Inlägg från: Anonym (DrLaura) |Visa alla inlägg
  • Anonym (DrLaura)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 18:24:28 följande:
    Nej, inget jag är stolt över. 
    Det innebar mest kompikationer.

Skrev det mest för att vissa "lyckligt gifta" fruar här inne tror för mycket om sig själva.
    En dag kanske mannen kommer hem och levererar nyheten att han vill lämna henne för en annan... 
    Varför så mycket agg emot gifta kvinnor? På vilket sätt menar du de "tror för mycket om sig själva" bara genom att vara lyckligt gifta?

Till skillnad från andra tror jag inte alls du är empatistörd - snarare att någon gjort dig illa någonstans och att detta är din personliga lilla vendetta. Jag blir inte provocerad heller, snarare genuint intresserad av vad som får en människa att medvetet vilja såra andra och försöka provocera i en tråd. Desperat grepp.
  • Anonym (DrLaura)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 16:45:41 följande:
    Ja du, mina "ungar" är vuxna män så dem behöver jag inte kånka runt på.  Och den lilla disk jag producerar på en person, jag kör bänkmaskinen två gånger i veckan i snitt. 

Allt det där andra vill jag inte ha, det hade du vetat om du läst vad jag skrivit.
    Om "den djupa äkta kärleken" vore så mycket bevänt med så hade nog inte din gubbe valt en het helg med mig istället för det där vardagliga du räknade upp.

Mig behöver du inte tycka synd om, detta liv har jag valt själv.
    Ärligt talat låter ditt liv ganska tragiskt. Den där bilden av diskmaskinen som inte blir full... Minsta förpackningen av alla matvaror eftersom du är ensam.

Förstår tråden nu. Du måste övertyga dig själv om att det liv du lever är något att ha... Rynkar på näsan
  • Anonym (DrLaura)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-15 17:02:27 följande:

TILLÄGGER DETTA I TS OCKSÅ.

Från och med nu besvarar jag inte amatörpsykologiska diagnoser, förutfattade meningar eller liknande.
    Inte heller besvarar jag tjuriga bedragna kvinnor som kommenterar endast för att försöka utmåla vem och hur jag är som person.

Ni har ingen aning om vem jag är, jag kanske tar hand om dina småttingar på förskolan medans du jobbar?
    Jag kanske är frisören som klipper ditt hår, eller kanske är jag din kollega, eller den som lagat din mat på restaurangen där du äter.

Jag kan vara precis vem som helst!

Detta blir (troligtvis inlägg #283 om ingen hinner skriva innan detta publiceras.)

Nu blev det verkligen förvirrande. Du skrev ju för bara några inlägg sedan att du fann detta underhållande? Har skrattet redan fastnat i halsen?

Sedan spelar det ju faktiskt ingen roll vem du är.
  • Anonym (DrLaura)
    Anonym (h) skrev 2020-09-16 04:59:36 följande:
    Nog mer som att hon tröttnade på att upprepa sig.
    Hur många gånger skrattar du åt samma skämt?

Lite bitter kanske?
    Logiken haltar. Jag är inte bitter på väskryckare heller, men tycker de är idioter ändå. I TS fall tycker jag dessutom uppriktigt synd om henne.

Och just "bitter" har du/ni ju ropat några gånger nu, så det kanske ni också vill undvika om ni nu inte gillar upprepningar Drömmer
  • Anonym (DrLaura)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-27 19:00:43 följande:
    Fick göra såhär då du refererade till ett äldre inlägg.

Jag vet inte hur många upptagna män jag varit med, färre än tio har varit beredda att lämna allt för mig. Har inte 100 koll på exakt antal.

De flesta singelmän vill mer, jag har därav inte beblandat mig med singelmän på länge.

Nej, jag känner inte att det är fel. Jag har inte tvivlat. Detta val passar mig perfekt.
    Du glömde dina tre Nobelpris  Drömmer Där sjönk trovärdigheten lite grann.

Fast det är klart, du ljuger ju inte när du säger "färre än". 1 är färre än 10... 0 är färre än 10.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!