Inlägg från: Anonym (Vendela) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vendela)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Nu är inte min man otrogen, men vet du? Hade det varit meden sådan som dig så hade jag knappats brytt mig. Vet du varför? Jo, därför att du är ingenting. Du kunde lika gärna varit en handtralla i duschen. Eller egentligen är du till och med mindre än så eftersom att du är en....ja, något man inte får skriva på familjeliv..... JAG är hans hustru, den han visar fram. JAG är hans livskamrat. JAG är den han valt att föra vidare sina gener med, JAG är mamma till hans barn. JAG finns i och tar hand om hans(vårt) hem.

• Anonym (Vendela)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:31:33 följande:
    JAG är den han checkar in på hotellet med när han är på konferens.
    Det DU räknar upp vill jag inte ha av honom, så det får du gärna behålla.

Hur vet du att din man inte är otrogen? Har han kyskhetsbälte? Demon
    Wow, menar du att han visar upp dig för hotellpersonalen? Wow, hans fru kommer verkligen i andra hand där.... Du är en handtralla på hotellrummet. 

Jag vet att min man inte är otrogen av samma anledning som jag inte är otrogen. Det kallas värderingar, moral och respekt. 
  • Anonym (Vendela)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:42:18 följande:
    Jaja gumman, jag förstår att det känns tufft när hans arbetskamrater vet saker som inte du vet.
    Jag har t o m varit med på såna resor förstår du. 
    Att det känns tufft att veta att människor han inte står särskilt nära vet att han(vilket han inte gör, men hypotetiskt) drar en handtralla på hotellrummet? Nu skojar du...?

Det värsta är(för lite bryr jag mig faktiskt om dig) är att du verkar tro att vara med som madrass på en jobbresa är något att kalla "t o m". Till och med du är värd bättre än att ha en sådan usel syn på dig själv. 
  • Anonym (Vendela)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 15:31:33 följande:
    JAG är den han checkar in på hotellet med när han är på konferens.
    Det DU räknar upp vill jag inte ha av honom, så det får du gärna behålla.

Hur vet du att din man inte är otrogen? Har han kyskhetsbälte? Demon
    Det här är också sorgligt. Du tänker att du vill i alla fall inte vara fru och mor så då är allt tipp topp. Men det finns en dimension till. Det är skitsamma vad du inte vill ha av honom, det som betyder något är vad han använder dig till och hur han ser på dig. 
  • Anonym (Vendela)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 16:12:15 följande:
    Vet du vad?

Jag kunde inte bry mig mindre om vad du inbillar dig.
    Jag har haft älskare som lämnat sin familj för min skull, tyvärr. För jag ville inte ha honom.

Hur han såg på mig kan du fundera på. 
    Precis, en. Det finns alltid undantag. Människor som är sjuka, krisar utöver det vanliga etc. Det betyder inte att det är så. Jag önskar faktiskt för din skull att du skulle tro mer om dig själv än att du är det ingenting du är idag. 
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!