Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Innan du & dina väninnor hånar mig när jag går förbi er kan du torka bort ditt fula flin & veta att tack vare dig är vi lyckliga. Jag slipper ha sex med min man som har en omättlig aptit. Vi tänder inte på varandra som i början på vårt äktenskap. Du gör så min man är på gott humör & jag slipper sex pressen. Min man kan skilja på sex & känslor därför är det ok för mig att han ligger med någon som dig. Dagen han börjar berätta för dig om mitt privatliv & du stackars måste vara hobby psykolog är dagen jag sparkar ut den honom. Innan dess kan du få ligga med honom hur mycket du vill. Det ger ju även mig en del uppmärksamhet att ta del av när jag vill det, då det finns män som säger åt mig att jag förtjänar bättre & de vill ge mig detta. Vill du ska veta för du behöver inte tro att du är ett hot mot alla oss kvinnor för det är du verkligen inte. Du kan inte förstöra något mellan oss men jag kan förstöra mellan er om jag hade velat. För min man kommer välja vårt äktenskap sedan 15 år framför dig om jag skulle kräva det. Nu gör jag inte det för du kan ta skavsår man får när kåthet på varandra klingat av.