Inlägg från: Anonym (Loo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Loo)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 18:24:28 följande:

Nej, inget jag är stolt över. 

Det innebar mest kompikationer.

Skrev det mest för att vissa "lyckligt gifta" fruar här inne tror för mycket om sig själva.

En dag kanske mannen kommer hem och levererar nyheten att han vill lämna henne för en annan... 

Om du vore likgiltig inför att vara "den andra kvinnan" och bara rycka på axlarna åt att du kommer i andra hand så skulle du aldrig startat en sån här tråd från början...när du så tydligt skriver ut ditt agg emot "lyckligt gifta fruar" så visar det ju på en känsla av underläge och bitterhet. Du har ju också flera gånger varit noga med att nämna att någon/några minsann lämnat sin fru för dig, och att du blivit bjuden på middag och hotellvistelse tillsammans med dom...men du, det är ju faktiskt någonting som dom förmodligen även bjudit sin fru på under åren, tror du inte?

Jag håller med någon annan som skrev ovan att du är nog inte alls känslokall, snarare tvärtom...
  • Anonym (Loo)

Får jag fråga hur du träffat dom här männen? Nätet? Slumpmöte ute?

• Anonym (Loo)

Jag har några frågor, om du vill svara?

Har du nån gång inlett ett förhållande med en man vars partner du känt/varit bekant med?

Har någon av "affärerna" någonsin uppdagats av mannens fru?

Träffar du flera män samtidigt? (Alltså under samma period)

Har det hänt att mannen avslutat er relation? Isåfall, varför?

• Anonym (Loo)
    Anonym (Hahahaha) skrev 2020-10-10 15:13:45 följande:

Undrade om han låg eller ligger i koma. Precis som ts alla ex. Hon kanske bara dejtar män som ligger i koma eller är helkroppsförlamade. Sparkar deras personliga assistenter så dom aldrig kan vara otrogna. Sen plockar hon russin ur kakan hos deras bröder Orvar och Karl-Bertil medans Anita och Gunvor ovetandes står och bakar kardemummakaka.

Men nu får du ta och ge dig! Fattar att man kan bli provocerad av ts men det finns vissa grejer man helt enkelt inte skämtar om, hur än jävla förbannad man blir! Att någon ligger i koma är en av dom sakerna. Andas, människa, andas...
  • Anonym (Loo)
    Pope Joan II skrev 2020-10-10 13:18:57 följande:

Så ts tidigare man är kanske eller kanske inte död och innan han kanske eller kanske inte dog så hände något med honom som gör att ts kan vara fullständigt övertygad om att han aldrig bedrog henne. Fast det hände först efter att de fick sina pojkar. Eller om det är en annan relation som är far till dem (men den relationen bedrog henne naturligtvis heller aldrig och det vet hon för sådant vet ts även om ingen annan kan vara säker på dylikt).

Vad kan ha hänt med den kanske eller kanske inte döde? Murade hon till hälften in honom i en vägg eller blev han kanske helkroppsförlamad efter en olycka?

Å samma skit här...håller inte med ts för fem jävla öre, men folk som börjar med såna här låga påhopp (om någon annans ev. död!) visar bara på desperation och hysteri.
  • Anonym (Loo)
    Pope Joan II skrev 2020-10-10 16:14:34 följande:

En väninna till mig tog livet av sig för några år sedan efter att hennes man bedragit henne. Det var ju inte direkt muntert heller. Hon var alltså "tanten", "lilla frun", den som enligt ts "inte vattnat, inte behagat, inte bjudit till" ordentligt så att hon därigenom fortfarande enligt ts - fördrev till sin man till närmaste annan öppen kiosk som till exempel ts. Hon hade tre barn i tonåren när hon gav upp. 

För mig är det obegripligt att en kvinna, mycket mycket långt ifrån den sort som ts föreställer sig och som hon ser ner på, tar livet av sig för vad en man och en kvinna med ts obefintliga moral tar sig för och därmed sviker och överger sina barn men för henne fanns det visst inget alternativ. 

Hur som helst - varför menar du att större hänsyn bör tas till ts och hennes kanske eller kanske inte döda man än vad hon själv gör till de kvinnor som drabbas dubbelt av sina otrogna män och kvinnorna som möjliggör eländet? Ts har upprepat många gånger hur mycket hon skiter i dem, då får hon väl tåla att jag och kanske även andra struntar i hennes känslor, vilka de nu är, kring hennes kanske eller kanske inte döda man. 

För mig finns det ändå en viss skillnad mellan att driva med någon för otrohet och att driva med att någons man antingen är död eller ligger i koma. Hade ts börjat driva med kvinnor som din väninna, som begår självmord efter att ha blivit bedragen, så hade hon stått på samma nivå. Men det har hon inte gjort. Hittills...
  • Anonym (Loo)

Jag vet inte om någon håller med mig men går inte den här tråden lite runt och runt? Samma frågor, samma svar...

• Anonym (Loo)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-10-18 15:05:22 följande:

Nu ska jag glädja er lite.

Jag har avslutat äventyret för den här gången. Frun hade fått information från en av mannens kollegors fru... så nu vet ju iallafall mannen vem som inte ska få insyn i hans små affärer i framtiden.

Jag vill inte ha en massa darma så jag sa tack och hej, har varit med honom hela helgen men det var avslutet.

Så nu har jag ingen älskare för tillfället... men det kommer nya. Det gör det alltid.

Jag förstår att du vill hålla igång tråden (roligt tidsfördriv)men det låter liiite osannolikt att en man som precis blivit påkommen av sin fru med att vara otrogen tar risken att åka bort en hel helg med sin älskarinna...just sayin.
  • Anonym (Loo)
    Anonym (alma) skrev 2020-10-23 22:05:05 följande:

Ja, det förstår jag. Det är säkert inte lika roligt att befinna sig på den sidan. En otrogen man som dessutom dör i förtid.

Fy fan, vilken vidrig jävla kommentar!
  • Anonym (Loo)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-11-03 19:55:45 följande:

Det du kallar för russin är skalkarna för mig.

Jag vill inte ha era avkommor, det är iallafall det sista jag vill!

Vill inte ha det andra heller om det betyder att jag måste ha en karl "i huset". Sånt är jag klar med.

Så behåll du dina ungar, stugor och trista middagar. Jag vill som sagt inte ha dem.

Det är ju bra att du låter gubben din få lite njutning och slippa ert "underbart trista liv" emellanåt också. Slår vad om att han inte har samma prioriteringar som du. 

Fast nu låter du ju ganska bitter och hånfull själv, eller hur? Det fanns ingen nedlåtande ton i Fruns inlägg. Hennes man får ligga med andra och hon är helt ok med det och känner att dom har ett bra liv tillsammans. Varför blev du så provocerad av det? För jo, det blev du.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!