Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-19 09:26:02 följande:
Jag har förklarat i något inlägg varför jag startade tråden, du får leta om du är intresserad av anledningen.
Det du "förstår" stämmer inte så din slutledningsförmåga är inte den bästa, om man uttrycker sig milt.
Till sist, jag vet mycket väl hur det är att leva i ett långvarigt förhållande.
Du har förklarat att du startat tråden för att du skrev i en annan tråd, och istället för att kapa TS där gjorde du en ny, egen tråd. Frågan är varför du ens var i risk att kapa TS, och varför du kände ett behov av att starta denna tråd. Ett helnöjd, har jag också för mig att du sagt, men det är fortfarande ingen förklaring till att du vill prata om detta på detta sätt.
Det är tydligt att du vill få fram att du är nöjd, du tycker du ge det bästa, och ett långvarigt förhållande är inget för dig just nu.
Det är också så att du inte verkar vilja förstå att många har andra prioriteringar än du, inte vill ha det som du, inte tycker du har det bästa, och själva föredrar ett långvarigt förhållande. Många tycker dessutom att det är moraliskt fel både att vara otrogen, och att vara älskarinnan. Så kan man tycka även om man är i ett lyckligt förhållande.