Anonym (Tragiskt) skrev 2020-09-14 13:03:53 följande:
Oj, jag antar att du inte har några väninnor i ditt liv? Du är verkligen ingen jag eller någon i min umgängeskrets skulle vilja ha som vän. Men om du nu är så ensam och med så låg självkänsla så kanske du borde försöka sluta att jaga gifta män och söka bekräftelse på andra sätt. Kanske gå med i någon förening eller skaffa nån hobby. Kan aldrig tänka mig att en kvinna som springer efter gifta män för att få 10 minuters bekräftelse av att sära på benen.
De du tror lämnar sin fru för din skull var redan mentalt över sina fruar, de bara väntade på ett enkelt knu*ll som blev språngbräda.
Lycka till nu!
Det tror jag också. De var redan på väg att lämna.
Jag misstänker att för ts är det en kick att få bekräftelse av en upptagen man. Vill inte gå så långt som att säga att ts har ett sexmissbruk, men en gissning är att hon är i riskzonen.
Jag ser framför mig en ganska tragisk kvinna. De flesta kvinnor som vill ha ett sexliv, men ingen relation kan ju skaffa sig en kk. Det finns garanterat många män som inte har något emot kravlöst sex.
Men jag skulle tippa på att dessa män inte är intressanta, utan det ska vara upptagna män så ts får en kick av att bräda en annan kvinna, att sedan som ts, i en tråd även upplysa om hennes lek.
Misstänker också att hon tidigt också kan enkelt välja ut en man som hon upplever är lätt att förföra. De andra männen ser hon inte, inte heller möter hon dessa. Vi andra har säkert också mött dessa män. Men eftersom vi inte är intresserade av att vara leksak åt en upptagen man så slipper vi dessa ofrivilliga uppvaktningar.
Men maka söker kaka säger man ju.
Vi andra, som har män som troligen inte ens skulle bevärdiga ts med en blick, får på avstånd följa denna PH-lek.