Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Förmodligen ingen riktig kvinna som startat denna tråd utan snarare en sexuellt frustrerad man som vill reta upp kvinnor för att han inte får ligga.
Älskarinnor har förövrigt knappast något av högre värde att erbjuda i sin roll. De blir utnyttjade av gifta män för sex och oftast betraktade som sexuella leksaker endast som kastas bort när mannen tröttnat på sitt lilla äventyr.
Finns ingen prestige i detta heller. Vilken kvinna som helst kan lägga upp sitt sköte för män då någon tillslut kommer att nappa.
Lösaktighet är att göra sig billig. Kärlek är något man gör sig värdig.
...men jag har ändå förståelse för att en man och en kvinna som redan lever i relationer med andra, kan bli tokkära i varandra utan att ha valt det. T.ex. medan de arbetar tillsammans... och så smyger sig känslorna på. Och att de inte kan låta bli varandra - samtidigt som de försöker dölja sin relation, för att inte förstöra sina familjer. Detta är inte heller bra men... mänskligt. Och något som kan hända vem som helst helt oberoende av /tidigare/ moraluppfattning, religiös övertygelse o.s.v.. Det finns det många exempel på ifrån historien.