Inlägg från: Anonym (vissa kommer hämnas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vissa kommer hämnas)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Otrohet kan orsaka fruktansvärt lidande, särskilt om barn är inblandade. Naturligvis är det den som är i relation som är själva bedragaren och bär huvudansvaret, men älskare/älskarinnan är inte helt oskyldig. Precis som du kan vara vem som helst, så kan den bedragna kvinnan vara det. Vissa av de kanske inte konflikträdda och även värre för dig, kan befinna sig i en position av makt över dig. Fortsätt hålla på och förr eller senare kommer du plocka fel russin.

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 09:58:59 följande:
    Dtet är som sagt inte jag som brutit några löften, så frugan kan ju lägga hämnden där den hör hemma. Nämligen hos mannen.
    Ditt beteende skapar dig fienden. Vissa av dem kommer ha makt och vilja att förnedra eller skada dig, och fiosoferande kommer inte hjälpa dig.
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 10:08:47 följande:
    Den dagen, den sorgen.
    Jag gör inget olagligt, att börja jävlas för att hämnas kanske är det. Tror du att jag skulle dra mig för att polisanmäla?
    Jag tycker att du är en troll.

Men det är roligt ändå :)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-11 10:31:23 följande:
    Jaså, tycker du det?
    Vet du, om jag är ett "troll" eller inte är ingen åsiktsfråga.
    Antingen är tråden allvarligt menad, eller så är den påhittad.

Den som sitter inne med sanningen är... jag.
    Sen kan du tro vad du vill.

Varför lägger du energi på min tråd om du tror att den är en trolltråd?
    Det är den stora frågan.
    tidsfördiv

precis som du :)
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!