Inlägg från: Anonym (Russin? Man plockar småbitar/smulor!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Russin? Man plockar småbitar/smulor!)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Jag blir nästan förolämpad trots att jag är likadan som TS. Jag känner det inte som att jag plockar russin ur en kaka...kanske inte smulor mer än så är det nog men det är en liten bit kaka. 

Frun har russinen. Han har barn med henne, han lever med henne...han träffar mig när han har tid. Visst han anstränger sig för att hitta tid för mig...men jag får kanske 20% av det hans fru får av honom... då räknar jag nog högt med...

Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:24:30 följande:
    Fast saken är den att jag inte vill ha det han delar med frun.
    Han är min "leksak" och vi leker när båda har tid och möjlighet!

Jag är inte intresserad av hans familjeliv öht.
    Varför är du inte intresserad av familjeliv? Det är jag. Ofta önskar jag att han skulle lämna min fru för mig, men det är en hopplös önskan. Han finns där på sätt och vis för mig ändå...ibland. Men det är inte samma sak som det han delar med sin fru. Fast jag är så hopplöst kär att det han kan ge gör mig överlycklig...jag kan hata honom ibland men så plingar telefonen till med ett "önskar jag var hos dig istället" tex. om han är på nån familjetillställning med svärföräldrar osv. Då älskar jag honom igen.

Lever den här tråden än? Lever myten om att man plockar russin istället för skrapar smulor fortfarande?

Det är smulor. En snabbis mot ett helt liv. Visst den där snabbisen kan vara trevlig, och man känner sig uppskattad just för stunden, men vad är det mot ett liv tillsammans?

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!