Inlägg från: Anonym (fdPåJakt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fdPåJakt)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2024-02-16 09:22:09 följande:
    Fast jag skulle inte kalla mig för kk, det handlar inte bara om ett snabbknull i skymundan utan det är mycket mer sofistikerat.
    Jag tycker att Vänner Med Fördelar är ett bättre uttryck.

Jag höll på som dig tidigare i ett antal år.... fick njuta av sexsvultna kvinnor medan deras män var hemma och skötte om deras barn. Så många härliga minnen, resor och upplevelser... fast till slut blev det liksom tomt inombords. Nu har jag världens bästa kvinna, och jag släpper inte längre till med andra... känns skönt för själen. Glad
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 14:01:28 följande:
    Min man har inte bedragit mig. Jag har dock tidigare i livet varit den andra kvinnan och ser nu hur jag verkligen tänkte konstigt då även om jag då tyckte jag hade det bästa av det bästa. När jag nu har en man där vi är öppna med varann  om livet och delar allt så inser jag ju vilken skillnad det är.

Jag reagerade också mest på din egen rubrik till tråden: då du själv hävdar att du plockar russinen ur kakan. Det är ju just det jag inte anser att du gör. Mer att du äter en kaka ur en burk en annan kvinna äger och där hon har alla andra kakorna. Dvs mer än dig.

En dag blir du också påkommen på ett mindre kul vis. Det har inte hänt än kanske men det kommer hända. Och då blir du uthängd på nätet som aldrig glömmer. Till dina barns kännedom. Men det kanske också är värt det. Vad vet jag.

Kort sagt, dina russin är inte så fina eller exklusiva som du vill få dem till. Det är några russin. Bland många russin. Men du har inget som är extra speciellt jämfört med någon annan.
    Håller med!!!

Ett fint familjeliv tillsammans med intimitet och kärlek... alla russin i ett och samma paket... bättre än så kan det inte bli! Det blir aldrig så fint på samma sätt som med den man älskar, när man istället sexar runt med upptagna partners. Jag är klar med den delen av mitt liv och är lyckligare nu. :)
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 19:34:40 följande:
    Det är mycket finare än att vara älskare/älskarinna ja. Det är nog lätt att tro eller intala sig något annat när man är just i den sitsen - särskilt om man får typ middagar och dyrt bubbel - men det är ett mer ytligt liv, som ger en ytligare lycka och mer jakt. 
    Du har så rätt... jag var älskare till kvinnor i lite för många år. Så torrt och tomt. För mig blev den en hel del känslomässiga berg- och dalbanor också. Man får nog vara lite utav psykopat om man ska kunna upprätthålla det levernet alltför länge utan att känna känslor, som TS. :)
    Nu för tiden har jag en kvinna som ger mig russin varje dag... så härligt och fint.
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-22 16:08:24 följande:
    Fast - känner man sig inte som en prostituerad om man tar emot pengar, gåvor, blir bjuden på lyxiga hotell-weekender o.s.v. av någon man inte är gift med, och som är gift med någon annan? Till syvende och sidst är det ju frun som mannen älskar och respekterar, och kommer att göra till döddagar, även om hon av någon anleding tappat lusten för sex (eller kanske förmågan p.g.a. t.ex. förlossningsskador eller att hon genomlidit en överfallsvåldtäkt). När mannen blir pensionär är det henne han kommer att sitta med på balkongen till våningen i Spanien ändå, och prata om deras gemensamma minnen... älskarinnorna är sedan länge glömda.

Jag skulle aldrig kunna leva så. Jag skulle känna mig så billig. Enda gången jag skulle ligga med en gift man, är om jag är tokkär i honom och vet att han är det i mig också, men att han inte vill göra sina barn till skilsmässobarn. Jag respekterar honom i så fall för att han sätter sina barn först. Att man sedan inte kan låta bli varandra för att man är så kära, är liksom något som ingår i livets villkor även om det moraliskt sett är fel. Men inte ens tillnärmelsevis så fel som att vara något slags lyxhora.
    Jag tror att det mer hamnar i samma gråzon som sockerflickor. Glad
  • Anonym (fdPåJakt)
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-22 16:19:09 följande:
    Menar du "kaffeflickor"? Men kungen hade väl inte sex med dom, det var väl bara någon lek? Eller så hade han det...
    Sorry, nu vet jag inte vad du syfter på.. Drömmer

Googla på "sugar girl dating" så förstår du vad jag åsyftar. Flört
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!