Anonym (Hahaha) skrev 2024-02-16 14:01:28 följande:
Min man har inte bedragit mig. Jag har dock tidigare i livet varit den andra kvinnan och ser nu hur jag verkligen tänkte konstigt då även om jag då tyckte jag hade det bästa av det bästa. När jag nu har en man där vi är öppna med varann om livet och delar allt så inser jag ju vilken skillnad det är.
Jag reagerade också mest på din egen rubrik till tråden: då du själv hävdar att du plockar russinen ur kakan. Det är ju just det jag inte anser att du gör. Mer att du äter en kaka ur en burk en annan kvinna äger och där hon har alla andra kakorna. Dvs mer än dig.
En dag blir du också påkommen på ett mindre kul vis. Det har inte hänt än kanske men det kommer hända. Och då blir du uthängd på nätet som aldrig glömmer. Till dina barns kännedom. Men det kanske också är värt det. Vad vet jag.
Kort sagt, dina russin är inte så fina eller exklusiva som du vill få dem till. Det är några russin. Bland många russin. Men du har inget som är extra speciellt jämfört med någon annan.
Håller med!!!
Ett fint familjeliv tillsammans med intimitet och kärlek... alla russin i ett och samma paket... bättre än så kan det inte bli! Det blir aldrig så fint på samma sätt som med den man älskar, när man istället sexar runt med upptagna partners. Jag är klar med den delen av mitt liv och är lyckligare nu. :)