Inlägg från: Anonym (Glad hustru) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Glad hustru)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

TACK! Då slipper jag fejka. Han är toppen som familjeförsörjare och ordning och reda har han på allt.......men liksom SEXET! Nä ta det du. "Russinen" har jag kvar. Han är så duktig på att laga mat och gör alltid fantastiska middagar när vi har gäster.......T EX. Lycka till

• Anonym (Glad hustru)

Om man är singel och vill "ligga" utan krav så är väl dejtingsajter rena smörgåsbordet? Man SVARAR på alla inviter om sex och mys som vissa kvinnor väljer bort! INGEN behöver väl bli "olega" nu för tiden?

• Anonym (Glad hustru)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 10:47:33 följande:
    Dessa människor blir inte ledsna av mitt agerande, de blir ledsna pga sin partners agerande. Att det råkade vara med mig är bara en tillfällighet!
    Vilka andra sammanhang skulle det vara?
    Tror du att jag är en ond människa eller? Det är jag inte.

Hur jag skulle tänka... jag vet inte. Blod är tjockare än vatten och jag skulle högst troligt ta mitt barns parti. Kanske inte konsekvent men så är det.
    Samtidigt skulle jag vara tacksam över att min ena son iallafall skrev äktenskapsförord när de gifte sig, så hoppar frun i fel säng så är villan, bilen och värdesakerna hans. 
    Du har väl flera älskare så du inte behöver sitta ensam på storhelger!? Gifta karlar håller sig hemma hos familjen då.
  • Anonym (Glad hustru)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-13 11:22:54 följande:
    Jag brukar resa bort under storhelger, speciellt jul och nyår. Reser alltid själv och passar på att njuta av lugnet.
    Så du behöver inte bekymra dig om det.

Förra påsken var jag förresten på långweekend med en man, vad hans familj pysslade med har jag ingen aning om och bryr mig inte heller.

Inbillar du dig att jag skulle sitta hemma och gråta för att min leksaksman är hemma hos sin familj??? Herreminje, har du inte läst vad jag skrivit?
    Att han har en familj är för mig bara en fördel. För jag vill inte ha honom, inte mer än för heta stunder dåoch då. Tills jag lesnat på honom.
    MEN du tar väl inte hans pengar? Dom vill man ju att han bär hem.
  • Anonym (Glad hustru)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-14 11:58:12 följande:
    Tar hans pengar?
    Jag menar att han bjuder ut dig på flotta restauranger och köper "glitter"?
  • Anonym (Glad hustru)
    Anonym (HateMyMan) skrev 2020-09-14 21:19:58 följande:
    Jag tycker folk här klagar för mycket på TS som Jobbar som en geisha. Vi är många som uppskattar hennes yrke, utan henne hade vi fått stå ut med många jobbiga plikt-knull med våra män som vi inte tänder på längre. 
    Eller hur! Det är frun som tar "russinen"....om inte karln är en absolut odåga, men då skiljer man sig!
  • Anonym (Glad hustru)
    Anonym (h) skrev 2020-09-15 05:06:51 följande:

Och de kränkta kvinnorna goes on!

Den här tråden har utvecklats till en tävling i vem som kan trycka dit ts bäst och ts, ja hon sitter bara och skrattar åt alltihop.

Tungan ute

Heja ts, jag gillar dig mer och mer!

Ja JAG är inte kränkt ett enda dugg. Jag är inte gift Lika spekulativ som TS.
  • Anonym (Glad hustru)

"Russinen" är inte liggandet. Orka!  Glad om du tar hand om det!  "Russinen" det är pengarna på banken och att man kan bo i ett hus med ungarna och köra runt i egen bil utan att få ångest när bensinmätaren drar sig mot E! "Ligga" är inte prio ett för alla vet du.....!

• Anonym (Glad hustru)

Hur som haver så är det ju inte älskarinnan man ska hata OM man nu känner sig bedragen av ngn anledning utan SIN MAN. HAN ska åka ut och flytta in hos sådana som TS och så VIPS inser han att han är en ensam liten skit som ingen vill ha ((( Kommer krypande som en åthutad hundvalp och så blir han ÄNNU fogligare. Win win.

• Anonym (Glad hustru)
    Bitten skrev 2020-09-29 18:25:05 följande:

Jag önskar jag hade det som du.

Fasen vad lyxigt. Ha sex lite här och var och slippa hålla på att försaka en massa. Bara sköta sig själv. På ett sätt har jag det så men dessvärre är det andra saker som gör att det inte går att leva ut. Det är som att gå runt och inte leva sitt eget liv. Bara för att tvåsamheten är en så stark norm. Hoppas du har det gött i livet.

Ursäkta att jag lägger mig i MEN varför kan du inte leva ut dina drömmar om "sex lite här och var"? "Tvåsamheten som norm"? Varifrån har du fått den idén? Sverige är ju ledande vad gäller ensamhushåll! 
  • Anonym (Glad hustru)

Jag fattar det inte MEN det finns män som KÖPER sex av en helt okänd kvinna på en gata. Sex helt utan känslor.......ngt mekaniskt...och så är de nöjda!? Obegripligt för mig som kvinna MEN att göra detta helt GRATIS känns också obegripligt. Jag skulle ta rejält betalt......men det är lilla jag det.

• Anonym (Glad hustru)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 19:12:36 följande:
    Det är inte alls i närheten av samma sak.
    Vi knullar inte bara av oss, vi njuter och lyxar ofta till det också.
    En hora knullar bara för knullandets och pengarnas skull.
    Det gör inte jag.

Lilla du får göra vad lilla du behagar!
    Med ALL respekt för Dig så tror jag inte att en "hora" bryr sig i själva knul..andet utan PENGARNA! "sexakten" är själva jobbet att genomlida. Som åtta timmar på McDonalds fast samma lön! Var kommer "lyxen" in med dina gifta män? Har frun låtit dem ta hand om barnbidraget? Skumpa och ostron för det grabben behövde till fotbollsskor och lilljäntan till balettskolan?
  • Anonym (Glad hustru)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 19:37:03 följande:
    Vilka skor hans avkommor behöver är inte mitt problem.
    Nej det är det ju inte men tänder du verkligen på en familjefar som betalar ostron och skumpa med sina sista slantar? LYCKAS han hålla god min som "sexig grabb" som kan spendera. Nog ligger väl en del och grinar så du får trösta framåt småtimmarna?
  • Anonym (Glad hustru)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-29 20:11:33 följande:

Godnatt på er små bitter******!

Nu behöver jag sova, i natt blev det inte mycket sömn.

Gonatt Hoppas du får en god natts sömn så du hinner med allt du har att göra i morgon!
  • Anonym (Glad hustru)
    Bitten skrev 2020-09-29 20:33:11 följande:

?Glad hustru?

Skall jag orka förklara vad en norm är? Suck. Om du inte vet det så tänker jag att du inte borde ge dig in i att debattera om det.

Vill du verkligen veta varför jag inte kan eller är det för att du tänkt ut något svar redan på förhand?

Angående senare kommentarer om frågan att bli bedragen så tänker jag att det borde alla veta att de kan bli. Det är inte farligt. Ingen äger en annan människa.

Förstår inte vad du talar om! JO jag skulle vilja veta vad det är som gör att du verkar vara "bunden" i ngt som du inte inte trivs med? MEN om du vill berätta så gör du väl det? (BTW vad gäller min sign. i denna tråd så är den inte sann ett enda dugg. Jag är inte gift och har aldrig varit....! Har bott ensam större delen av mitt liv och var sambo bara när barnen var små)
Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!