Någon mer som har bebisverkstad nu
Jag håller tummarna för er också!! Risken för två missfall i rad ska väl vara ganska liten så hoppas verkligen att ni får er efterlängtade bebis nu! <3
Jag håller tummarna för er också!! Risken för två missfall i rad ska väl vara ganska liten så hoppas verkligen att ni får er efterlängtade bebis nu! <3
Samma här! Kommer absolut inte kunna slappna av innan ultraljud. Däremot finner jag mycket tröst i varje litet symptom. Detta illamående som kommit nu känns verkligen jättebra även om jag mår fruktansvärt illa och är extremt trött.
6+5, känns som att tiden går otroligt långsamt!! Vill bara förbi vecka 12 och ett positivt ultraljud. Men känns som en evighet dit. Försöker verkligen slå bort alla negativa, dåliga tankar och helt enkelt tro på den här graviditeten! Har du nån aning om vilken vecka du räknas i nu eller får du svar på det på tidigt ultraljud?
Åh kul att du vet på ett ungefär! :D Ja den är verkligen det!! Man räknar varje dag som går och veckorna går knappt framåt känns det som!! Snart 3 veckor sen jag tog positivt test men det känns som månader. Jo man väntar på besked, hoppas det växer en frisk, sprattlande liten parvel där inne men oroar sig för att så inte är fallet och väntan ska dröja flera veckor innan man ens vet. Blä! Ah ja tiden kanske börjar gå snabbare nu när sommaren är här! :)
Vilket datum har du ul?
Åh ja en månad exakt! Har ni mycket planerat nu så tiden går snabbt? Antar att för mig blir det tidigast i början av juli om jag inte lyckas få barnmorskan på måndag att gå med på ett vul :( Oavsett blir det som det blir men det vore fruktansvärt att gå ända till vecka 12 igen och det inte blir nåt.
Wow största grattis till dig! Vilken lycka att komma in här och se en till plussat :) hoppas tiden till 28e går fort. Som du skriver så är det sommar och då kanske tiden rullar på lite fortare! :)
Tur att vi får det här för att vänta till vecka 20 på svar om man ens har en levande bebis i sig vore verkligen hemskt!
Hej på er!
Nu är jag tillbaka med syskonförsök. Har tagit äl tester idag, det översta är från 11:30 och det understa nu vid 15. Skulle ni säga att det övre är pos?
Jag pcos och är på cd30 idag.