Inlägg från: Anonym (Skönt för f....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skönt för f....)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (fdPåJakt) skrev 2024-02-16 13:49:33 följande:
    Jag tycker att Vänner Med Fördelar är ett bättre uttryck.

Jag höll på som dig tidigare i ett antal år.... fick njuta av sexsvultna kvinnor medan deras män var hemma och skötte om deras barn. Så många härliga minnen, resor och upplevelser... fast till slut blev det liksom tomt inombords. Nu har jag världens bästa kvinna, och jag släpper inte längre till med andra... känns skönt för själen. Glad
    Tycker inte det känns tomt alls! Jag har världens bästa familj här hemma. Men tyvärr har maken inte längre världens bästa potens för att uttrycka det milt. Jag tillåter mig därför att på mina jobbresor njuta av olika potenta män. När vi ses är det högkvalitativ sex på mina villkor!

Jag får precis vad jag vill ha, hårt, mjukt, porrigt sexigt. Tröttnar jag på en man så är det hur enkelt som helst att skaffa en ny. Stenhårt krav på att visa intyg om testning för sjukdomar är viktigt.

Det bästa av två världar. Har jag dåligt samvete? Inte det minsta! Alla får ju det dom vill ha!
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-20 22:41:52 följande:
    Apropå?
    Äntligen lite catfight
  • Meddelande borttaget
    Feminina skrev 2024-08-27 20:12:53 följande:

Vad skulle krävas för att få till det med en gift man? Verkar ju inte vara någon bedrift alls? Alldeles för många som lyckas med det eftersom de gifta männen, är de enklaste bytena.

Jag tror det är mycket svårare att ha ett längre förhållande. Därför föredrar jag att vara singel. Sex är inget problem, varken för mig eller andra singlar, då det finns obegränsat med män som är villiga. 

Det måste kännas väldigt bra för dig med alla gifta män. Förstår dock inte hur du kan gilla sex med män som du tydligen så lätt jagar upp som villebråd.

Gillar du inte utmaningar? Vill du inte ha en "riktig" man? En ogift man, helst en som inte haft sex alls.

Du får försöka förstå att ditt resonemang inte håller ihop för fem öre.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!