Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!
"Har jag dåligt samvete för den bedragna? Nej, det har jag inte. Det är inte jag som inte är kvinna nog att behaga min man. Det är inte jag som orsakar att han hoppar över till det grönare gräset. Se till att vattna din egen gräsmatta tänker jag."
Du verkar ha en överdrivet hög uppfattning om dig själv och motsvarande låg uppfattning om andra. Du är en narcissist utan minsta solidaritet eller empati med andra kvinnor. Av någon anledning vill du nedvärdera dina älskares fruar (är det ett förkrympt samvete som får dig till det?).
Att män (och kvinnor) är otrogna är inte den bedragna partens fel. Det beror på att de är sugna på omväxling och uppmärksamhet.
Du tycks se på kvinnor som en slags kurtisaner som ska behaga männen. Lyckas de inte med det så får de skylla sig själva. När det är männen som saknar moral och självdisciplin.
Jag antar att när du blir gammal kommer du att vara rätt ensam. Men du får väl trösta dig med alla otrogna män som utnyttjat dig/du utnyttjat. Du väljer sex i stället för kärlek.