Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Varför måste någon utnyttjas? Det är ju ett ömsesidigt utbyte mellan två samtyckande vuxna.
Varför måste någon utnyttjas? Det är ju ett ömsesidigt utbyte mellan två samtyckande vuxna.
Du har förstört förhållandet mellan honom och frun. Givetvis är han lika skyldig, men du gjorde det bara för att vara självisk medan han troligen haft mer känslor. Nu bryr du dig inte om frun och de ledsna barnen som får betala priset för din affär. Barnen som blir skilsmässobarn är inget du bekymrar dig över, nej bara dags för nästa man.
Jag tycker det är beklagligt att det tycks bli allt fler egoistiska, empatibefriade människor i denna värld. Måste fått rejält undermålig uppfostran. Nej inga charmiga egenskaper alls, verkligen zero, nada.
Du har förstört förhållandet mellan honom och frun. Givetvis är han lika skyldig, men du gjorde det bara för att vara självisk medan han troligen haft mer känslor. Nu bryr du dig inte om frun och de ledsna barnen som får betala priset för din affär. Barnen som blir skilsmässobarn är inget du bekymrar dig över, nej bara dags för nästa man.
Jag tycker det är beklagligt att det tycks bli allt fler egoistiska, empatibefriade människor i denna värld. Måste fått rejält undermålig uppfostran. Nej inga charmiga egenskaper alls, verkligen zero, nada.
Dessutom borde ts bästa inte vara att ligga med upptagna barfamiljsmän. Apropå agera med sitt bästa i åtanke.
Ts känner sig stolt, och tror sig kunna förföra den ena gifta mannen efter den andra. Men tiderna förändras, så även åldern och utseendet. Den ungdomliga charmen, och glimten i ögat, försvinner. Det är inte längre lika lätt att få den man vill, och kanske till och med blir ratad?
Det är inte bra att stirra sig blind på sin egen "förträfflighet". Och kanske att dagen kommer då Karma dyker upp som en tjuv om natten? Nu är det omvända roller, och den tidigare älskarinnan är nu den vars man har hittat en yngre förmåga. Det kan man kalla att få smaka på sin egen medicin.
Dessutom så visar det sig att mannen, i det nyinflyttade huset, tillhör en av dem som har bedragit sin hustru med denna älskarinna. Men nu är det hon själv som sitter ensam efter att ha utnyttjat andras män.
Så vem vet? Karma gör nog sitt. Älskarinnans glansdagar är nu över, och hon sitter ensam och äter kakor som tröst. Glansdagarna är över.
Dessutom så kan ett dåligt rykte förfölja i många år. "Akta er för henne, hon är med gifta män". Man tror att ingen vet - men ALLA VET. Djungeltelegrafen är snabbare än vad man tror. Jag har sett detta så många gånger, så det är ingen påhittad historia. Det brukar bli så här.