Inlägg från: Anonym (G) |Visa alla inlägg
  • Anonym (G)

Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!

Det finns fler kvinnor som du där ute. Om du skulle stadga dig, jag förutsätter att du inte skulle ha några problem att han (eller du själv) lekte kravlösa lekar med andra?

• Anonym (G)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-12 13:24:04 följande:

Jag kommer högst troligt inte att stadga mig igen.

Men om... jag vet inte. Det tar jag när och om det blir aktuellt.

Jag är nog med på en öppen relation men då kräver jag att vi är 100% ärliga mot varandra. 

Och att det alltid används kondom på våra äventyr.

Du lär välja öppen relation. Ska logiken du driver gå ihop kan du inte vare sig förbjuda eller hejda din man att leka med andra. Det kommer alltid finnas kvinnor som du villiga att leka, precis som du gör nu med gifta män.
  • Anonym (G)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-09-19 10:08:11 följande:

Jag kunde inte bry mig mindre.

Jag vill liksom inte överta honom, vill inte ha hans ungar på halsen heller.

Jag vill bara ha kravlöst sex.

Varför inte ha det med män som är singel? Eller känns det bättre med gifta män?
  • Anonym (G)

Jag förstår inte syftet med tråden. Du gör det endast för din egen skull och struntar i mannens ev känslor och deras partners.

Varför startar du denna tråd?

Du kan ju bara glida vidare under radarn? Utan att någon får reda på dina sexaffärer?

• Anonym (G)

Nej TS, mannen ligger inte med dig för att deras fruar är överviktiga, inte tar hand om sig eller är tråkiga. Du försöker få dig att se bättre ut och vara bättre för att flera män vill vara otrogna med dig. Det löjliga är att nästan vem som helst kan göra det du gör. De män som ligger med dig gör det för att de kan.

• Anonym (G)

En till tråd som på FL som blir totalt ointressant för att några få personer ska tjafsa om saker som inte hör hit.

Svar på tråden Det är jag som ligger med din man och jag älskar att plocka russinen ur din kaka!