Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
Va? Har du legat med min man? Där ser man.
Va? Har du legat med min man? Där ser man.
Jag har själv varit med upptagna män och har inte haft dåligt samvete för det. Jag är dock totalt förundrad över din anledning till brist på dåligt samvete. För att kvinnorna inte kan behaga sina män? På riktigt?
En av de upptagna männen jag varit med skulle bara kunna beskrivas som kåt under dygnets alla timmar. Om han så fick helt uttömmande och tillfredsställande sex 23 timmar om dygnet så nog skulle han ändå tacksamt ta emot ett nytt äventyr under den 24de timmen. Skulle det då vara hans partners fel som inte tillfredsställer honom?
Jag har helt enkelt inte haft dåligt samvete för att det är inte jag som bedrar och ljuger för den parter jag valt att vara ärlig mot. Medan den upptagna mannen i fråga valt att dölja allt för sin parter så har jag istället haft sex med honom både med och utan min egen partner. Har det hänt utan min partner så har jag sedan informerat min partner.
Jag har även tabbat mig en gång och åkte raka vägen hem och var ärlig med min partner. För jag värdesätter de löften jag gett till de jag älskar, även om jag också är människa och kan göra misstag.
Skulle jag se det som att det är kvinnans fel om min partner var otrogen mot mig? Aldrig. Vem är hon? Varför har hon någon skyldighet mot mig? Min partner är den som har skyldighet mot mig.
Din inställning är för mig ett kvinnohat. Som om mannen inte är den som gör fel i situationen?
Absolut, var du en älskarinna och njut av ditt liv. Men snälla, bred inte på mer hat och svartsjuka kvinnor emellan. Vi är bättre tillsammans.
I mitt tycke kan man vara både medsyster och inte beskylla varandra, och samtidigt ha sex med en man där ömsesidig attraktion finns. Hon äger inte honom. Han är inte hennes att bestämma över. Däremot kan man ha åsikter om hans karaktär och om han verkligen är en vettig människa att ha sex med om han inte är stark nog att stå för den han är och vara ärlig, men det är en annan diskussion.