Stickling skrev 2020-09-26 17:22:36 följande:
Hej på er! Hur går det för er alla? Jag är på CD 10, har vanligen ÄL runt dag 19, så det är ett tag kvar och det känns som att tiden släpar sig fram. Ville fråga hur ni gör för att hålla er positiva och hålla hoppet uppe? Jag och min sambo har inte försökt så länge, detta blir fjärde cykeln, men jag märker att jag har svårt att tro att det kommer hända för oss. Det är säkert vanligt att man oroar sig för sin fertilitet, och rent logiskt vet jag att vi sannolikt inte kommer få några problem, att det kan ta tid utan att något är fel etc, men rent känslomässigt tycker jag att det är svårt att ha tilltro. Har ni några affirmationer eller tips eller nåt som ni kan dela med er av, som gör era försök mer uthärdliga?
Hej! Har tyvärr inga direkta tips! Mer än att försöka sysselsätta sig, men det är ju en ganska självklart grej när man väntar på nåt... men vi är bara på försök 2 så har inte hunnit bli galen än, haha.
Här går det väl bra, inleder min gröna/fertila vecka enligt appen imorgon med ÄL på lördag (då vi har besök hemma som kommer övernatta men ja, det går att lösa)!