Inlägg från: Anonym (Japp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Japp)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Frun) skrev 2020-09-14 07:43:23 följande:

Älskarinnan avslöjar hur totalblåst hon är när hon inbillar sig att de gifta "framgångsrika attraktiva" männen tar med henne på konferensresor och stolt introducerar henne för kollegorna. Det är vederlagt att gifta män har högre status inom yrkeslivet och har större chans att befordras och bli chefer, men då visar man inte upp älskarinnan på jobbresan liksom.. Inom vissa kretsar av medelålders tunnhåriga b-säljare med Dressman-tröja och jeans kanske det är pk att roa sig med prostituerade på hotellet vad vet jag. Och som du säger, en 40-årig singel tvåbarnsmamma är knappast en statussymbol att skryta med ens som hora/älskarinna.

Männen bedyrar förstås hur vacker hon är och hur mycket de åtrår henne och hon går på alltihop lättlurad som hon är. Män kan säga vad som helst för att komma innanför trosorna på en, det lär sig de flesta tjejer i tonåren. Men när självförtroendet är lågt är det förstås lockande att lapa i sig allt smicker och inbilla sig att hon är speciell.

Vet du hur jag fick reda på att min man var otrogen? Jag råkade läsa ett meddelande han hade skrivit till en kompis där han berättade att han hade hoppat över skaklarna kvällen innan, tjejen var en bekant och han skrev till kompisen att hon var en hora sedan skrattade de åt henne. Inte det ädlaste av min kille att göra men så ser otrogna män på älskarinnan, ett billigt stycke kött som ligger med honom fast hon vet att han är i ett förhållande. Många män brukar skylla allt på kvinnan som vi vet, du Älskarinnan är tyvärr inget undantag så tro inte att du är bättre än Frun.

Men det säger han förstås inte till dig, han ljuger dig full med lögner precis som han gör till frun när han kommer hem och du går på det. Du är precis lika lurad som frun men du ditt spån fattar det inte ens utan tror att du är fin och speciell. Hahaha.

Det verkar som att det är du som är totalblåst som är tillsammans med en otrogen man....
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Frun) skrev 2020-09-14 10:03:19 följande:

Skuldbelägg inte mig för att min man var otrogen. Jag har mina skäl att stanna i relationen och jag förstår varför han var otrogen. Jag har varit otrogen själv också, men jag har aldrig varit älskarinnan som inbillar sig att hon är värdefullare eller bättre än frun.

Jag skuldbelägger inte dig, det var inte min tanke. Men du och flera andra vill så desperat tala om för TS vad hon vill, tycker och tänker ang hennes roll som älskarinna. Hon har klart och tydligt talat om vad hon vill ha ut av att vara älskarinna.

Jag säger inte att det hon sysslar med är okej, men hur svårt har vissa av er det med läsförståelsen? Hon skriver att hon är en alldaglig kvinna på 40+, då ramlar det in svar om att hon har ankläppar, fakefransar, plutröv mm. HUR kan man få det till det?
  • Anonym (Japp)
    Pope Joan II skrev 2020-09-14 11:50:52 följande:

Det gäller väl åt andra hållet också i så fall? Ts har ju upprepade gånger påstått att andra är bittra och dessutom att de inte vet om just deras män är trogna dem eller inte trots att de ts svarat tillbakavisat hennes påståenden, anklagelser och vanföreställningar. Betyder det att hon inte kan läsa heller då?

Hon skriver klart och tydligt. Jag läser inte mellan raderna eller spekulerar som vissa andra och som tillskriver ts något annat hon inte beskriver. Flera här gör det, och då ruttnar väl ts och ger svar på tal. Hade jag iaf gjort.

Det där beteendet, att läsa mellan raderna och att spekulera är så j-a typiskt på FL. Hur svårt kan det vara att läsa en text rakt upp och ner och sen utgå från den?? OM hon nu var ute för att provocera, då har hon verkligen lyckas. Jag vill påpeka igen att jag tycker INTE det är okej det hon sysslar med.
  • Anonym (Japp)
    Pope Joan II skrev 2020-09-14 15:07:40 följande:

Vad då "OM"? Läser du verkligen texter så rakt upp och ner som du gör gällande? 

Ja, hon börjar ju i trådstarten med att skriva "jag vet, rubriken är provocerande".... och jag skrev OM, inte ATT hon vill provocera som vissa vill ha det till. Skillnad, tycker jag.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (h) skrev 2020-09-20 12:57:11 följande:

Vad ts förväntade sig kan jag inte svara på av förklarliga skäl.

Jag undrar vilka exakta frågor ts vägrat svara på, jag hittar nämligen ingen nu när jag skummat genom tråden igen.

När man blir kallad saker eller när någon klistrar på en egenskaper eller personlighetsdrag som inte stämmer, då måste man få säga ifrån. Och det nog det som föranledde tillägget i hennes trådstart.

Vilka epitet tänker du på?

+1
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Jaha) skrev 2020-09-20 13:04:15 följande:

Hon har tex inte svarat på frågan om hur det kom sig att hon separerade från sina barns pappa (pappor?).

Vad har det med hennes tråd att göra?
  • Anonym (Japp)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-07 16:01:01 följande:

Alla är vi olika, att jag skulle vara en outsider för att jag inte vill leva i en relation är dock inte sant.

Så himla ovanligt är det inte att vilja vara singel. 

Jag ser inte alls ner på dem som vill leva med en partner, men det verkar som att en hel del här ser ner på oss som inte vill det.

+1
  • Anonym (Japp)
    Anonym (P) skrev 2020-12-25 20:40:56 följande:

Tycker synd om dig. Få ligga med en massa otrogna svin till män, som trots det väljer dig i andra hand. Är du inte värd nåt bättre, någon som respekterar dig och där du är viktigare än ett kk?

Varför läser du inte vad hon har skrivit? Hon är INTE intresserad av ett förhållande.
  • Anonym (Japp)
    Anonym (P) skrev 2020-12-26 00:17:23 följande:

Jag tycker synd om henne ändå. Det känns tragiskt

Men det är ju det hon väljer. Det är hennes val, det är så hon vill ha det.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!