Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Känns det inte patetiskt att skriva ett sådant inlägg? Vad vill du med det? Om du är nöjd, så spelar det ingen roll att andra fördömer ditt beteende, för det är inget du är öppen för, uppenbarligen... Du är bara ute efter att provocera, känns som att du inte har mycket annat i livet att engagera dig i.

• Anonym (...)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 16:12:15 följande:
    Vet du vad?

Jag kunde inte bry mig mindre om vad du inbillar dig.
    Jag har haft älskare som lämnat sin familj för min skull, tyvärr. För jag ville inte ha honom.

Hur han såg på mig kan du fundera på. 
    Är detta något du på fullt allvar är stolt över? Men det är klart, det finns de som går på gatan, och är stolta över det!
  • Anonym (...)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 18:22:45 följande:
    En amatörpsykolog till ser jag, välkommen. Du är i "gott" sällskap med dina kollegor som också saknar utbildning i psykologi.
    Man behöver verkligen inte vara någon psykolog, för att fatta att det här bara är patetiskt. 
  • Anonym (...)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 18:24:28 följande:
    Nej, inget jag är stolt över. 
    Det innebar mest kompikationer.

Skrev det mest för att vissa "lyckligt gifta" fruar här inne tror för mycket om sig själva.
    En dag kanske mannen kommer hem och levererar nyheten att han vill lämna henne för en annan... 
    Ah, du ser alla lyckligt gifta fruar "tro för mycket om sig själva"?! Anar vi kanske lite avundsjuka och bitterhet från dig??
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 18:22:45 följande:
    En amatörpsykolog till ser jag, välkommen. Du är i "gott" sällskap med dina kollegor som också saknar utbildning i psykologi.
    Man behöver verkligen inte vara någon psykolog, för att fatta att det här bara är patetiskt.
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!