Inlägg från: Cavill |Visa alla inlägg
  • Cavill

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (h) skrev 2020-09-27 14:38:52 följande:
    Jag tycker inte du ska bry dig om vad alla surtanter skriver om dig. Njut av livet, det går inte i repris.
    Kan man inte njuta av livet utan att trampa rätt på folk?
  • Cavill
    Anonym (h) skrev 2020-09-27 15:52:57 följande:
    Tja, det får du fråga ts om ifall du tycker att hon gör det.

Jag tycker nog som hon, se till att ha ett harmoniskt förhållande så vänstrar inte gubben.
    Seriöst, du tycker att det är kvinnornas fel att dom blir bedragna?
    Att du är enkelspårig i dina tankegångar har varit rätt uppenbart, men det där är ju bara så jävla korkat. 
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-27 16:07:10 följande:
    Det är HANS beslut, inte mitt. Det är HAN som är gift, inte jag. Det är HAN som bryter sina löften, inte jag.
    Det låter som ett mantra. Du kanske inte är så "cool" som du tror? 
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-27 19:27:53 följande:
    Och nu ska jag avsluta här för kvällen. Men jag återkommer!
    Det är det nog ingen som tvivlar på. Men varför? 
    Vad mer kan tillföras tråden, förutom att tillfredställa ditt behov av att skriva folk på näsan att du minsann inte bryr dig om vem du sårar, du njuter ju bara av livet?
  • Cavill
    complicit skrev 2020-09-27 19:30:48 följande:
    Fast hur skulle världen se ut om ingen tog något ansvar för sina medmänniskor?

Jag håller med om att mannen är till 100% den skyldige till otroheten, men att den andra kvinnan har ett ansvar både mot sig själv och andra att bete sig på ett sätt som inte orsakar skada.

Jag vet att en del tycker att det man inte vet har man inget ont av. Själv skulle jag dock ha svårt för att utföra en handling som någon eller många kan fara illa av. Det är ju inte bara den bedragna kvinnan som kan skadas, det kan finnas barn med i bilden. Och JA det är mannens ansvar först och främst, givetvis. Men som sagt, alla andra väljer vilken slags människa man vill vara, vad man vill hjälpa till att bidra med, vilken slags värld man vill leva i. Vad som får en att sova gott om natten.

Ts gör sina val. Det är ju också uppenbart att det inte går att påverka henne.
    Mkt bra inlägg! 

Eftersom det naturligtvis finns massor med singelmän att ha sex med (som dessutom inte skulle springa benen av sig efter ett förhållande) så är det knappast sexet det handlar om.
    Snarare ett självhävdelsebehov gentemot kvinnorna som är tsm med dessa upptagna män.
  • Cavill
    Anonym (h) skrev 2020-09-28 05:14:30 följande:
    Tråden lever vidare för att ts, jag, du och andra fortsätter att skriva!
    Det är så underhållande hur ni försöker göra om ts, förstår ni verkligen inte att alla era pekpinnar och allt ert diagnostiserande bara eldar upp situationen ännu mer? Och att ts säkert sitter där hemma och är än mer nöjd när hon ska träffa sin älskare?

Tänk på att hon kanske ger mannen ny energi till att orka med lunken därhemma, efter en het natt.
    Göra om ts? Tror inte att någon i tråden har nåt intresse av att "göra om ts".
    Personligen så är jag mest nyfiken på vad det är som gör en person så fullkomligt likgiltig för andra människors väl och ve.

Har inte sett ts rikta sig till dig en enda gång? Ändå sitter du där som en klappande fåne. DET min vän, det är underhållande. 
  • Cavill
    Anonym (h) skrev 2020-09-28 15:26:00 följande:
    Ojojdå, irriterad märker jag!
    Är jag så enerverande för stackars dig?

Jag har faktiskt ingen koll på om ts har kommenterat något jag har skrivit, men du har uppenbarligen kollat igenom hela tråden för att kunna få dra till med något riktigt smarrigt.

Om inte det gör någon till en fåne, då vet jag inte vad som skulle göra det.
    Utöver det så är jag inte din vän.
    Irriterad? Nejdå, inte ett dugg.
    Krävs mer än klappande fånar och s.k "livsnjutare" för att få upp mitt blodtryck. 
  • Cavill
    Anonym (h) skrev 2020-09-29 04:56:37 följande:
    Jomenvisst!

Varför sitter du då är och bjäbbar mot hela tiden då?

Du är som en ilsk liten unge som svarar när man frågar varför den är arg... "JAG ÄR INTE ALLS ARG, BUÄÄHÄÄHÄÄHÄHÄÄ!"
    Ett råd, håll dig borta från diskussionsforum. Du verkar inte riktigt förstå (eller hantera för den delen) vad ett sådant går ut på. 
  • Cavill
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 15:46:13 följande:
    Vet du vad, det verkar inte du heller förstå.
    Du sitter och gapar om att "h" är en "lappande fåne" för att hon (?) faktiskt verka förstå vad jag pratar om.

Är det så fruktansvärt jobbigt att någon faktiskt inte sitter och diagnostiserar mig i den kör du så vackert stämt in i?

Synd att man inte, som på FB, kan välja bort element som man inte vill ha i sina diskussionstrådar. Riktigt synd.
    Gapar om? Nej, jag har åsikter. Sen att dom inte faller dig eller din privata hejarklack i smaken är inte mitt problem. 

Ja, varför håller du dig då inte till FB då? 
  • Cavill
    Anonym (Sorgligt) skrev 2020-09-29 16:14:35 följande:
    Svara då på varför du inte ligger med singelmän som inte vill ha ett förhållande. 
    Som jag skrev i ett annat inlägg, det handlar inte om sexet. 
    Ts verkar ha ett behov av att hävda sig mot andra kvinnor. Vad bättre än att ligga med män som är upptagna? 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!