alls? Alldeles för många som lyckas med det eftersom de gifta männen, är de enklaste bytena.

Jag tror det är mycket svårare att ha ett längre förhållande. Därför föredrar jag att vara singel. Sex är inget problem, varken för mig eller andra singlar, då det finns obegränsat med män som är villiga. 

• Feminina

Fast nu blev jag sugen på russinkakor. 

Anonym (Va..) skrev 2024-08-27 19:57:28 följande:

Kanske är det för att provocera och lyfta upp problem/möjligheter till ytan. TS visar på ett bra sätt hur fördömande kvinnor kan vara mot varandra, 

Uttryck som "låt bli upptagna män"  visar på att man ser "sina män" som näst intill infantila känslolösa individer som lockas av andra kvinnor.

Män som upplever sig som bortglömda och känslomässigt svältfödda i sina relationer/äktenskap kommer att söka bekräftelse på annat håll. 

Kvinnor som äntligen kommit ut från jobbiga relationer kommer alltid att söka efter tillfälliga partners utan krav på fortsatt relation. 

Det är bara så det är.  

Är man rädd om sin partner eller make måste man se till att hålla relationen levande.

Verkar ha gjort ett grymt bra beslut att fortsätta vara singel. Att ha ett långt förhållande verkar alldeles för jobbigt 😂
  • Feminina
    Anonym (Skönt för f....) skrev 2024-09-03 15:15:12 följande:
    Det måste kännas väldigt bra för dig med alla gifta män. Förstår dock inte hur du kan gilla sex med män som du tydligen så lätt jagar upp som villebråd.

Gillar du inte utmaningar? Vill du inte ha en "riktig" man? En ogift man, helst en som inte haft sex alls.

Du får försöka förstå att ditt resonemang inte håller ihop för fem öre.

Ursäkta?
    Är det jag som gillar gifta män här? Jag svarade på ett annat inlägg.

Det är inte jag som behöver en manual för att förföra gifta män. I mina ögon är det ingen bedrift, alltför enkelt. Förhållande å andra sidan, låter svårt att upprätthålla.

Kudos till alla gifta kvinnor.

• Feminina
    Feminina skrev 2024-09-03 16:20:43 följande:

Ursäkta?
    Är det jag som gillar gifta män här? Jag svarade på ett annat inlägg.

Det är inte jag som behöver en manual för att förföra gifta män. I mina ögon är det ingen bedrift, alltför enkelt. Förhållande å andra sidan, låter svårt att upprätthålla.

Kudos till alla gifta kvinnor.

Vad är det för fel med textformatet? 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!