Inlägg från: Anonym (Black cat) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Black cat)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag hade också valt en gift man att vara otrogen med, det blir minst risk för att han snackar runt eller tjat om en seriös relation då.

Jag vill inte ha den mannen för gott. Jag vill bara uppleva honom, veta hans hemliga fantasier och kanske liva upp hans tillvaro lite. 

Kanske han är en av de max 20% män som står emot frestelsen, kanske inte.
    Men testad kommer han att bli. 

Tänk om jag skulle skicka ett anonymt grattiskort till frun om han klarar testet?

"Grattis! Din man är 100% trogen trots att han blev frestad."

Hur hade ni reagerat på det, alla fruar härinne? Hade ni misstänkt den trogne mannen i alla fall, trott att någon ville skoja med er eller känt er lite nöjda?

• Anonym (Black cat)

Haha, negativa reaktioner (iofs väntat) men ingen som vill säga hur de hade reagerat över grattiskortet? 

De flesta kvinnor har verkligen ingen humor att tala om. Antar att det är därför män finner mig så underhållande.

• Anonym (Black cat)
    Anonym (Haha) skrev 2020-10-22 17:54:15 följande:
    Om denna tråden ens är sann, så får vi väl hoppas att någon av dina kollegor läser den och förstår vem du är. Kan riktigt höra skvallret ta fart ;D
    Va, brukar inte ni få blommor till jobbet lite då och då?

Men det gav mig ännu en djävulsk idé...Demon
  • Anonym (Black cat)
    Pope Joan II skrev 2020-10-22 19:12:12 följande:
    Jaha, då står han förstås i begrepp att lämna sin fru för din skull.
    Men det är kanske detta som är TS kall?

Att få män att inse att de är i fel relation och faktiskt äntligen byta slentrianen och tvättkorgen mot ett spännande nytt liv? 

Skämt åsido, en del par lever som om de är mumifierade redan vid 40.
    Vet en kvinna som deklarerade att hon var färdig med sex, för nu hade de två barn och då tänkte inte hon bry sig med det något mer, det fick mannen lösa själv.

(ja, han går på antidepptabletter om nån undrar)
  • Anonym (Black cat)
    170909 skrev 2020-10-25 11:15:42 följande:

Jag orkar inte läsa hela tråden, men på vilket sätt plockar du russinen ur kakan?

Han är dålig i sängen
    Han bara sitter och spelar dator hemma medan jag sköter allt med barn och jobb, och det är oattraktivt.
    Han sköter inte sin hygien.
    Brukar anges som skäl till varför kvinnor inte ligger med sina män som jag då antar ligger med dig istället. 

Det är dock ingen slump att det ofta anges som ett varningstecken för otrohet om mannen plötsligt blir extra mån om sitt utseende och sin hygien.

Så länge lortgrisen förblir en lortgris är det alltså mindre risk att han hänger med Älskarinnan, då hade han troligen tagit en extra dusch istället.
  • Anonym (Black cat)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-31 09:23:49 följande:
    Då frågar jag dig också.

Varför tror du att män väljer sina äventyr med mig om allt är så bra därhemma?
    Hur kan det vara att vissa t o m lämnat sina fruar för min skull? (UTAN att ha blivit påkommen. Så det är inte det som är anledningen.)

Det säkraste kortet för mig är en man med småungar, de är mest bundna till familjen.
    För en sak har jag iallafall förstått, det är familjen som håller de flesta kvar där. Inte frun specifikt, utan familjen med ungar, hund, villa, volvo och husvagn. Livsstilen.
    Husvagn?

Framgångsrika heta män sitter väl inte med en fattig husvagn heller? En stor fet husbil möjligen eller en 50-fots segelbåt.
  • Anonym (Black cat)
    Akidoki skrev 2020-10-31 19:19:09 följande:
    Om du tänker efter inser du nog att tråden inte handlar om att TS har någon skyldighet att undersöka att männen är singlar. Hen söker specifikt upptagna män.

Naturligtvis är det de otrogna männen vilka bär hela ansvaret.

Men så är knappast TS någon älskarinna heller. Tråden är lite för full av glorifierande av otrogna män och förakt mot kvinnor för att det ska kunna vara på något annat sätt än att TS representerar en helt annan part i ett sådant triangeldrama.
    Det är jag inte alls säker på och jag tycker inte att tråden glorifierar otrogna män. Tvärtom är de ju lätt duperade tillfälliga förlustelser för TS som enligt egen utsago sedan dumpar dem fast de har dumpat sina familjer. 

Jag hade kunnat bli en TS själv om jag hade satt den sidan till, ett tag tyckte jag män som kön var sådana skitstövlar så jag funderade på att viga livet åt att krossa deras små hjärtan (och äktenskap).

Men det gick över när jag kom på att jag egentligen nog bara var förbannad på min tyranniske och notoriskt otrogne far, må han få tillbringa evigheten med kondylomklasar hängande ner till knäna.
  • Anonym (Black cat)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-11-10 14:43:06 följande:

Varför är du inte intresserad av kärlek? Det borde ändå vara rätt ovanligt.

En del blir ju faktiskt hårt brända.

Jag har en vän som jag aldrig trodde skulle bli annat än särbo /ha en man i byrålådan igen. Det tog flera år som singel och fem år med en jättehärlig och schysst man innan han var välkommen att dela hennes bostad och liv.

Om man själv avbryter och håller distansen blir man aldrig lämnad.
  • Anonym (Black cat)
    wolf666 skrev 2024-03-01 15:09:23 följande:

Ni som är otrogna till höger och vänster. Är ni inte oroliga för att bli smittade av något? Och så smittar ni er partner sen....?

Det undviks enklast genom att välja en enda långvarig älskare.
    Är det rätt person så räcker det många år.
  • Anonym (Black cat)
    Anonym (Va..) skrev 2024-08-25 19:51:54 följande:

En stilla undran.  Varför är det så viktigt att tro att TS liv i framtiden kommer att bli skit?

Hemska tanke, hon kanske får ut mer av sitt liv än ni som kritiserar henne. 

Många har behov av att tro på karma, annars kan de inte förlika sig med sina färglösa eller tragiska liv.

Vi som själva väljer ur omgivande biomassa, jagar och äter upp våra byten vet att det inte är så saker fungerar. 

Mjau.
  • Anonym (Black cat)
    Anonym (.asdf) skrev 2024-08-27 18:24:49 följande:
    Ja, många kvinnor som blir utnyttjade i relationer och de inser det inte själva att de slösar sitt liv på dessa män. Men något måste de ju ändå få ut av att stanna? Dock inte en fin kärleksfull relation som föregående talare pratade om.
    Män vill ha markservice, det är inget nytt.

Lågavlönade kvinnor med lite tråkigt utseende har inte så många val och en man som är snäll och har stabil ekonomi kan vara en välsignelse för vissa. 
  • Anonym (Black cat)
    Anonym (C) skrev 2024-09-08 17:35:42 följande:

Varför lägger du all skuld på frun, grona? 

Nu var inte kommentaren till mig, men jag svarar ändå: Antagligen för att det ligger något i kommentaren om att sunka till sig.

Min extra man kommenterar nästan varje gång vi ses hur "petite" jag är jämfört med kvinnan han har hemma. 

Sen finns det absolut män som är otrogna oavsett vad, men frestelsen blir svårare om kvinnan hemma har släppt efter.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!