Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Att få en upptagen karl intresserad är tyvärr inte det minsta svårt. Dejtingsiterna vimlar av dom. Har flera väninnor som dejtat killar som de trodde var singlar, men efter någon/några träffar så kryper det fram att de visst har partner och barn.
Självklart kommer då alla de vanliga ursäkterna fram: Vi har glidit isär. Hon förstår inte mig. Hon vill inte ha sex lika ofta som jag vill. Jag skulle ha lämnat men jag tänker på barnen. Eller varför inte klassikern: Jag skulle ha lämnat men hon mår psykiskt dåligt.
En bra man försöker lösa problemen och går inte det så lämnar man. En dålig man söker en lättillgänglig kvinna istället.
Jag vill inte vara kvinnan som denna dåliga man väljer. Usch.
Man ska även minnas att de flesta av dessa män har det bra hemma. Vad de egentligen söker är spänningen och kicken som det ger att göra något så förbjudet och moraliskt dåligt. De döljer detta genom att klaga på sin fru så den godtrogna kvinnan ska tycka synd om honom och gå med på att smyga och ställa upp när han kan smita ifrån familjen.